Bekijk originele versie : Eeuwige liefde..........yeah right!!!
Liefdes in boeken lopen vaak slecht af. Anders is het natuurlijk niet romantisch genoeg. Stel je voor dat Romeo en Julia gewoon waren getrouwd. Dan zouden ze kinderen krijgen, uit elkaar groeien, het serviesgoed stukgooien en daarna scheiden. Alleen liefdes die noodlottig eindigen, blijven eeuwig duren. Ik wil nog lang niet dood. En ik wil ook niet scheiden. Daarom zweer ik dat ik nooit verliefd word.
:D:D:D.
Origineel gepost door Larachiya
Liefdes in boeken lopen vaak slecht af. Anders is het natuurlijk niet romantisch genoeg. Stel je voor dat Romeo en Julia gewoon waren getrouwd. Dan zouden ze kinderen krijgen, uit elkaar groeien, het serviesgoed stukgooien en daarna scheiden. Alleen liefdes die noodlottig eindigen, blijven eeuwig duren. Ik wil nog lang niet dood. En ik wil ook niet scheiden. Daarom zweer ik dat ik nooit verliefd word.
:D:D:D
hmmmmmmmmmmmmm je hebt een punt
ik bedoel als je niet verliefd word zal je ook geen liefdesverdriet hebben
ik doe lekker met je mee :D
That's right girl!
Zo sparen we heel veel euro's, aangezien we die niet hoeven te besteden aan kleenextissues voor onze traantjes en bizonsecondelijm voor onze hartjes.
;)
en chocolade!!!!!!!!!!!!
dat eet je toch als je liefdesverdriet hebt ???? :D
Origineel gepost door Emshoom
ach meid, get a grip will ya ? , verliefdheid komt en gaat , das zoals een regenbui, NOOIT blijvend :D
vandaag voel je je down, morgen is er weer al iemand anders, that's life :)
whoooooooooooo emshoom geeft raad !!!!!!!!!!!!!!! :D
ChocoladeIJS!!! :)
Nu ik erover nadenk... heb wel zin in chocoladeijs... ik ga even verliefd worden... kan ik het weer gaan eten :stout:
pffffffffffffffffff we hadden een deal
maarja je gaat weereens je lust achterna
tazzzzzzzzzzz
Liefdes in boeken lopen vaak slecht af. Anders is het natuurlijk niet romantisch genoeg. Stel je voor dat Romeo en Julia gewoon waren getrouwd. Dan zouden ze kinderen krijgen, uit elkaar groeien, het serviesgoed stukgooien en daarna scheiden. Alleen liefdes die noodlottig eindigen, blijven eeuwig duren. Ik wil nog lang niet dood. En ik wil ook niet scheiden. Daarom zweer ik dat ik nooit verliefd word
YEAH RIGHT :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.