Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : buren zijn aan het dansen

AdamX
02-11-2003, 00:09

heel huis trilt, alleem omdat ie een verjaardag heeft :kwaad: maar ja, het si weekend en hij heeft het heeft het wle netjes gemeld en zijn exuces aangeboden voor enventueeel overlast :D denk dat ik ook maar naar boven ga :boogie:

nadia_el3
02-11-2003, 00:11
Origineel gepost door AdamX heel huis trilt, alleem omdat ie een verjaardag heeft :kwaad: maar ja, het si weekend en hij heeft het heeft het wle netjes gemeld en zijn exuces aangeboden voor enventueeel overlast :D denk dat ik ook maar naar boven ga :boogie: Hou je in, t is ramadan :kwaad:

LellaBerkane
02-11-2003, 00:12
Origineel gepost door AdamX heel huis trilt, alleem omdat ie een verjaardag heeft :kwaad: maar ja, het si weekend en hij heeft het heeft het wle netjes gemeld en zijn exuces aangeboden voor enventueeel overlast :D denk dat ik ook maar naar boven ga :boogie: Ja, ik heb daardoor altijd ruzie met MIJN buren :D Alleen maar omdat ik de muziek hard opzet..... :kwaad: Buren....:jammer:

AdamX
02-11-2003, 00:13
Origineel gepost door nadia_el3 Hou je in, t is ramadan :kwaad: asbouhryanayiiiiiiiiiiiiii def def def def

AdamX
02-11-2003, 00:17

Origineel gepost door LellaBerkane Ja, ik heb daardoor altijd ruzie met MIJN buren :D Alleen maar omdat ik de muziek hard opzet..... :kwaad: Buren....:jammer: ben blij dat ej niet mijn buurmeisje bent :D geen zin in herrie, maar overdag vind ik het geen probleem buren moet je respecteren

nadia_el3
02-11-2003, 00:18
Origineel gepost door AdamX asbouhryanayiiiiiiiiiiiiii def def def def Ekken imezoeghen ennesh!! :D

LellaBerkane
02-11-2003, 00:23
Origineel gepost door AdamX ben blij dat ej niet mijn buurmeisje bent :D geen zin in herrie, maar overdag vind ik het geen probleem buren moet je respecteren Ik respecteer ze wel, maar ik moet toch wel muziek kunnen luisteren (hard of zacht) Hun hebben 3 joekels van honden, die blaffen ook de hele dag door.... :( Daar zeg ik ook niks van ;)

AdamX
02-11-2003, 00:25
Origineel gepost door nadia_el3 Ekken imezoeghen ennesh!! :D is goed :D http://www.bop.vgc.be/didmat/ace/multimedia/beeld/lichaam/oren.jpg

nadia_el3
02-11-2003, 00:28
Origineel gepost door AdamX is goed :D http://www.bop.vgc.be/didmat/ace/multimedia/beeld/lichaam/oren.jpg :hihi: zie je wel, nu zul je zeker geen last meer van ze hebben.... Maar daarna wel je handen wassen he, anders mag je niet bij t familie-etentje zijn die ik morgen organiseer.. :D

AdamX
02-11-2003, 00:34
Origineel gepost door nadia_el3 :hihi: zie je wel, nu zul je zeker geen last meer van ze hebben.... Maar daarna wel je handen wassen he, anders mag je niet bij t familie-etentje zijn die ik morgen organiseer.. :D hmmmmmmm jammie jammie

nadia_el3
02-11-2003, 00:48
Origineel gepost door AdamX hmmmmmmm jammie jammie :stout: