Bekijk originele versie : silx ontharingscreme?????
kaoutarlove
12-11-2007, 12:53
wie gebruikt de nieuwe versie van silx????:o hbe gehoort dat die veel betre is dan de anedre de wat oudere moehiem ik hoor van jullie :D
ik gebruik nu Slix, voorheen heb ik Strep gebruikt en ik vind om eerlijk te zijn Strep veel beter
kaoutarlove
12-11-2007, 13:23
ik gebruik nu Slix, voorheen heb ik Strep gebruikt en ik vind om eerlijk te zijn Strep veel beter
srep??? die ken ik niet maar is dat ook een soort ontharingscreme zo jah vanwaar en voor hoeveel?? en wrm gebruik je nu dan silx als je strep veel beter vind :confused: :D
srep??? die ken ik niet maar is dat ook een soort ontharingscreme zo jah vanwaar en voor hoeveel?? en wrm gebruik je nu dan silx als je strep veel beter vind :confused: :D
deze is het
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/4476864.jpg
ik ging naar een bruiloft en de mijne was op toen was ik op de etos van het station en zij hadden dus alleen silx dus heb ik die genomen
de prijs weet ik niet sorry
kaoutarlove
12-11-2007, 13:35
deze is het
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/4476864.jpg
ik ging naar een bruiloft en de mijne was op toen was ik op de etos van het station en zij hadden dus alleen silx dus heb ik die genomen
de prijs weet ik niet sorry
oh oke is het ene ontharingscreme?? en vanwaar/..
kaoutarlove
12-11-2007, 13:39
die jij nu laat zien is voor je bikinilijn he :D tenminste bij google staat het er
die jij nu laat zien is voor je bikinilijn he :D tenminste bij google staat het er
ja klopt ik gebruikte hem ook voor mijn snor :D
kaoutarlove
12-11-2007, 13:41
oh sorry der staat ook voor je gezicht maar is het ook precies net als slix?? de gebruikswijze dus gwn je bovenlip nat maken en dan creme deroop smeren en dan 10 min latn en dan wegwassen???
oh sorry der staat ook voor je gezicht maar is het ook precies net als slix?? de gebruikswijze dus gwn je bovenlip nat maken en dan creme deroop smeren en dan 10 min latn en dan wegwassen???
ja... ik haal het eerst met wat een watje weg en dan was ik het voorzichtig met koud water... daarna doe ik zo een after ontharings creme en is het zijde zacht.
kaoutarlove
12-11-2007, 13:45
en hoelang beelf het dan weg dat strep???
en hoelang beelf het dan weg dat strep???
bij mij zeker 3 weken
kaoutarlove
12-11-2007, 13:49
zit echt te twijfelen welke ik moet halennn
zit echt te twijfelen welke ik moet halennn
:hihi: haal je ze allebei en kan je ze uitproberen :D
kaoutarlove
12-11-2007, 13:50
bij mij zeker 3 weken
haha seriusss 3 weken en bij silx??
strep is wel goedkoper dan slix hij is maar voor 4. nog wat :D
haha seriusss 3 weken en bij silx??
strep is wel goedkoper dan slix hij is maar voor 4. nog wat :D
slix ook denk ik, maar bij mij heeft ie niet alles weg gehaald en het was niet lekker zacht :moe:
ik kan me de prijs niet meer herrineren, want ik had hem gratis gekregen, een vriendin werkte bij de etos :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.