Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : videotheek starten

LelaLarousa
14-11-2007, 19:21

Hallo binnenkort gaan ik en mijn man een videotheek openen. We zijn alleen nog op zoek naar goede leveranciers. Weet iemand waar ik leveranciers van dvd films kan vinden? Of informatie heeft? Al jullie info is welkom Alvast bedankt :goedzo:

boos
14-11-2007, 22:22
kijk eens bij mijn topic ( belhuizen failliet )

Miss_N
14-11-2007, 22:36
Videotheeks draaien niet meer zo al te best hoor. Een kennis van me heeft een grote keten en ze gaan 1 voor 1 failliet. Dus think twice. Je kan je geld beter ergens anders in investeren.

Sylar
14-11-2007, 22:38
videotheek wat is dat :hihi:

VREUGDEHARTJE
14-11-2007, 23:07

ik zou dat niet doen meid, alle videotheken die ik in Rotterdam, Vlaardingen en maassluis ken zijn failliet gegaan of gaan nog failliet. Tegenwoordig heb je de nieuwste dvdtjes voor maximaal 5 euro en dat terwijl ze nog niet eens op de markt zijn. Niemand huurt tegenwoordig nog films kortom dat is zonde van je geld NIET DOEN MEID JE GAAT SPIJT KRIJGEN ECHT WAAR. Vreugdehartje

Gypsymeid
14-11-2007, 23:19
inderdaad geen goed idee, mij vader wilde het 5 jaar geleden ook doen en toen al heeft hij er van afgezien. Binnen nu en 5 jaar zijn er heel wat minder, je kan de nieuwste films zo voor 2,50 of 5 eurootjes halen bij iemand die wel in je buurt woont.

Lynn
15-11-2007, 00:25
rigu is een leverancier van dvds cds en verdere displays die je nodig hebt

nordin_nador
15-11-2007, 00:57
Niet aan beginnen!

LelaLarousa
15-11-2007, 19:04
Het is in een nieuwbouw wijk waar nu al 15000 mensen wonen en ze hebben geen videotheek daar Dus daarom denken we dat het wel gaat lopen. Ik wil niet alleen dvd's verhuren maar ook verkopen het word een mediatheek. Dus alles wat met dvd's, games, pc, kopie en print te maken heeft komt erin.

LelaLarousa
15-11-2007, 19:05
rigu is een leverancier van dvds cds en verdere displays die je nodig hebt bedankt :goedzo:

TnawieMocro
17-11-2007, 10:18
Het is in een nieuwbouw wijk waar nu al 15000 mensen wonen en ze hebben geen videotheek daar Dus daarom denken we dat het wel gaat lopen. Ik wil niet alleen dvd's verhuren maar ook verkopen het word een mediatheek. Dus alles wat met dvd's, games, pc, kopie en print te maken heeft komt erin. Tegenwoordig kan je gewoon via upc ( uit je luie stoel )de laatste films huren voor 2.50 ( gehele dag ). Niet alleen upc biedt dit aan maar ook andere televisiekabel bedrijven (te denken valt aan tele 2, casema, digitene, kpn, @home... Ik neem aan dat in een nieuwbouwwijk allle inwoners zich moeten aansluiten bij 1 van deze kabelbedrijven om tv te kunnen kijken (niet netals vroeger). Dus of ze dan bij jouw een filmpje huren is niet voor de hand liggend als ze het ook uit hun luie stoel, 24/7 en goedkoper voor elkaar kunnen krijgen... Bovendien is er ook inderdaad de opmars van gebrande dvd's en films op het internet (wat je ook kunt huren voor een gering bedrag). Is geen goed plan, naar mijn idee

Globi
17-11-2007, 11:26
Hallo binnenkort gaan ik en mijn man een videotheek openen. We zijn alleen nog op zoek naar goede leveranciers. Weet iemand waar ik leveranciers van dvd films kan vinden? Of informatie heeft? Al jullie info is welkom Alvast bedankt :goedzo: Klinkt als "hoi, ik ga een restaurant beginnen. Weet iemand waar ik eten kan inkopen?" Als je geen leveranciers hebt (gevonden) hoe kun je dan iets opstarten?

Gypsymeid
17-11-2007, 12:30
Ik geloof dat als je je meer op games gaat richten erbij het wel kan lopen. Heb gehoord dat dat goed te doen is, maar goed moet je even na checken.

marokkaann
18-11-2007, 14:43
Beste broeders , Spreek zelf uit ervaring een videotheek is niet meer iets van deze tijd door de opmars van internet en dergelijke is de overlevingskan van een vdeotheek nihiel de kans dat je geld gaat verdienen aan een videotheek is voorbij adveseer je van dit plan af te zien het lijkt me geen goed ideee om zo een zaak te starten de landelijke ketens hebben de afgelopen twee jaar meer dan 25 zaken gesloten en dit zal in de toekomst alleen maar toenemen en het zal net zo gaan als foto zaken die niet meer kunnen overleven

Irisss
16-01-2011, 15:18

Hoi Lela, Ik las je berichtje op dit forum en ben benieuwd of het gelukt is! Ben je echt een videotheek gestart, en hoe gaat het? Ik hoop goed!