Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spijt!!!

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
01-11-2003, 19:44

Wie heeft er weleens spijt van iets??? Nou ik heb spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor het concert van Sean Paul... voor vanavond... Ik zit hier maar te zitten!!! Geen hol aan. Daar heb ik dus echt spijt van... ik moet meer genieten van het leven... ok volgende keer beter... Dus nu verveel ik mij! Vandaar deze topic. :kwaad:

EL_MoRo
01-11-2003, 19:46
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Wie heeft er weleens spijt van iets??? Nou ik heb spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor het concert van Sean Paul... voor vanavond... Ik zit hier maar te zitten!!! Geen hol aan. Daar heb ik dus echt spijt van... ik moet meer genieten van het leven... ok volgende keer beter... Dus nu verveel ik mij! Vandaar deze topic. Ik heb van zoveel dingen spijt maar ja we kunnen de tijd helaas niet terugdraaien...owja mijn vriendin is vanavond naar het concert van sean paul......ik wou ook zo graag :huil: ... :verdriet: :kwaad:

alhoceimia001
01-11-2003, 19:47
Nee joh geen spijt hebben... Geniet van de Ramadan. De maand waar je het meest met je familie doorbrengt. Daar moet je van genieten. Sean Paul kan de pot op :eek: :p :zwaai:

Chyhaan
01-11-2003, 19:47
Volgende keer beter:)

flexiegirl
01-11-2003, 19:48

arme meid :( allah heeft voorgeschreven en jij hebt daar niet mogen zijn. Ik vind het jammer voor je ;) ma het leven kan soms tegenvallen :D Kop Op en Blijf lachen :boogie: ma3a salamaa Flexiegirl :zwaai:

sneakynawal
01-11-2003, 19:49
Origineel gepost door alhoceimia001 Nee joh geen spijt hebben... Geniet van de Ramadan. De maand waar je het meest met je familie doorbrengt. Daar moet je van genieten. Sean Paul kan de pot op :eek: :p :zwaai: Ik zit hier nog steeds in mijn uppie hoor..... :(

sneakynawal
01-11-2003, 19:50
Origineel gepost door Chyhaan Volgende keer beter:) Ik hoop het... :)

sneakynawal
01-11-2003, 19:51
Origineel gepost door flexiegirl arme meid :( allah heeft voorgeschreven en jij hebt daar niet mogen zijn. Ik vind het jammer voor je ;) ma het leven kan soms tegenvallen :D Kop Op en Blijf lachen :boogie: ma3a salamaa Flexiegirl :zwaai: Thanks... ik zal blijven lachen :D maar toch baal ik heel erg! Want ik vind hem echt kei gaaf!!!

tazaghiniagirl
01-11-2003, 19:59
:boogie:...................

no_more
01-11-2003, 20:25
so ja man ik heb ook spijt!!! ik wou ook gaan.

Faatima
01-11-2003, 20:27
triest Ik dacht krijg te lezen : "spijt van uitgave van 1 miljoen ofzo". Sean paul :rolleyes:

sneakynawal
01-11-2003, 20:29
Origineel gepost door no_more so ja man ik heb ook spijt!!! ik wou ook gaan. . K.lote he... op dit moment luister ik naar Dutty Rock.. maar ik baal nog steeds... volgende keer als ie ooit komt optreden, dan ga ik inshallaah... ik ga mezelf dit nooit meer aandoen... ik moet lol hebben in mijn leven!!! De reden dat ik het nie heb doorgezet was, dat het in de Ramadan was, en helemaal in Den Haag... inshallaah volgende keer beter...

sneakynawal
01-11-2003, 20:30
Origineel gepost door Faatima triest Ik dacht krijg te lezen : "spijt van uitgave van 1 miljoen ofzo". Sean paul :rolleyes: HAHAHAHAHA viel dat ff vies tegen he... :D :regie: SEAN PAUL ROCKS!!!!!!!!!!!!!

Faatima
01-11-2003, 20:32
Origineel gepost door SnEakyNaWaL HAHAHAHAHA viel dat ff vies tegen he... :D :regie: SEAN PAUL ROCKS!!!!!!!!!!!!! Ach jah smaken verschillen!

sneakynawal
01-11-2003, 20:39

Origineel gepost door Faatima Ach jah smaken verschillen! Daarom! :)

Pagina's : [1] 2