Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Notebooks!!

Pagina's : [1] 2

lightpurple_
13-11-2007, 20:46

Selaam mensen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede laptop niet te duur en hoeft niet al te veel poespas te hebben. Zolang hij maar lang mee gaat en kwaliteit bevat en geheugen... maar ik weet niet waar ik op moet letten wat is belangrijk?? Ik heb een aanbieding gezien van mediamarkt 649,- voor een acer5720z-1a2g12mi notebook (acer of hp was ik naar op zoek maar hoe hoger de giga/mb hoe duurder). Dit leek me wel een mooi aanbod. Maar hoe vaak krijg je een mooi bod maar is het eigenlijk inhoudloos.. daar ben ik bang voor dat ik bv. niet het geheugen kan uitbreiden of wat dan ook... hoop dat iemand me kan helpen ... wel doen of niet doen ? heb vaak gezocht in de topics die reeds geopend zijn maar tevergeefs.. (je zult wel merken dat ik er weinig tot geen verstand van heb:o ) Zal je dankbaar zijn!:D (oh ja hieronder de specificaties) Aspire 5720 . Standaardconfiguratie Operating System Genuine Windows VistaHome Premium Processor & Chipset Intel® Centrino® Duo mobile technology, featuring: . Intel® Core™2 Duo processor with up to 2MB L2 Cache and 677/800MHz FSB . Mobile Intel® PM965 Express Chipset . Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection (dual-band trimode 802.11a/b/g) Wi-Fi CERTIFIED™ solution, supporting Acer SignalUp™ wireless technology Memory DDR2 memory, upgradeable to 2GB using dual soDIMM modules (dual-channel support) HDD S-ATA Hard Disk Drive Storage DVD-Super Multi Double Layer drive . 5-in-1 card reader, supporting Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC), Memory Stick® (MS), Memory Stick PRO™ (MS PRO), xDPicture Card™ (xD) Display 15.4”WXGA high-brightness (220-nits) Acer CrystalBrite™ TFT LCD, 1280 x 800 pixel resolution, supporting simultaneous multiwindow viewing via Acer GridVista™ . 8 ms response time . 16.7 million colours Graphics ATI Mobility™ Radeon® HD X2300 with up to 1024 MB of HyperMemory™ (up to 256 MB of dedicated GDDR2 VRAM, up to 768 MB of shared system memory*), supporting Microsoft® DirectX® 9 and PCI Express® or * depending on size of system memory . DualView™ support . MPEG-2/DVD hardware-assisted capability (full decode) . WMV9 (VC-1) and H.264 (AVC) support (full decode) . S-video/TV-out (NTSC/PAL) support . DVI-D (true digital video interface) with HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) support (on models with dedicated graphics only!) . Acer Arcade™ featuring Acer CinemaVision™ and Acer ClearVision™ technologies Multimedia Dolby®-certified surround sound system with two built-in Acer 3DSonic stereo speakers . Dolby® Home Theater audio enhancement featuring Dolby® Digital, Dolby® Digital Live, Dolby® Pro Logic® II, Dolby® Digital Stereo Creator, Dolby® Headphone and Dolby® Virtual Speaker technologies . S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface) support for digital speakers . Intel® High Definition audio support . MS-Sound compatible . Built-in microphone Communication Acer CrystalEye webcam, supporting Acer PrimaLite™ technology (manufacturing option) . Intel® PRO/Wireless 3945ABG (dual-band tri-mode 802.11a/b/g), or 3945BG (dual-mode 802.11b/g) Wi-Fi CERTIFIED® network connection, supporting Acer SignalUp™ wireless technology . Gigabit Ethernet, Wake-on-LAN ready . 56K ITU V.92 with PTT approval, Wake-on-Ring ready I/O Interfaces 1x ExpressCard™/54 slot . 5-in-1 card reader (SD, MMC, MS, MS PRO, xD) . 4x USB 2.0 ports . 1x DVI-D port with HDCP support (on models with dedicated graphics only!) . 1x IEEE-1394 port . 1x Consumer infrared (CIR) port . 1x External display (VGA) port . 1x S-video/TV-out (NTSC/PAL) port . 1x Headphone/speaker/line-out jack with S/PDIF support . 1x microphone-in jack . 1x line-in jack . 1x Ethernet (RJ-45) jack . 1x Modem (RJ-11) port . 1x DC-in jack for AC adapter Security Slot for Kensington lock . BIOS, user and supervisor passwords Power supply and battery ACPI 3.0 CPU power management standard: supports Standby and Hibernation power-saving modes . 44W 6-cell Li-ion battery pack . up to 2.5-hour battery life with 6-cell battery . Acer QuicCharge™ technology: • 80% charge in 1 hour • 2-hour rapid charge system-off • 2.5-hour charge-in-use QuicCharge on models with 90W AC adapter only! . 3-pin 90W AC adapter Keyboard & Special Controls 88-/89-key keyboard, inverted “T”cursor layout, 2.5 mm (minimum) key travel . Seamless touchpad pointing device with 4-way scroll button . 12 function keys, four cursor keys, two Windows® keys, hotkey controls, embedded numeric keypad, international language support, independent US and Euro dollar sign keys, media control keys . Easy-launch buttons: WLAN, Internet, email, Bluetooth®, Acer Arcade ™ . Empowering Key . Volume wheel Weight and dimensions 366 (W) x 274 (D) x 33.6/42.6 (H) mm . 2.9kg Belangrijkste eigenschappen · Intel® Core™2 Duo processor with up to 2MB L2 Cache and 677/800MHz FSB · 15.4”WXGA high-brightness (220-nits) Acer CrystalBrite™ TFT LCD, 1280 x 800 pixel resolution, supporting simultaneous multi-window viewing via Acer GridVista™ · ATI Mobility™ Radeon® HD X2300 with up to 1024 MB of HyperMemory™ (up to 256 MB of dedicated GDDR2 VRAM, up to 768 MB of shared system memory*), supporting Microsoft® DirectX® 9 and PCI Express® or * depending on size of system memory Target User Key Selling Points · Innovatief ontwerp · Nieuwste technologie Quality & Reliability Tests Temperature & humidity test . Free drop test . Acoustics test . Weight and pressure test . Shock and vibration test . Electrostatic discharge immunity test . MTBF (Mean Time Between Failure) test . Hinge life test . Keyboard-switch life test Software Acer Empowering Technology (Acer eNet, ePower, eAudio, ePresentation, eDataSecurity, eLock, eRecovery, eSettings Management) . Acer GridVista™ . Acer Launch manager . Acer Arcade or Arcade™ Deluxe featuring DV Wizard, VideoMagician, DVDivine (Arcade Deluxe on configurations with Vista Home Premium) . Microsoft® Works 8.5 with Office Home and Student 2007 Trial . Acer GameZone . Norton Internet Security™ (trial version) . Adobe Reader™ . CyberLink® PowerProducer® . NTI® CD Maker™ Options Memory expansion modules . Additional battery pack . Additional AC adapter Warranty 1 year send-in with International Travelers Warranty

