Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn ouders zijn Mega rascisten en Jullie ouders?

Pagina's : [1] 2

LZN
01-11-2003, 12:38

Ik heb 2 gekke ouders.... echte pure rascisten........... Ze Haten en walgen van marokkanen......... :confused: Ik vat het maar niet en En Jullie ouders??.

Heiba
01-11-2003, 12:46
Origineel gepost door NadYaa_Y Ik heb 2 gekke ouders.... echte pure rascisten........... Ze Haten en walgen van marokkanen......... :confused: Ik vat het maar niet en En Jullie ouders?? :( Mijn ouders niet, maar mijn schoonvader wel! Hij is de eerste oudere Marokkaan die ik ooit ontmoet heb die van Nederland houdt, en hij haat Marokkanen(Hij gaat wel met ze om) Omdat ze allemaal uitkering trekken volgens hem. Ik hou daar zelf ook absoluut niet van maar Haten is een groot woord.

peacefull
01-11-2003, 13:15
Ik kan jouw ouders best wel begrijpen.... HAAT is natuurlijk te hard uitgedrukt, maar ik haat ook marokkanen met een slechte opvoeding die niet willen studeren, hangen héél de dag op straat aan elke hoek, stelen, vermoorden, niet willen werken, drugsdealen en hebben ondanks alles de grootste mond! :jammer: Ik haat ze, omdat het jouw kinderen zijn die later met ze op school zouden zitten en het de opvoeding zéér moeilijk maakt.

Tijn
01-11-2003, 13:34
Heel veel voorkomend "racisme"> Helaas lopen er ouders rond die hun kids/dochter verplichten met een Marokkaan te trouwen, vaak liefst nog van een bepaalde stam/gemeenschap ook :(

emsoem
01-11-2003, 13:43

Origineel gepost door NadYaa_Y Ik heb 2 gekke ouders.... echte pure rascisten........... Ze Haten en walgen van marokkanen......... :confused: Ik vat het maar niet en En Jullie ouders?? de mijne ook...tenzij ze geld hebben dan maakt het weer allemaal niet uit:) =emsoem=

emsoem
01-11-2003, 13:46
Origineel gepost door Tijn Heel veel voorkomend "racisme"> Helaas lopen er ouders rond die hun kids/dochter verplichten met een Marokkaan te trouwen, vaak liefst nog van een bepaalde stam/gemeenschap ook :( jah, maar je moet ook begrijpen dat ze dan denken dat ze het beste doen voor hun kind.... ze willen het liefst geen buitenlander in de familie hebben...maar gewoon een marokkanen zoals hun zelfs...ze houden niet van vernieuwingen in de familie ;) ach jah ergens begrijp ik het ook wel =emsoem=

Duck
01-11-2003, 13:49
als ik jou afsluitende tekst lees over berbers lijken jullie mij een typisch (marokkaanse) flodder familie ...

emsoem
01-11-2003, 13:50
Origineel gepost door Duck als ik jou afsluitende tekst lees over berbers lijken jullie mij een typisch (marokkaanse) flodder familie ... en daar kom je nu pas achter....:haha: =emsoem=

Lady_moi
01-11-2003, 14:29
haten? :eek: alhamdoulilah niet :zwaai:

Ismahane82
01-11-2003, 14:34
Origineel gepost door NadYaa_Y Ik heb 2 gekke ouders.... echte pure rascisten........... Ze Haten en walgen van marokkanen......... :confused: Ik vat het maar niet en En Jullie ouders?? gezien je onderschrift valt de appel niet ver van de boom, dom trutje!!

Lady_moi
01-11-2003, 14:45
Origineel gepost door Ismahane82 gezien je onderschrift valt de appel niet ver van de boom, dom trutje!! amaai zo grof van u :eek: :(

Tijn
01-11-2003, 15:07
Origineel gepost door emsoem jah, maar je moet ook begrijpen dat ze dan denken dat ze het beste doen voor hun kind.... ze willen het liefst geen buitenlander in de familie hebben...maar gewoon een marokkanen zoals hun zelfs...ze houden niet van vernieuwingen in de familie ;) ach jah ergens begrijp ik het ook wel =emsoem= Ik begrijp `t ook wel (een beetje ;) ), maar daarmee keur ik deze vorm van discriminatie niet goed.......En als de ouders iets langer nadenken, dan zien ze misschien in dat hun advies vaak helemaal niet zo goed uitpakt voor de kids. Kijk maar eens naar de huidige stand van zaken, zoals bijvoorbeeld de 40% van de Marokkaanse huwelijken die eindigen in een scheiding, of de vaak slechte schoolprestaties/toekomst van de kinderen....

tangawia18
01-11-2003, 15:40
ik heb een relatie met marokaan en mijn ouders zijn er niet blij mee. want ze zijn super raccisten maar ik heb er scheit aan want zelf deugen ze voor geen meter veel liefs nikki

salwa23
01-11-2003, 16:10
ik schaam me weleens voor het gedrag van somige mocro,s

Noujoum_Rif
02-11-2003, 16:49

Origineel gepost door MOORDENAAR Bij mij hebben ze alleen een hekel aan berbers. bij mij thuis hebben ze een hekel aan arabieren :( hebben we slechte ervaringen mee daar in NADOR.. ze stelen, bedelen en hoereren :(

Pagina's : [1] 2