Bekijk originele versie : Turkse meiden staan bekent om roken....
dima_zina85
01-11-2003, 22:24
en marokkaanse meiden om drinken:eek:.........en dan heb k het hier niet over een colaatje;)
wat vinden jullie hiervan, ik heb er geen woorden voor:jammer:
ja ieder zijn eigen ding en dominicaanse sma's staan bekend dat ze goed pij.pen ja ze hebben oevr ieder volk iets ik spang me er niet om maar ik ga ook niet iedereen over 1 kam scheren jij begrijp wat ik bedoel?
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 22:33
Omdat misschien 10 procent van hun dit doet :confused:
iedereen moet het lekker zelf weten hoor, ik ga me niet lopen druk maken om een ander.
Allatief get a life altijd maar klagen en klagen en beoordelen damm no life precies.
dima_zina85
01-11-2003, 22:45
K klaag niet, k beoordeel niet...........en voor jou dame, het geldt hier voor de islamieten, en niet voor de christenen, want die drinken standaarT
ik ben zelf islamiet ik weet je klaagt niet maar nu beoordeel je wel
want weet jij van de chrictenen echte christenen mogen ook niet drinken en moeten ook maagd zijn tot huwelijk en katholieken ook maar ja jammer genoeg zijn de islamieten over het algemeen die zich wel aan hun geloof houden en omdat de meerderheid van hun dat niet meer doet scheer je ze allemaal over 1 kam dus je beoordeelt mensen
dima_zina85
01-11-2003, 23:02
Nou meisje in de bijbel word alcohol echt niet verboden!!!......en voor zover ik weet heb ik geen aantallen genoemt, k heb het over marokkaanse meiden, en niet ALLE meiden, anders zou ik het ook over mezelf hebben.........en volgens mij zie jij niet het verschil tussen oordelen en mededelen.........
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:04
Origineel gepost door dima_zina85
Nou meisje in de bijbel word alcohol echt niet verboden!!!......en voor zover ik weet heb ik geen aantallen genoemt, k heb het over marokkaanse meiden, en niet ALLE meiden, anders zou ik het ook over mezelf hebben.........en volgens mij zie jij niet het verschil tussen oordelen en mededelen.........
In de bijbel worden alcohol en varkensvlees wel verboden, en een vrouw die bloothoofds bidt vervloekt :zwaai:
sneakynawal
01-11-2003, 23:04
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
In de :zwaai:
:zwaai:
OujDa_LaDy
01-11-2003, 23:06
Origineel gepost door no_more
ja ieder zijn eigen ding en dominicaanse sma's staan bekend dat ze goed pij.pen ja ze hebben oevr ieder volk iets ik spang me er niet om maar ik ga ook niet iedereen over 1 kam scheren jij begrijp wat ik bedoel?
En De Marokkaanse Staan Bekend als de CouS CouS Vreters..:stout:
ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 23:06
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
troet:ego: :giechel:
je moet me zo nodig zo snel quoten voordat ik mijn fout gewijzigd kon hebben.
sneakynawal
01-11-2003, 23:11
heey ff confession
Ik rook ook... ik rook meeeeeeeee met anderen... ze puffen in mijn gezicht.. ik haat rokers.. Passief roken, noemen ze dat.. En ik ben het beu...
e troet... hahahahahahahha ik ben lekker sneller :p
flexiegirl
01-11-2003, 23:12
Origineel gepost door Kadisha
Allatief get a life altijd maar klagen en klagen en beoordelen damm no life precies.
ooO zehma jij weet wat leven is
je doet precies hetzelfde
ene het is OOrdelen over en GeeN Beoordelen
een leraar beoordeelt een toets
en een mens oordeelt :D
Cioaa :zwaai:
Flexiegirl ;)
dima_zina85
01-11-2003, 23:14
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
In de bijbel worden alcohol en varkensvlees wel verboden, en een vrouw die bloothoofds bidt vervloekt :zwaai:
de priesters en de monikken drinken hoor!!.......en van waar heb je dat van varkensvlees????, je bent in de war volgens mij, maar goed, dat de christenen zich er niet aanhouden is algemeen bekent, maar dat steeds meer mocromeiden gaan drinken is gewoon schandalig!!!
dima_zina85
01-11-2003, 23:16
Origineel gepost door flexiegirl
ooO zehma jij weet wat leven is
je doet precies hetzelfde
ene het is OOrdelen over en GeeN Beoordelen
een leraar beoordeelt een toets
en een mens oordeelt :D
Cioaa :zwaai:
Flexiegirl ;)
hahaha deze is gewoon hard!!!:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.