Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Fellaz (jongens)

Pagina's : [1] 2

BouSSat
23-08-2002, 23:31

Wat zoek je in een meid/vrouw Dan heb ik het zowel over innerlijk als uiterlijk. EERLIJK!!! BouSSat :blauwkus:

EMIEN
23-08-2002, 23:36
Ehm............... De eerste impressie...krijg je toh altijd van het gezicht..... Dus....warme ogen....mooie glimlach...zacht haar..... En ik zou een meisje pas echt kunnen beoordelen als ik haar 'observeer' Kijken hoe ze met haar vrienden om gaat enzo...daaruit..kan je haar innerlijk kijken.....en daar kijk ik sterk naar.......

BouSSat
23-08-2002, 23:40
Origineel gepost door EMIEN Ehm............... De eerste impressie...krijg je toh altijd van het gezicht..... Dus....warme ogen....mooie glimlach...zacht haar..... En ik zou een meisje pas echt kunnen beoordelen als ik haar 'observeer' Kijken hoe ze met haar vrienden om gaat enzo...daaruit..kan je haar innerlijk kijken.....en daar kijk ik sterk naar....... Hmmm goed geantwoord!! Nee serieus zo gaat het precies bij mij. Ik zit soms jongens te observeren zonder dat ik door heb dat ik naar ze zit te staren, maar meestal ben ik dan aan het kijken hoe hij overkomt en omgaat met anderen. (niet dat ik zo een jongens gek ben hoor)

EMIEN
23-08-2002, 23:50
Nee..ik ben ook geen meisjesgek.....zo ging het in het begin...maar mijn hart is al verloren hoor!!! :Iluvu:

SweetRose
23-08-2002, 23:53

Origineel gepost door EMIEN Nee..ik ben ook geen meisjesgek.....zo ging het in het begin...maar mijn hart is al verloren hoor!!! :Iluvu: VErtel vertel wie wie wie,??!!! :D :D :D xxx

LELIJKERD
23-08-2002, 23:53
eerlijkheid, spontaniteit, oprechtheid en natuurlijk VOLLE RONDE VORMEN-HEID :D

selmAa
23-08-2002, 23:57
Origineel gepost door EMIEN Nee..ik ben ook geen meisjesgek.....zo ging het in het begin...maar mijn hart is al verloren hoor!!! :Iluvu: euwh jaaaaa? tell us???

EMIEN
23-08-2002, 23:58
Origineel gepost door zin 'n midar VErtel vertel wie wie wie,??!!! :D :D :D xxx Ook al zou ik het zeggen , je zou haar niet kenne....:p

BouSSat
Origineel gepost door EMIEN Nee..ik ben ook geen meisjesgek.....zo ging het in het begin...maar mijn hart is al verloren hoor!!! :Iluvu: Verloren? Bedoel je niet veroverd??? :confused:

BouSSat
Origineel gepost door LELIJKERD eerlijkheid, spontaniteit, oprechtheid en natuurlijk VOLLE RONDE VORMEN-HEID :D Oh dus jij houd wel van volle... lippen:D;)

EMIEN
23-08-2002, 23:59
Origineel gepost door BouSSat Verloren? Bedoel je niet veroverd??? :confused: Nee..........................zucht............ :( ................liefde van een kant

BouSSat
24-08-2002, 00:01
Origineel gepost door EMIEN Ook al zou ik het zeggen , je zou haar niet kenne....:p Ik moet zeggen dat ik het tof van je vind dat je (met moeite) gewoon zegt dat je een vriendin hebt, want de meeste hier die een vriendin hebben zijn gewoon nog op zoek. Ik denk dat je vriendin heel vrolijk zou zijn als ze dit las. :duim:

BouSSat
24-08-2002, 00:02
Origineel gepost door EMIEN Nee..........................zucht............ :( ................liefde van een kant Ooooohhhh het spijt me voor je. Heeft ze je afgewezen of weet ze het nog niet? Of is dit mijn zaak niet? Zeg maar eerlijk hoor.

EMIEN
24-08-2002, 00:05
Ik......uhhhhhhhhhhh.............ben verlegen.... ze weet het niet........

BouSSat
24-08-2002, 00:10

Origineel gepost door EMIEN Ik......uhhhhhhhhhhh.............ben verlegen.... ze weet het niet........ Aaaaaaaaaah How Cute!!! Maar aan de andere kant erg vervelend voor jou!! Ik heb dat ook wel eens meegemaakt dat ik verliefd was op iemand maar diegene had het niet eens door en ik durfde ook niks te zeggen. Er is nu een jongen in Arnhem, telkens als ik hem in de stad zie krijg ik kriebels in mn buik. Hij heeft een mooie/leuke uitstraling. Maar ik kan niet gewoon een babbeltje met hem maken, want hoe moet ik hem bereiken? Gewoon naar m toe lopen in de stad? Ik dacht t niet!!! PLUS ik ben KEI verlegen. Dilemma Dilemma

Pagina's : [1] 2