Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is nou de bedoeling van suiker bij het huwelijk?

El_Morro
01-11-2003, 02:00

Je kunt toch net goed met een magnetron aankomen :D Wie kan mij duidelijk vertellen waar het suiker voor dient?

LQwaad4life
01-11-2003, 02:06
Origineel gepost door El_Morro Je kunt toch net goed met een magnetron aankomen :D Wie kan mij duidelijk vertellen waar het suiker voor dient? suiker bij t huwelijk is net als het hwelijk zelf een traditie. tradities zijn meestal heel lang geleden begonen, toen die traditie begon was er nog geen magnetron, wel suiker.

El_Morro
01-11-2003, 02:17
Origineel gepost door LQwaad4life suiker bij t huwelijk is net als het hwelijk zelf een traditie. tradities zijn meestal heel lang geleden begonen, toen die traditie begon was er nog geen magnetron, wel suiker. oke maar wat heeft suiker dan voor betekenis ik weet ook wel dat ze toen geen magnetron hadden wat voor symbool betekent suiker dat is mijn vraag :)

Lady_moi
01-11-2003, 02:24
voor in koffie of thee te doen :confused:

Selina
01-11-2003, 03:21

Origineel gepost door El_Morro oke maar wat heeft suiker dan voor betekenis ik weet ook wel dat ze toen geen magnetron hadden wat voor symbool betekent suiker dat is mijn vraag :) Suiker is zoet zo als ze3ma de familie van de bruidegom :rolleyes:

sweet_karima
01-11-2003, 12:29
ik sluit me aan bij selina ;)

tarifasht
01-11-2003, 13:31
okeey maar waarom dan geen zout die was er vroeger wel!!! ;)

Tijn
01-11-2003, 13:38
Origineel gepost door El_Morro Wat is nou de bedoeling van suiker bij het huwelijk? ....dan hoeft meneer geen kopje suiker meer bij de buurvrouw te vragen ;)

Tijn
01-11-2003, 13:40
Origineel gepost door tarifasht okeey maar waarom dan geen zout die was er vroeger wel!!! ;) ...zout komt pas later.....wanneer de relatie een beetje flauw begint te worden ;)

naisha
01-11-2003, 13:40
Origineel gepost door El_Morro Je kunt toch net goed met een magnetron aankomen :D Wie kan mij duidelijk vertellen waar het suiker voor dient? Deze vraag had ik al een keer gehoord :hihi: Toen zei iemand ...ja suiker is zoet...dus ik vind je dochter lekker ofzo... :hihi: diegene die dit heeft gezegd weet het ook...