Bekijk originele versie : Ik heb spijt.....spijt van de verkeerde keuze, die mijn dag verwoeste
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:11
Ik kon kiezen vandaag tussen een roombroodje en een gehaktbroodje. Ik had eigenlijk zin in het roombroodje maar omdat mijn zusje graag het gehaktbroodje wou koos ik uiteraard voor het gehaktbroodje. Ik kreeg mijn straf gelijk, het gehakt was bedorvenhttp://forum.clubcharts.nl/smilies/kots.gif
sneakynawal
01-11-2003, 23:15
Hahahaha Chocotoff a el hamka... ik heb vandaag ook een topic geopend.. (jah die is zoals gewoonlijk weer helemaal verlaten)... hij ging over SPIJT (hoe toevallig)... maar nie over brood.. over dat ik geen kaartje heb gekocht om naar Sean Paul te gaan.. Heb er nog steeds heel veel spijt van.. Maar ja was niet de juiste tijd... en volgende keer beter inshallaah. :)
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ik kon kiezen vandaag tussen een roombroodje en een gehaktbroodje. Ik had eigenlijk zin in het roombroodje maar omdat mijn zusje graag het gehaktbroodje wou koos ik uiteraard voor het gehaktbroodje. Ik kreeg mijn straf gelijk, het gehakt was bedorvenhttp://forum.clubcharts.nl/smilies/kots.gif
:hihi:
elmoemien
01-11-2003, 23:20
o wat een zonde zeg:p
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:23
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Hahahaha Chocotoff a el hamka... ik heb vandaag ook een topic geopend.. (jah die is zoals gewoonlijk weer helemaal verlaten)... hij ging over SPIJT (hoe toevallig)... maar nie over brood.. over dat ik geen kaartje heb gekocht om naar Sean Paul te gaan.. Heb er nog steeds heel veel spijt van.. Maar ja was niet de juiste tijd... en volgende keer beter inshallaah. :)
hamka ana? :kwaad: ow haha das wel toevallig hoor, ik heb je niet eens nageaapt(miracle) :D
wie weet komt het nog es meid :zwaai:
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:24
Origineel gepost door elmoemien
o wat een zonde zeg:p
het ergste van alles was dat mijn troetzusje niet meer bij kwam van het lachen:auw:
elmoemien
01-11-2003, 23:28
he chocotoff, ik heb je gisteren opgegeten:) je was lekker:D
flexiegirl
01-11-2003, 23:32
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
fout
volgens bronne heb ik begrepen dat je geen insha allah mag gebruiken voor jean Paul :D
want het wasde shaytan die je daar stuurde
hahahaah ofzoiets :confused:
Flexiegirl :zwaai:
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:36
Origineel gepost door elmoemien
he chocotoff, ik heb je gisteren opgegeten:) je was lekker:D
zehma heb je niet eens een toffje voor mij bewaard:kwaad:
elmoemien
01-11-2003, 23:38
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
zehma heb je niet eens een toffje voor mij bewaard:kwaad: uiteraard niet:D volgende x ok:)
sneakynawal
01-11-2003, 23:46
Origineel gepost door flexiegirl
fout
volgens bronne heb ik begrepen dat je geen insha allah mag gebruiken voor jean Paul :D
want het wasde shaytan die je daar stuurde
hahahaah ofzoiets :confused:
Flexiegirl :zwaai:
Najib26!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.