Bekijk originele versie : Wie verkoopt diploma's? MBO/HBO/HAVO/VWO/
Ik heb gehoord dat er diploma's verkocht worden.. Ben wel geeintereseerd!
Als je meer infomatie hebt pm dan..
Groetjes,
Ik ken wel iemand die je aan een VMBO praktijk diploma kan helpen.
Ik ken wel iemand die je aan een VMBO praktijk diploma kan helpen.
:hihi: :hihi: DAT MEEN JE NIET
:hihi: :hihi: DAT MEEN JE NIET
Nee. Dat meen ik ook niet. Ik vind de vraag raar.
Nee. Dat meen ik ook niet. Ik vind de vraag raar.
MAAR HET KAN HOOR, IK KEN IEMAND DIE JE AAN EEN VAARTUIG BEWIJS KAN HELPEN, MORORRIJBEWIJS....ZE WORDEN GEMAAKT IN ENGELAND...
GEEN PM S AUB...IK BEMIDDEL NIET:ego:
MAAR HET KAN HOOR, IK KEN IEMAND DIE JE AAN EEN VAARTUIG BEWIJS KAN HELPEN, MORORRIJBEWIJS....ZE WORDEN GEMAAKT IN ENGELAND...
Ik geloof je direct. Alleen loop je dan wel gevaar. Een vaarbewijs is er bijv. niet voor niets. Als je een ongeluk veroorzaakt kun je zwaar in de problemen komen. Net als met een vals rijbewijs. Heel stoer.....totdat je een dodelijk ongeval veroorzaakt. Dan ben je de rest van je leven de pineut. Er komt over enige tijd trouwens een register waarin schooldiploma's staan. Dan kun je als werkgever héél simpel kijken of een diploma wel echt is.
Ik geloof je direct. Alleen loop je dan wel gevaar. Een vaarbewijs is er bijv. niet voor niets. Als je een ongeluk veroorzaakt kun je zwaar in de problemen komen. Net als met een vals rijbewijs. Heel stoer.....totdat je een dodelijk ongeval veroorzaakt. Dan ben je de rest van je leven de pineut. Er komt over enige tijd trouwens een register waarin schooldiploma's staan. Dan kun je als werkgever héél simpel kijken of een diploma wel echt is.
HET IS MEER VOOR DE JET LIFE BOYS...MET EEN JETSKY, OF WATERSCOTER.
SPEEDBOOT OOK. ZE GEBRUIKEN ZE VOORNAMELIJK IN MAROKKO.
VIND JE HET GEK ELK JAAR...VELE DODEN.
IK HEB 2 BROERS ZE MOGEN ELK SPEELGOED KOPEN, MAAR EEN MOTER OF JETSKY, ECHT NIET DAN MOGEN ZE VAN PA EERST HET HUISVERLATEN.
EL_Mohdadi
15-11-2007, 10:29
ze worden gemaakt in amsterdam de nederlandse papieren dan tenzij je engelse bedoelt haha
ze worden gemaakt in amsterdam de nederlandse papieren dan tenzij je engelse bedoelt haha
HIJ LIET ZE IN ENGELAND MAKEN....ZOVER IK WEET...
EL_Mohdadi
15-11-2007, 10:45
HIJ LIET ZE IN ENGELAND MAKEN....ZOVER IK WEET...
ok maar er is een bedrijf van joh enschede die dat maakt dus helemaal uit engeland damn:hihi:
Een kansloze jongere zonder diploma die ineens een VWO papieren heeft.......nee, dat zal niet opvallen.
AzinAtlasyBoy
15-11-2007, 15:10
Ik heb gehoord dat er diploma's verkocht worden.. Ben wel geeintereseerd!
Als je meer infomatie hebt pm dan..
Groetjes,
Tegenwoordig staat alles geregistreerd. Zo makkelijk gaat het niet. Mocht je ooit aan een dergelijk iets komen, dan nog. Denk jij dat jij over die kennis zult beschikken op dat moment en deze nog in praktijk uit te willen voeren.
Ontzettend triest. Wat een vulgair leven zul jij leiden.
Een kansloze jongere zonder diploma die ineens een VWO papieren heeft.......nee, dat zal niet opvallen.
:hihi: :hihi:
NOS: Nep-diploma's te koop via internet
AMSTERDAM - Via internet zijn makkelijk valse diploma's van Nederlandse opleidingen te krijgen. Uit onderzoek van de NOS bleek dinsdag dat 300 euro genoeg is om een goed vervalst havo-diploma te kopen. Het diploma was binnen drie dagen klaar
Er moesten twee deskundigen van de Informatie Beheer Groep (IBG) aan te pas komen om het diploma als vals te kunnen bestempelen. Het Nuffic, de instantie die diploma's op echtheid controleert, bevestigde tegenover de NOS dat Nederlandse diploma's makkelijk zijn te vervalsen.
De IBG is bezig met een register waarin alle Nederlandse getuigschriften komen te staan. Onderwijsminister Maria van der Hoeven liet in het NOS Journaal weten het schandelijk te vinden dat diploma's worden nagemaakt. Haar ministerie kondigde vorig jaar al aan aanbieders van nepdiploma's strafrechtelijk te willen aanpakken.
Ga je best doen voor een diploma, jullie denken dat alles te koop is tegenwoordig. KANSLOOS :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.