Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden die willen snel trouwen

Pagina's : [1] 2 3

Kadisha
01-11-2003, 20:11

Ooooh mijn god heb een vriendin een marokkaanse die alleen maar over trouwen praat trouwen trouwen trouwen :rolleyes: Al van kleins af aan praat ze alleen over trouwen maar ze is nog steeds niet getrouwd geen geschikte jongen gevonden.Als dat niet erg genoeg is haar ouders dringen erop aan wanneer ga je trouwen??? Straks wilt niemand je en dan zegt ze ja wil trouwen wil trouwen :rolleyes: Alleen maar over trouwen praten :zwaai:

sinaya20
01-11-2003, 20:14
Ben jij dan getrouwd of niet Kadisha?

Kadisha
01-11-2003, 20:15
Origineel gepost door sinaya20 Ben jij dan getrouwd of niet Kadisha? Nee ik niet.

Chyhaan
01-11-2003, 20:20
Ik ben 21 jaar ben niet getrouwd. maar ik had liever van wel dan kon ik het ouderschap van mijn kids delen.... Maar zat er helaas niet in....

SweetRose
01-11-2003, 20:34

ik ga trouwen.......:o in het jaar 2006 incha allah :p.. En kadisha...Mss is het een droom voor haar om te trouwen.?..neem haar die droom niet af en droom mee met haar..en doe alsof jij ook wilt trouwen...:melig:

tazaghiniagirl
01-11-2003, 20:36
Origineel gepost door Kadisha Ooooh mijn god heb een vriendin een marokkaanse die alleen maar over trouwen praat trouwen trouwen trouwen :rolleyes: Al van kleins af aan praat ze alleen over trouwen maar ze is nog steeds niet getrouwd geen geschikte jongen gevonden.Als dat niet erg genoeg is haar ouders dringen erop aan wanneer ga je trouwen??? Straks wilt niemand je en dan zegt ze ja wil trouwen wil trouwen :rolleyes: Alleen maar over trouwen praten :zwaai: is dat erreg.............. :rolleyes:

Najib26
01-11-2003, 20:49
Vroeg trouwen is een goed iets in de islam. Het wordt zelfs aanbevolen. Liever dat een meisje op haar 18de en een jongen op zijn 23ste trouwt, dan dat ze haramrelaties beginnen. De Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) zei: "O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, laat hem trouwen, want dit zal zijn blik doen afwenden (van harame zaken) en zijn kuisheid beschermen..." (Sahih volgens consensus)

tazaghiniagirl
01-11-2003, 20:58
Origineel gepost door Najib26 Vroeg trouwen is een goed iets in de islam. Het wordt zelfs aanbevolen. Liever dat een meisje op haar 18de en een jongen op zijn 23ste trouwt, dan dat ze haramrelaties beginnen. De Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) zei: "O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, laat hem trouwen, want dit zal zijn blik doen afwenden (van harame zaken) en zijn kuisheid beschermen..." (Sahih volgens consensus) inderdaad...............:goedzo:............

sneakynawal
01-11-2003, 21:14
Had ik maar iemand om mee te trouwen :(

praatjes
01-11-2003, 21:14
Ik haat het om alles snel te doen.

Kadisha
01-11-2003, 22:16
Origineel gepost door tazaghiniagirl is dat erreg.............. :rolleyes: Heel erg ze denkt niet aan haar eigen onwikkeling en denkt alleen maar aan snel trouwen zodat ze huisvrouwtje kan spelen.Ze heeft een heel ouderwetse gedachte van thuis vrouwen horen in de keuken.

ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 22:23
Origineel gepost door Kadisha Heel erg ze denkt niet aan haar eigen onwikkeling en denkt alleen maar aan snel trouwen zodat ze huisvrouwtje kan spelen.Ze heeft een heel ouderwetse gedachte van thuis vrouwen horen in de keuken. tsja ieder voor zich he!

ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 22:24
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Had ik maar iemand om mee te trouwen :( Je hebt mij toch? :Iluvu:

sneakynawal
01-11-2003, 22:29
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Je hebt mij toch? :Iluvu: Hahhahaha jah je hebt gelijk, ik heb jou :Iluvu:

ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 22:30

kom me hand vragen dan:ego:

Pagina's : [1] 2 3