Bekijk originele versie : Mocro discriminatie
salaamuwalaikum people,
de laatste tijd constateerd mijn ooglid nogal eens wat rascistische opmerkingen.
op zich zou het geen probleem wezen als diegene die dat zou doen een kaas was maar helaas, het zijn mocro's.
tegn kazen discriminatie is goed weerstand te geven maar marokkaanen discrimineeren nederlanders die notabene nog moslim zijn ook,
gelieve hier ff mee op te houden graag want wij moslims hebben het al zwaar genoeg, het getuigd geen respect voor allah, geen respect voor je medelander en geen respect voor je broeders en zusters.
discriminatie uit kazenland is erg zat, uit mocro land hoeven we dat niet te accepteren toch? wij staan daar toch boven als moslims?
beslama:Iluvu: :zwaai:.
Heb je volkomen gelijk in hoor!
Mocro zeggen altijd eeehh stelletje racisten, terwijl 9 van de 10 mocro's de grootste zijn.
Er hoeft maar 1 ding niet op hun manier te gaan en dan ben je a la minute een racist of je nou zelf ook een marokkaan, chinees of nederlander bent.
Kom op mensen wel realistisch blijven he!
Ach ja een beter mileu begint bij jezelf,meer kan ik er niet over zeggen.Zoiets wordt blijkbaar geaccepteerd.
helemaal mee eens achmad, sommige marokkanen discrimineren ook zonder dat ze het weten en het was mij ook opgevallen. maar ja
Ophouden met discrimineren !!!!!!
Dont worry and be happy
Groetjes
Dorita
Hey Achmed,
Wzzuuuuuuuuppppp
SaraZena
24-08-2002, 13:02
marokkanen zijn de grootste rascisten!!!!
En als ze zelf gediscrimeerd worden door kazen dan barst de bom!
een beter milieu begint bij jezelf!!!
he (komijnen) kaas, goeie topic!!! :goedzo:
he, achmad, je weet hoe ik het bedoel he, het is maar een grapje ;)
ladymaroc16
24-08-2002, 13:02
ja je hebt gelijk, maar heb je minister van intergratie gehoord wat hij zei.
hij zei dat alle marrokaanse jongeren die criminelen zijn het land uit moeten als dat geen discriminatie is dan weet ik het niet meer.
SaraZena
24-08-2002, 13:06
Origineel gepost door achmad
jij willen weten?:verliefd: :zwaai: deze kaas is niet van plan om jong te blijven, deze kaas is aan het rijpen:giechel:
hahaha, zolang je maar geen schimmelkaas wordt :D
Sabrinat je bent een meid met de goede instelling, als er meerdere mensen waren die zo dachten dan was er niet zo veel oorlog....
xxxx
Dorita
SaraZena
24-08-2002, 13:14
Origineel gepost door Dorita
Sabrinat je bent een meid met de goede instelling, als er meerdere mensen waren die zo dachten dan was er niet zo veel oorlog....
xxxx
Dorita
dit vind ik heel lief van je :)
dank je wel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.