Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Niet Moslims Opgevoed Maar wil streven om een goede Moslima te worden Insh ALLAH

Pagina's : [1] 2

LZN
02-11-2003, 00:18

:)Salaam Alaykoem , Ik ben net nieuw hier en wens jullie alle een Mabroek Ramadan(F) Ik wil inshallah een goede moslima worden en ben op weg ernaar toe.. Het is altijd van zelf sprekend dat je vast en bid en alles er om heen.Maar weet je ook waar je het voor doet..De meeste marokkaanse meisjes en ja ook jongens doen het vanuit hun cultuur..Maar niet vanuit hun geloof. Ik zelf heb twee culturen nederlands en marokkaans verschilllende ouders vandaar maar is het allemaal omdat je het voor je geloof doet of zo van sja... ik doe maar mee aan de ramadan omdat het moet..Nee veel mensen zien die fout niet sta er is bij stil dat je het allemaal voor je zelf doet en voor allah(swt) en be your self.. in plaats van stiekem dit.. stiekem dat.. Heb zelf respect en dat wil ik vooral tegen vele meisjes hier in Nederland zeggen.. het gaat achteruit...Kom op voor jezelf. En maak er een mooie tijd van deze Ramadan.. Inshallah komt alles dan goed.. Allah waakt over je.. !!!Allah oe Akhbar!!! beslama lieve mensen..xxxxxzozo d.

nadia_el3
02-11-2003, 00:26
MashAllah :goedzo:

Johanna
02-11-2003, 05:34
goed gezegt

Moslima_Moslima
02-11-2003, 08:37
:goedzo: Ga zo door meid...:)

_MaJesTeiT_
02-11-2003, 09:12

Origineel gepost door zina_layla84 :)Salaam Alaykoem , Ik ben net nieuw hier en wens jullie alle een Mabroek Ramadan(F) Ik wil inshallah een goede moslima worden en ben op weg ernaar toe.. Het is altijd van zelf sprekend dat je vast en bid en alles er om heen.Maar weet je ook waar je het voor doet..De meeste marokkaanse meisjes en ja ook jongens doen het vanuit hun cultuur..Maar niet vanuit hun geloof. Ik zelf heb twee culturen nederlands en marokkaans verschilllende ouders vandaar maar is het allemaal omdat je het voor je geloof doet of zo van sja... ik doe maar mee aan de ramadan omdat het moet..Nee veel mensen zien die fout niet sta er is bij stil dat je het allemaal voor je zelf doet en voor allah(swt) en be your self.. in plaats van stiekem dit.. stiekem dat.. Heb zelf respect en dat wil ik vooral tegen vele meisjes hier in Nederland zeggen.. het gaat achteruit...Kom op voor jezelf. En maak er een mooie tijd van deze Ramadan.. Inshallah komt alles dan goed.. Allah waakt over je.. !!!Allah oe Akhbar!!! Heel mooi onder woorden gebracht...:goedzo: en voor jou ook een gezegende Ramdan toegewenst..... beslama lieve mensen..xxxxxzozo d

mohammed_b74709
02-11-2003, 12:57
Ayatoel el Kursi (is hiermee de hoogste vers van de koran) Allah er is geen God dan Hij, De Levende, De zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen. Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de Aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn Verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achter hen is. En zij kunnen niets van Zijn Kennis omvatten, Behalve wat Hij wil. En zetel (1) strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; HIJ IS DE VERHEVIGE, DE ALMACHTIGE!!!! (el Baqarah: 255) (1) Koersi: wordt letterlijk als Zetel vertaald ik wens iedereen noch een goeie ramadan waarbij Allah uw op het goede pad brengt. groetjes mohammed

oemDua
02-11-2003, 13:22
Moge Allah iedereen op het rechte pad leiden inshAllah!!!!!! amien

Solid
02-11-2003, 15:10
wie Allah's weg volgt zal niet dwalen.....

flexiegirl
02-11-2003, 15:54
ALHAMDOE LIELLAA-HIELLAZIE BIE-NIE'MATIEHIE TATIEMMOES SAALIEHAAT Alle lof komt toe aan Allaah met wiens zegen goed dingen worden volbracht. ALHAMDOE LIELLAAH Alle lof komt toe aan Allaah Flexiegirl ;)

IslamicGirl
02-11-2003, 17:59
Je hebt helemaal gelijk.. Sommige mensen doen Ramadan maar als je hen vraagt waarom je het moet doen gapen ze je aan net een stelletje apen.. Je moet de betekenis van het vastenmaand begrijpen, anders doe je mee terwijl je niet eens weet wat het inhoud. Heel goed van je dat je er een topic voor heb geopend.. :goedzo: Incha'allah word je een goede Moslima.. Beslema. :zwaai:

leyla14
03-11-2003, 14:54
Masah allah Mensen die op een goeie weg gaan .... Moslim worden Dat is de enige droom voor een mens die geen geloof hebben zo als nederlanders Masah allah.....Beslama groetjes xxx ......

Saida85
04-11-2003, 15:55
Origineel gepost door zina_layla84 :)Salaam Alaykoem , Ik ben net nieuw hier en wens jullie alle een Mabroek Ramadan(F) Ik wil inshallah een goede moslima worden en ben op weg ernaar toe.. Het is altijd van zelf sprekend dat je vast en bid en alles er om heen.Maar weet je ook waar je het voor doet..De meeste marokkaanse meisjes en ja ook jongens doen het vanuit hun cultuur..Maar niet vanuit hun geloof. Ik zelf heb twee culturen nederlands en marokkaans verschilllende ouders vandaar maar is het allemaal omdat je het voor je geloof doet of zo van sja... ik doe maar mee aan de ramadan omdat het moet..Nee veel mensen zien die fout niet sta er is bij stil dat je het allemaal voor je zelf doet en voor allah(swt) en be your self.. in plaats van stiekem dit.. stiekem dat.. Heb zelf respect en dat wil ik vooral tegen vele meisjes hier in Nederland zeggen.. het gaat achteruit...Kom op voor jezelf. En maak er een mooie tijd van deze Ramadan.. Inshallah komt alles dan goed.. Allah waakt over je.. !!!Allah oe Akhbar!!! beslama lieve mensen..xxxxxzozo d Hey wat ben ik blij dat te horen, dat je een goede moslima wil worden, Masha Allah, :hoera: Je hebt gelijk het moet niet vanuit je cultuur komen, liefde voor Allah (swt) moet vanuit het hart komen, en de daden. Moge Allah(swt) ons vergeven voor alles, ! Ik wens je ook eeen gezegende Ramadan! :zwaai: :zwaai:

oem_esma
04-11-2003, 17:40
MASHAALLAH YA OEGTI

lovejamal
06-11-2003, 14:18
Salam, ga zo door!!! Ik zelf ben ook niet moslim opgevoed, me ouders zijn allebij nederlands. En ik probeer ook een goede moslim te zijn. jij ook ramadan mubarak

Pagina's : [1] 2