Mourri
13-11-2007, 21:11
voor wat wil je je laptop gaan gebruiken?

lightpurple_
13-11-2007, 21:14
voor wat wil je je laptop gaan gebruiken? bedankt voor je reactie, voor onder andere school dat is de reden waarom ik hem wil aanschaffen.. tekstverwerken,powerpoint veel etc..internet(daar werken we veel mee) als het kan dvds kijken maar dat is geen pre. voor wat is de bovenstaande laptop geschikt denkje? of wat raad je aan..

Mourri
13-11-2007, 21:35
ik raad je aan om een laptop te kopen met een celeron proccesor, die zijn vaak het goedkoopst, maar mocht je dat niet willen dan kan je alsnog eentje met een intel dual core proccesor kopen celeron is langzamer dan intel dual core maar wel goedkoper ik weet niet wat je liever wilt, sneller of goedkoper de laptop die je als eerste poste is zeer geschikt voor wat jij wil, en als ik jou was zou ik die gelijk kopen want hij heeft ook een aantal extra's voor als je dvd wilt bekijken, Ik heb mijn laptop vorig jaar gekocht voor 700 met een celeron proccesor maar dit jaar zijn ze veel goedkoper. Ik zou zeggen, koop die van de mediamarkt,, als die verkoper jou raadt om een laptop te kopen van packarrd bell niet doen, is de enige laptop die gebreken heeft ten op zicht van andere laptops kijk ook ff hierzo http://www.ciao-shopping.nl/Toshiba_Satellite_Pro_A120_169__613175 en hier zo http://www.acer.nl/public/page4.do?sp=page3&dau22.oid=24334&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=-1&ctx4=Nederland&crc=4115103755 AS5720G-102G16Mi is duurder dan de AS5720G-1A1G16Mi

lightpurple_
13-11-2007, 21:59

ik raad je aan om een laptop te kopen met een celeron proccesor, die zijn vaak het goedkoopst, maar mocht je dat niet willen dan kan je alsnog eentje met een intel dual core proccesor kopen celeron is langzamer dan intel dual core maar wel goedkoper ik weet niet wat je liever wilt, sneller of goedkoper de laptop die je als eerste poste is zeer geschikt voor wat jij wil, en als ik jou was zou ik die gelijk kopen want hij heeft ook een aantal extra's voor als je dvd wilt bekijken, Ik heb mijn laptop vorig jaar gekocht voor 700 met een celeron proccesor maar dit jaar zijn ze veel goedkoper. Ik zou zeggen, koop die van de mediamarkt,, als die verkoper jou raadt om een laptop te kopen van packarrd bell niet doen, is de enige laptop die gebreken heeft ten op zicht van andere laptops kijk ook ff hierzo http://www.ciao-shopping.nl/Toshiba_Satellite_Pro_A120_169__613175 en hier zo http://www.acer.nl/public/page4.do?sp=page3&dau22.oid=24334&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=-1&ctx4=Nederland&crc=4115103755 AS5720G-102G16Mi is duurder dan de AS5720G-1A1G16Mi aah weet je hoeveel ik hier aan heb... ik heb dus een intel core processor.. die van de aanbieding van medimarkt.. oke ik gamorgen langs en inshalah halen.. maar nog iets he, hoe zit het met vista want wil namelijk gewoon windows xp.. kan je dat veranderen of krijg je een cd erbij..??

