Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik ben gehackt.. Ik wil me email terug! Wat moet ik doen?

Islamya_
13-11-2007, 15:00

Selaam.. Ik ben net gehackt:( Iemand heeft me wachtwoord gewijzigd.. En de optie wachtwoord vernieuwen kan ook want ik met me stomme hoofd heb geen emailadres ingevuld. En die andere met geheime vraag dat weet ik niet meer!!! :huil: Iemand tips, kan ik terug hacken? i'm desperate:(

sa_mira
13-11-2007, 15:01
Schrijf een brief aan hotmail

Islamya_
13-11-2007, 15:03
Kunnen die me helpen dan? Wat moet ik zeggen, ben gehackt? Ze gaan me dingen vragen die ik niet eens meer weet..

sa_mira
13-11-2007, 15:03
:lol: Meid, het wordt tijd dat je je erbij gaat neerleggen. Je bent het gewoon kwijt!

Islamya_
13-11-2007, 15:05

Zitten wel hele persoonelijke emails in... Er staat heel me prive gegevens in, waar ik woon alles..!! Ik moet die email terug! Zelfs een brief van een overleden vriend.. :( ik moet hem terug..

greeneyezlady
13-11-2007, 15:08
had ik ook een keer! Toen had ik hotmail gemaild, toen stuurden ze me een lijst met vragen mn geboortedatum en nog meer dingen, maar wat bleek... toen ik die email aanmaakte, deed ik maar wat! Dus de gegevens kwamen niet overeen, en moes tik tovh een nieuwe aanmaken. :(

Islamya_
13-11-2007, 15:10
had ik ook een keer! Toen had ik hotmail gemaild, toen stuurden ze me een lijst met vragen mn geboortedatum en nog meer dingen, maar wat bleek... toen ik die email aanmaakte, deed ik maar wat! Dus de gegevens kwamen niet overeen, en moes tik tovh een nieuwe aanmaken. :( Precies dat heb ik nou ook gedaan! Shit man.. kan toch niet alles kwijtraken.. :(:(

greeneyezlady
13-11-2007, 15:13
Precies dat heb ik nou ook gedaan! Shit man.. kan toch niet alles kwijtraken.. :(:( Ja had je wel je contactpersonen lijst opgeslagen?? Dat moet je altijd doen, dan kan je ze makkelijk overbrengen naar je nieuwe email.

Islamya_
13-11-2007, 15:16
Ja had je wel je contactpersonen lijst opgeslagen?? Dat moet je altijd doen, dan kan je ze makkelijk overbrengen naar je nieuwe email. nou ik gebruikte het niet als msn maar meer voor zakelijke dingen. school werk en vrienden gewoon,..

Faris
13-11-2007, 16:19
Geef het op en maak nieuwe email. helaas pindakaas

Turk89
13-11-2007, 22:15
het kan handig zijn om hoofdletters en cijfers of andere typen tekst in te voeren voor je ww denk daar maar aan als je een nieuwe email aanmaakt

gmail
13-11-2007, 22:37
had ik ook een keer! Toen had ik hotmail gemaild, toen stuurden ze me een lijst met vragen mn geboortedatum en nog meer dingen, maar wat bleek... toen ik die email aanmaakte, deed ik maar wat! Dus de gegevens kwamen niet overeen, en moes tik tovh een nieuwe aanmaken. :( jaa wollah dat had ik ook toen ik dat laatste mailtje van hun kreeg: ja de gegevens komen niet met elkaar overeen, stuurde ik terug had ik ze helemaal uitgescholden. TFOE ik was zo boos toen. 3la service

greeneyezlady
13-11-2007, 22:47

jaa wollah dat had ik ook toen ik dat laatste mailtje van hun kreeg: ja de gegevens komen niet met elkaar overeen, stuurde ik terug had ik ze helemaal uitgescholden. TFOE ik was zo boos toen. 3la service :haha: Ik kan me ook herinneren dat ik ze een scheldmailtje terug stuurde.. maar toen moest ik me er gwoon bij neerleggen. Is echt zwaaar klote

gmail
13-11-2007, 22:50
:haha: Ik kan me ook herinneren dat ik ze een scheldmailtje terug stuurde.. maar toen moest ik me er gwoon bij neerleggen. Is echt zwaaar klote Jazeker..

Islamya_
14-11-2007, 16:46
:( toch nog bedankt voor de moeite mensen..