Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Haar!!!

Pagina's : [1] 2

L7hobi_zina
01-11-2003, 10:05

Salaam oelaikoem.... Ik heb wat tipjes nodig voor mijn haar..., Ik wil wat volume in mijn haar.... mijn haar is heel dun...en wil dat het wat dikker wordt.... :D , wat moet ik gebruiken....???? Oftewel wie kan mij helpen???? :(

oem_roekaya
01-11-2003, 15:00
hemm weet ik ook niet ik had een hele bos met krullen maar sinds ik hoofddoek draag is het wat slapper allemaal geworden heeft iemand een tip voor me?

Narkotic
01-11-2003, 15:20
Meer eten... Daar word uw haar ook dik van Of dompel uw haar eens in het frituurvet...

lala_fatima
01-11-2003, 15:22
Origineel gepost door oem_roekaya hemm weet ik ook niet ik had een hele bos met krullen maar sinds ik hoofddoek draag is het wat slapper allemaal geworden heeft iemand een tip voor me? gewoon, meteen als je thuiskomt je hoofddoek afdoen :D zodat het kan luchten

L7hobi_zina
01-11-2003, 15:58

:confused: Origineel gepost door Narkotic Meer eten... Daar word uw haar ook dik van Of dompel uw haar eens in het frituurvet... :confused:

soennia83
01-11-2003, 16:52
Assalaam mu3alikom warahmatollah, Ik had juist te veel volume in mijn haar ook al was het stijl, het was wel dik, maar sinds ik alhamdolilah een hoofddoek draag is het dunner geworden! Ik weet niet of er meer zusters zijn, die sinds het dragen van een hoofdoek last hebben van haaruitval??( ik vind het momenteel niet erg, maar het moet niet gekker worden,ahahah) wasalaam mu3alikom

L7hobi_zina
01-11-2003, 19:03
Ik heb het ook sinds ik mijn hoofdoek draag... echt raar

Serendipity
01-11-2003, 19:38
je vinger in de stopcontact steken en dan zul je zien dat je haar meer volume krijgt:maf:

L7hobi_zina
01-11-2003, 20:11
Origineel gepost door Serendipity je vinger in de stopcontact steken en dan zul je zien dat je haar meer volume krijgt:maf: haha heb je ervaring??? :D

Serendipity
01-11-2003, 20:13
Origineel gepost door L7hobi_zina haha heb je ervaring??? :D :stout: Ik krijg veel complimentjes hoor:ego:

L7hobi_zina
01-11-2003, 20:16
hahah....ga ik ook proberen... :stout:

Serendipity
01-11-2003, 20:17
Origineel gepost door L7hobi_zina hahah....ga ik ook proberen... :stout: Laat me het resultaat HOREN:hihi:

boelilie
01-11-2003, 20:26
Hey je kunt eens kijken op www.beautyweb.nl daar staan hele leuke haartips en ook tips voor je nagels te onderhouden en je gezicht gewoon alles voor je uiterlijk echt een leuke site moet je eens een kijkje nemen :) Dikke zoen Nawal :zwaai:

lala_fatima
01-11-2003, 21:15
ik heb ook veeeel haaruitval sinds ik hoofddoek draag, elke dag bos haar die uitvalt :D maar ik heb nog steeds veel haar :) gewoon elke dag kammen :hihi:

prinses_yasmina
01-11-2003, 21:32

Salaam aleikoum Ik sluit me aan bij meneer...je moet veel vitaminen binnenkrijgen...er zijn zelfs capsules voor om je die extra vitaminen binnen doen krijgen!!ook voor nagels en je huid!Dus eten die marmitas!! Koop vooral niet die onzintroep :melig: van andrelon enz dat is allemaal reclame maken maar er zit zoveel chemische troep in dat je haar juist afbreekt!Dus mijn advies aan jullie is naast goed eten wassen met eigeel,bier schijnt ook goed te zijn maar jah dat kan natuulijk niet!(ik zie t al voor me para wordende vaders als je met een sixpack heineken thuis komt hahahahah :D ) Moehiem zoek het gewoon in de koelkast..de beste middeltjes zijn meestal dichterbij dan je denkt!! Verder heb ik t inderdaad ook sinds ik hoofddoek draag...vooral als ik aan t douchen ben en me haar uitkam...dan komt er echt veel mee:maf:!!niet normaal meer...maar goed...tog niemand die t ziet!:rolleyes: wa aleikoum salaam:zwaai:

Pagina's : [1] 2