Bekijk originele versie : Mannen zijn Bang Van Goed Opgeleide Vrouwen
Salaam Mensen..
Wat vinden jullie van deze stelling..die ik volg.
Weten jullie misschien ook waarom dat ze bang zijn.
Stem en denk mee..
LELIJKERD
23-08-2002, 23:25
ALS EERSTE GESTEMD
:D
JA JONGENNNN IK BEN BANG DAT IK ME DAN EXTRA MOET BEWIJZEN
IESCH MOEILIEK VOR MEI ! :(
bang VOOR goed opgeleide vrouwen.....Sorry moest deze spelligsfout opmerken.......van mijn zus geleerd
En ik ben nie bang.........waarvoor moet je bang zijn dan.....?
Origineel gepost door EMIEN
bang VOOR goed opgeleide vrouwen.....Sorry moest deze spelligsfout opmerken.......van mijn zus geleerd
he je was me net voor
DiaNo
Volgens mij is het niet fout hoor...
Je bent bang voor....een spin bijvoorbeeld
je wordt ergens bang van.......spinnen i.c
Origineel gepost door Alabama
Volgens mij is het niet fout hoor...
Je bent bang voor....een spin bijvoorbeeld
je wordt ergens bang van.......spinnen i.c
ja volgens mij is het ook zo,
maar jah, who's care's?
Als jullie het begrijpen is het goed hoor..bang voor of bang van :D
Stem en denk..dat is nu belangrijk..
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam Mensen..
Wat vinden jullie van deze stelling..die ik volg.
Weten jullie misschien ook waarom dat ze bang zijn.
Stem en denk mee..
Sorry ...............Sorry.........
Ik weet het .....moet het niet doen.......maar kon het niet laten...
Ehm.....die DAT daarzo is nie goed...sorry
Origineel gepost door LELIJKERD
ALS EERSTE GESTEMD
:D
JA JONGENNNN IK BEN BANG DAT IK ME DAN EXTRA MOET BEWIJZEN
IESCH MOEILIEK VOR MEI ! :(
Waarom moeilijk..je kan toch van haar leren en naar haar opkijken
LELIJKERD
23-08-2002, 23:48
Origineel gepost door Mohammed Justice
Waarom moeilijk..je kan toch van haar leren en naar haar opkijken
nei nei nei ik sheg is moeiliek , klaar isch dan ook moeileik
Moi_Oujdia
23-08-2002, 23:53
Salaam,
Ik denk dat het meer een gevoel is, dat nog van vroeger is blijven hangen. Toen het nog abnormaal was dat een vrouw buitenshuis ging werken. En waar het al helemaal niet de gang van zaken was, dat de vrouw hoog opgeleid was. Het is een soort trots die de man heeft. Wanneer de vrouw beter is opgeleid, zal ze op bepaalde punten boven hem uitsteken en ik denk dat de man zich dan in zijn trots voelt gekrenkt.
Terwijl dit juist absoluut niet zo zou moeten zijn. je trouwt met elkaar op een basis waar onder andere ook bijhoort, dat je van elkaar leert. Je hoeft je niet te bewijzen voor je vrouw, zoals iemand hierboven beweerde. Bewijzen doe je misschien voor vreemden, maar niet voor iemand die zo dichtbij is.
wa salaam
Origineel gepost door Moi_Oujdia
Salaam,
Ik denk dat het meer een gevoel is, dat nog van vroeger is blijven hangen. Toen het nog abnormaal was dat een vrouw buitenshuis ging werken. En waar het al helemaal niet de gang van zaken was, dat de vrouw hoog opgeleid was. Het is een soort trots die de man heeft. Wanneer de vrouw beter is opgeleid, zal ze op bepaalde punten boven hem uitsteken en ik denk dat de man zich dan in zijn trots voelt gekrenkt.
Terwijl dit juist absoluut niet zo zou moeten zijn. je trouwt met elkaar op een basis waar onder andere ook bijhoort, dat je van elkaar leert. Je hoeft je niet te bewijzen voor je vrouw, zoals iemand hierboven beweerde. Bewijzen doe je misschien voor vreemden, maar niet voor iemand die zo dichtbij is.
wa salaam
Thanks..
Maar ik denk zelfs als de vrouw niet hoog opgeleid is..dat ze nog meer doet en betekent dan een doorsnee man..
Iedereen is evenwaardig wat zijn mens zijn betreft..maar niet iedereen werkt even hard voor dezelfde doel..
Vrouwen werken harder.
Origineel gepost door LELIJKERD
nei nei nei ik sheg is moeiliek , klaar isch dan ook moeileik
Moeilijk gaat ook a sahbo..alleen het gaat moeilijk :D
Hello,
Ik denk niet dat de mannen dan bang zijn, maar zich eerder schamen. Ze willen natuurlijk erboven staan, dat je wat van hun kan opsteken dan hun van jou.......
Maar mannen schamen jullie je maar niet hoor, we willen jullie dolgraag het een en ander vertellen.....
WOMANPOWER !!!!!!!!
Hahahahahahahahah......
Groetjes
Dorita
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.