Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik voel me onsterfelijk....

Pagina's : [1] 2

Handyman
23-08-2002, 23:07

Het voelt net aan alsof ik onsterfelijk ben?????

mulan
23-08-2002, 23:08
Aha leuk om te weten.............verder alles oke???? :p

BouSSat
23-08-2002, 23:08
Ga nou maar niet van een BUILDING afspringen ofzo, want geloof me..... JE BENT T NIET.

Sheraz
23-08-2002, 23:12
Voel ik mij ook.Maar troost je.Iedereen is sterfelijk.Zelfs jij of je het nu wilt of niet.Tsjah life is hard.

Handyman
23-08-2002, 23:12

Ik voel me verder oke........en heb sterk het gevoel alsof ik de uitverkorene ben. Gelukkig wil ik het niet uit testen ben bang dat het fout gaat. En heb nog geen vriendin..........dus wacht nog effe. tot nu toe leef ik nog, dus alles gaat nog goed.

mulan
23-08-2002, 23:14
Origineel gepost door Handyman Ik voel me verder oke........en heb sterk het gevoel alsof ik de uitverkorene ben. Gelukkig wil ik het niet uit testen ben bang dat het fout gaat. En heb nog geen vriendin..........dus wacht nog effe. tot nu toe leef ik nog, dus alles gaat nog goed. Maar geef maar toe,echt 100% ben je niet daarboven he,toch een beetje :maf2:

Handyman
23-08-2002, 23:16
Origineel gepost door Sheraz Voel ik mij ook.Maar troost je.Iedereen is sterfelijk.Zelfs jij of je het nu wilt of niet.Tsjah life is hard. Ja maar jij bent al ontsterfelijk, want jij bent een godin van Venus. omdat ik een tijdje terug verliefd op je ben geworden, lijkt het alsof jij mij die onsterfelijkheid hebt gegeven................. misschien heeft het wel een betekenis

Handyman
23-08-2002, 23:21
Origineel gepost door mulan Maar geef maar toe,echt 100% ben je niet daarboven he,toch een beetje :maf2: Ja dat lijkt maar zo ah poepie. Ik heb een vrouwtje nodig. Dat is het gene wat mij gek maakt. Kijk om je heen voor iets moois. En geen effe een pm oke.......

selmAa
oefffff begint hier eentje beetje gek te worden, wat bedoel je met ik voel me onsterfelijk??? heb je ijzere ballen gekregen of zo???? volgens mij heb je teveel spiderman gekeken.............zal ik nummer van mijn broertje geven??? die's 7 en die denkt ook altijd dat hij overal vanaf kan springen zonder dat het pijn doet. kiss

Sheraz
Origineel gepost door Handyman Ja maar jij bent al ontsterfelijk, want jij bent een godin van Venus. omdat ik een tijdje terug verliefd op je ben geworden, lijkt het alsof jij mij die onsterfelijkheid hebt gegeven................. misschien heeft het wel een betekenis Ik heb je het onbewust doorgegeven.dat gevoel is maar tijdelijk en word ook met de dag sterker.Dus geniet ervan en doe geen gekke dingen.Maar daar heb ik alle vertrouwen in ;)

Dorita
24-08-2002, 00:47
Hey Handyman, Wat leuk dat je je onsterfelijk voelt, maar kun je het nou in woorden uitdrukken hoe je je dan voelt. Je moet het inderdaad ook niet gaan uitproberen, want stel nou dat je dan toch sterfelijk bent net als alle andere mensen die op deze aardbol rondlopen, dan ben je een dood.... Ik wens je in ieder geval heel veel succes, en als je toch onsterfelijk bent waarom doe je er dan niet iets mee zoals mensen redden of zo....Ja ik doe maar een suggestie, Sterkte Groetjes Handyman

MueZli
24-08-2002, 00:58
Adon ? Plato ? Handyman, is dat n winkel in Adam, bijlmer ? Moest daar vandaag, stofzuigerzakken kopen voor mn oom..

Analfabeet
24-08-2002, 01:00
Origineel gepost door BouSSat Ga nou maar niet van een BUILDING afspringen ofzo, want geloof me..... JE BENT T NIET. Hahaha wallah illah..

SweetRose
24-08-2002, 01:00
Origineel gepost door Handyman Ik voel me verder oke........en heb sterk het gevoel alsof ik de uitverkorene ben. Gelukkig wil ik het niet uit testen ben bang dat het fout gaat. En heb nog geen vriendin..........dus wacht nog effe. tot nu toe leef ik nog, dus alles gaat nog goed. probeer het eens uit hé spring eens van het atonium in brussel...en als je dood bent laat dan iets weten .... :rolleyes: :D :D sorry maar jouw topic was wel effe lachen.. ik ben de uitverkore.....VANWAT..??? xxx

Dorita
24-08-2002, 12:46

Ja, Zin daar probeer ik nou ook steeds uit te komen, maar nee ik weet ook niet wat Handyman precies is.... Groetjes Dorita

Pagina's : [1] 2