Bekijk originele versie : Mag ik mijn hoofddoek af doen wanneer iemand mijn hand komt vragen?
MASTERDAM
12-11-2007, 10:28
Lees het antwoord (http://www.Islamcity.nl/huwelijk-en-echtscheiding/mag-ik-mijn-hoofddoek-doen-wanneer-iemand-mijn-hand-komt-vr.html)
miss_morgan15
12-11-2007, 10:49
gelezen :-)
larachegirl
12-11-2007, 11:35
Wel logisch....:goedzo: :goedzo: ;)
MoslimpareltjeH
12-11-2007, 16:15
logisch
Sayfu_dien
12-11-2007, 18:03
Lees het antwoord (http://www.*********.nl/huwelijk-en-echtscheiding/mag-ik-mijn-hoofddoek-doen-wanneer-iemand-mijn-hand-komt-vr.html)
Wie is Aboe Ibrahiem?
MASTERDAM
14-11-2007, 10:19
En waarvoor stel jij deze vraag?
Sayfu_dien
14-11-2007, 11:10
Is deze Abu Ibrahiem bevoegd om een Fatawa te geven?
Gekkerdje20
14-11-2007, 16:21
Waarom zou je uberhaupt je hijaab willen afdoen als iemand je hand komt vragen??
Het is toch alleen maar positief dat je m draagt??
Is deze Abu Ibrahiem bevoegd om een Fatawa te geven?
salaam alaykoum
'om een FATWA te geven', zoek zelf naar wie hij is, en geef pas commentaar als je al yaqeen hebt dat zijn woorden juist of fout zijn. Vind je het niet vertrouwbaar, dan laat je het zo. Alsof we iieeeeedere geleerde moeten kennen alvorens we de fatawa kunnen aannemen ??? Neen!
Dienoenaa Dienoe joesr, lajsa dienoe 3oesr.
ben je salafia of zo?
wa salaamoe alaykoum
Sayfu_dien
15-11-2007, 21:19
salaam alaykoum
'om een FATWA te geven', zoek zelf naar wie hij is, en geef pas commentaar als je al yaqeen hebt dat zijn woorden juist of fout zijn. Vind je het niet vertrouwbaar, dan laat je het zo. Alsof we iieeeeedere geleerde moeten kennen alvorens we de fatawa kunnen aannemen ??? Neen!
Dienoenaa Dienoe joesr, lajsa dienoe 3oesr.
ben je salafia of zo?
wa salaamoe alaykoum
Waarom moet ik uit zoeken wie hij is, ik plaats de fatwa toch niet? Zuster het zijn niet de woorden, maar wij moeten toch weten van wie we iets aannemen? Of heb ik het mis, het moet een geleerde zijn van Ahlu sunnah. Ja onze geloof is makkelijk, Alhamdoelilah! Maar Allah heeft ons gewaarschuwd voor het blind volgen. Ik laat het maar hier bij zuster, gair Insha Allah. Nee, ben geen salafia maar een moslim.
Wa Aileikoem Salaam Wa Ra7matoe Allahi Wa Barakatoehu
MASTERDAM
20-11-2007, 08:03
Waarom moet ik uit zoeken wie hij is, ik plaats de fatwa toch niet? Zuster het zijn niet de woorden, maar wij moeten toch weten van wie we iets aannemen? Of heb ik het mis, het moet een geleerde zijn van Ahlu sunnah. Ja onze geloof is makkelijk, Alhamdoelilah! Maar Allah heeft ons gewaarschuwd voor het blind volgen. Ik laat het maar hier bij zuster, gair Insha Allah. Nee, ben geen salafia maar een moslim.
Wa Aileikoem Salaam Wa Ra7matoe Allahi Wa Barakatoehu
Ik snap je niet meer.
sweety_neda
20-11-2007, 14:26
Dan trouwt hij met haar dan is ze kaal :haha:
sweety_neda
20-11-2007, 14:27
Maar ik heb begrepen dat een ''man'' dat wel zou mogen, en dat hij zelfs je armen mag zien tot aan je elleboog..
En je benen tot aan de knie..
Dit heb ik echt ooit gelezen :(
Een fatawa zonder betrouwbare bronnen (hadeeth of koranverzen). Lekker betrouwbaar. :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.