Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DISCRIMINEREN doen we allemaal

nadia82
01-11-2003, 00:20

De afgelopen tijd heb ik heel wat topic's gelezen Heel veel (bijna alle marokkanen) vinden het niet fijn om gedicrimineerd te worden. Maar als je goed kijkt/luisterd om je heen dan doen wij net zo hard mee, of misschien wel een stuk harder. Want in bijna elke topic (ligt aan het onderwerp natuurlijk) zie je wel eens staan "hmm die stomme kaas" en natuurlijk een heleboel andere neerbuigende dingen over de Nederlanders. En wat ik ook vaak hoor, is dat als een marokkaanse meneer/mevrouw zijn/haar zin niet krijgt dan word al gelijk de schuld gegeven aan de NL-regering die het niet goed hebben geregeld en dat ze allemaal dicrimineren. En ga zo maar door. We dicrimineren zelfs tussen ons eigen volk (arabier-berber) en dit gaat soms ook nog een onbewust.

ChOcOtOfFfF
01-11-2003, 00:31
Ik discrimineer niet:ego: Maar ik denk dat de meeste mensen als er iets mis gaat iemand op zijn "zwakke" plek gaat pakken. Als een suri iets fout doet dan is het opeens rot suri en als iemand die heel dik is iets fout doet gaat men opeens die persoon uitschelden voor dikke ofzo. Ik haat geen bepaalde groepen mensen maar wel sommige gebruiken(check mijn topic gezellig)

BoRn_2_BiAtCh
01-11-2003, 00:51
Ik kan niet tegen Tatta's... :rolleyes: ff zonder grap, ze doen zo..... :kwaad: ...dom... :confused:

cassanova
01-11-2003, 12:09
het is allemaal haat en jaloezie en ontwetendheid wat ze hier hebben demeeste de enige aanrader voor deze stomkoppen is naar islamlezingen te gaan en zich weer te verdiepen in goede dingen maar zoals ik eerder zij de meeste zijn moslim met mond .het zijn arogante mensen die haten .vooral die discusies neger dit neger dat alle negers zijn slecht blabla die mensen die zo denken en zo praten die zijn pas slecht en laat ik dit zeggen allah weet het het best en ze moeten niet denken dat hij niet in hun harten ziet.trieste stomelingen dat zijn ze die heletijd maar roddelen en slecht praten.vrede is bij allha en echte moslims

witje
01-11-2003, 14:18

ik discrimineer ook niet :ego:

SweetRose
01-11-2003, 14:23
Wat zijn molukken? :confused: En surinamiers en antililanen ken k niet eens :D....nog nooit gezien...

Lady_moi
01-11-2003, 14:25
ik discrimineer nie :jammer: ok ok eerlijk soms 1 keer per jaar ofzo :rolleyes: als ge zelf nie gediscrimineert wil worden dan moe ge da zelf ook nie doen :maf:

Lady_moi
01-11-2003, 14:40
Origineel gepost door Ann Iedereen zal onbewust wel een beetje discrimineren. Maar sommige mensen zouden beter eerst naar zichzelf kijken ipv over anderen te praten!! In ieder volk zitten slechte en goede mensen!!!! sow begin dan met uzelf