Bekijk originele versie : hoe duur zijn de anasheedbands???
salsabil113
01-11-2003, 20:07
Ik had ergens hier gelezen op yasmina.nl dat als je gaat trouwen en een anasheedsband gaat huren dat je zo,n 800 en 1000 EURO kwijt bent ! Is dat zo?
soennia83
03-11-2003, 13:26
assalaam mu3alikom warahmatollah!
het zou wel kunnen, maar ik weet dat er grope zij die veel goedkoper zijn en die het leuk vinden om op te treden op bruiloften.
Maar ik ken allen een mannelijke anasheed band die optreed voor mannen. Het zijn niet echt mannen, eerder jonge gasten.
Volgensmij doen ze het voor 400 a 500 euro, het ligt er natuurlijk ook aan hoelang ze moeten optredenen of je ze zelf haalt etc.
wasalaam
SweetRose
03-11-2003, 15:44
Toen m'n zus trouwde (drie jaar terug) hebbe die ook gehad hier..DIe kostten toen 7000 Belgische franken...Dat zijn euhm..ff telle...175 Euro..En ze waren bangelijk goe..:goedzo:...
Maar nu zulle die wel al wa gestegen zijn qua prijs...
salsabil113
03-11-2003, 17:11
Is dat voor een hele avond of niet !
SweetRose
03-11-2003, 18:00
euhm..ja wat noem je nou een hele avond?
Bij ons kwamen ze toen van euhm..shie zeven uur tot twee uur 's nachts..geloof k...
Was echt coool :boogie:
salsabil113
03-11-2003, 19:42
Dat is wel behoorlijk lang. Laat ik maar zeggen dat dat genoeg is.Ik zat na te denken om een anasheed band te huren op mijn bruiloft inschallah volgend zomer. Ik ben benieuwd hoe dat is. En was het leuk.
SweetRose
03-11-2003, 22:02
Het was gewoon super :boogie:
Echt muziek enzo waar ge op kunt dansen..kheb mij kapotgedanst :D...
Zeker halen als je dat wilt..en succes met je mannetje ;) :zwaai:
tatouzient
03-11-2003, 22:16
nibras van antwerpe is heeeel goe.
hoeveel ze juist zn weet ik ni, zal eens navragen voor je ;)
bisous xxx
salsabil113
05-11-2003, 13:33
Dankjewel
Origineel gepost door SweetRose
Toen m'n zus trouwde (drie jaar terug) hebbe die ook gehad hier..DIe kostten toen 7000 Belgische franken...Dat zijn euhm..ff telle...175 Euro..En ze waren bangelijk goe..:goedzo:...
Maar nu zulle die wel al wa gestegen zijn qua prijs...
Salaam Sweetrose,ken je nog de naam en heb je nog het nummer van die anasheedgroep,ben nl. dringend op zoek.Ik hoop dat je me kan verderhelpen inchallah!
:zwaai:
oem_ismael
02-03-2004, 17:03
nee jo dat is echt duur man
ongeveer 300 euro is het nou en dat vind ik niet duur maar ook niet dat ik zeg van wouw wat goedkoop hetmoet natuurlijk wel islamitsche blijven
A salaam aleikoum warahmatoulahi wabarakatou,
Ik ben ook dringend op zoek naar een Anasheed band (vrouwen)
Kan iemand me aan een telefoonnummer helpen. Het is wel zo dat ze zelf vervoer moeten hebben. InshaAllah kan iemand me helpen?
A salaam aleikoum warahmatoulahi wabarakatou
ben ook opzoek naar een vrouwelijke anasheed band.
Graag telefoonnummers!!!!
Zjazaakoem Allahoe gairan!
salaam alaikoem
Origineel gepost door tatouzient
nibras van antwerpe is heeeel goe.
hoeveel ze juist zn weet ik ni, zal eens navragen voor je ;)
bisous xxx
Nibras zijn goed, maareeee bij hen mag er niet gedanst worden spijtig genoeg, tenzij met je ellebogen bewegen :eek: :confused:
Terwijl de groep soeboel van Antwerpen ook echt wel bangelijk zijn enneeeee ze zijn echt een aanrader ;)
Olijfje1984
24-03-2004, 22:02
Ik vind Nibras eigenlijk wel goed hoor.
Ze kosten ongeveer 100 euro maar zijn wel altijd volzet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.