gmail
13-11-2007, 22:40
aah weet je hoeveel ik hier aan heb... ik heb dus een intel core processor.. die van de aanbieding van medimarkt.. oke ik gamorgen langs en inshalah halen.. maar nog iets he, hoe zit het met vista want wil namelijk gewoon windows xp.. kan je dat veranderen of krijg je een cd erbij..?? je krijgt nooit een cd erbij van de bestuuringsysteem.. ze zetten er gewoon vista voor je op en klaar. XP is inderdaad nog beter dan vista.. Als ik jou was zou ik een Celeron processor halen. Alleen als je veel spellen speelt kan je het beste een AMD of Intel halen

lightpurple_
13-11-2007, 23:04
je krijgt nooit een cd erbij van de bestuuringsysteem.. ze zetten er gewoon vista voor je op en klaar. XP is inderdaad nog beter dan vista.. Als ik jou was zou ik een Celeron processor halen. Alleen als je veel spellen speelt kan je het beste een AMD of Intel halen bedankt voor je reactie, maar waarom raad jij me dit aan? want mouri raadde ander weer aan..:confused: Voor wat is celeron beter?

gmail
13-11-2007, 23:26
bedankt voor je reactie, maar waarom raad jij me dit aan? want mouri raadde ander weer aan..:confused: Voor wat is celeron beter? Mouri raadde jou ook een celeron processor aan als ik het goed heb.. Celeron is gewoon de goedkoopste processor die er is, je kan er veel me doen: Internette, huiswerk maken, office gebruiken, msnen. Maar voor spellen bijvoorbeeld dan is deze processor niet aanbevolen..

gmail
13-11-2007, 23:32
klikhierr (http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_X51RAG101A__M520/156996.aspx) dat is een goede laptop om te internette, dvds te maken en te kopieren etc etc

lightpurple_
13-11-2007, 23:34
Mouri raadde jou ook een celeron processor aan als ik het goed heb.. Celeron is gewoon de goedkoopste processor die er is, je kan er veel me doen: Internette, huiswerk maken, office gebruiken, msnen. Maar voor spellen bijvoorbeeld dan is deze processor niet aanbevolen.. kweet niet ja celeron ja maar die laptop acer bovenaan die ik heb gepost wat is dat ?? want waar zie je dat aan??:o ja vin djammer van vista want wil echt x hebben, ik ga navragen vor de mogelijkheden

lightpurple_
13-11-2007, 23:36
klikhierr (http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_X51RAG101A__M520/156996.aspx) dat is een goede laptop om te internette, dvds te maken en te kopieren etc etc trouwens zie net je link pas.. hij heef tniet veel extra's deze laptop, terwijl die bovenaan dat wel heeft dat is niet noodzakelijk maar wel mooi meegenomen, en 80 gigabyte is da niet weinig??

gmail
14-11-2007, 09:28
trouwens zie net je link pas.. hij heef tniet veel extra's deze laptop, terwijl die bovenaan dat wel heeft dat is niet noodzakelijk maar wel mooi meegenomen, en 80 gigabyte is da niet weinig?? 80 gb is meer dan genoeg...

Mourri
14-11-2007, 12:38
bedankt voor je reactie, maar waarom raad jij me dit aan? want mouri raadde ander weer aan..:confused: Voor wat is celeron beter? Celeron is een proccesor die je kan gebruiken voor de simpele dingen, zoals word enz, en msn, internetten, Als je spellen speelt, dus dan heb ik het over Sims 2 en schietspellen enz. dan moet je tog een intel dual core gebruiken, maar aangezien jij niet spellen gaat spelen dan kan je net zo goed een laptop kopen die een celeron heeft:o dat is goedkoper, maar wat ik zei over gelijk kopen bij mediamarkt is, dat ik vind dat die prijs veel goedkoper is dan die van mij!:goedzo:

Mourri
14-11-2007, 12:46
trouwens zie net je link pas.. hij heef tniet veel extra's deze laptop, terwijl die bovenaan dat wel heeft dat is niet noodzakelijk maar wel mooi meegenomen, en 80 gigabyte is da niet weinig?? 80 gb is genoeg, als je veel films gaat downloaden dan raad ik je een harde schijf aan van 120 gb

Mourri
14-11-2007, 12:49

http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/soho/specials/acer_okt/index.php3 een echte gamers pc!!

Pagina's : [1] 2