Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ziekelijk JALOERS!!!

Pagina's : [1] 2

SaraZena
23-08-2002, 21:10

Heb jij ook wel eens een vriend/vriendin gehad die ziekelijk jaloers was/is? Hij wil alles van je weten. *Waar ben je? *Met wie ben je? *wat? Hoor ik daar een man op de achtergrond? *Ik was op een feest? Wat????? waren daar ook mannen????? *Hij wordt al gek als je over een mannelijke collega praat. *Als je ergens loopt en je wordt bekeken door een man of zo, dat ie meteen op de vuist wil gaan met diegene :kwaad: heb jij dit ook weleens meegemaakt? zo ja, hoe ging je hier mee om?

Sarahsalima
23-08-2002, 21:28
Ja dat klinkt mij bekend in de oren jou ook niet lelijkerd ?

LELIJKERD
23-08-2002, 21:32
Origineel gepost door Sarahsalima Ja dat klinkt mij bekend in de oren jou ook niet lelijkerd ? WHOEHAHAHHAHAHAHHAHAHAJAJAJAJJAHAHAHAHHAJAJAJJAJA EUHHH.....MAAREUHHHH.................... nog last van ? :confused:

DieselGirly
23-08-2002, 22:29
nee zelf gelukkig nooit meegemaakt.....maar een goede vriend van me wel.....zijn vriendin is heeel ziekelijk dan echt ziekelijk jaloers......hij mag niet eens met z'n eigen vrienden meer omgaan....zaama invloed.......ahhahaha.......ooohhhhh....maar ja.....niets aan te doen....hij is nog verliefd!....

jamila_nador
23-08-2002, 22:32

Ik ben verloofd en als mijn verloofde opbelt en ik ben in de stad en hij hoort stemmen etc... dan krijg ik een preek van hier tot tokio. Maar dat vindt ik wel leuk.Lekker jaloers omdat ie van me houdt. Maar hij vertrouwt me wel,of dat een goede idee is dat weet ik niet hahaha :D

Stille
23-08-2002, 22:47
Origineel gepost door jamila_nador Ik ben verloofd en als mijn verloofde opbelt en ik ben in de stad en hij hoort stemmen etc... dan krijg ik een preek van hier tot tokio. Maar dat vindt ik wel leuk.Lekker jaloers omdat ie van me houdt. Is dit een grap of meen je het serieus?

Sultana16
23-08-2002, 22:52
Ja, ik ga pas met een jongen om, en ik heb nog niet eens met hem, en hij houd mij nu al in de gaten, met wie ik om ga, wat ik die dag ga doen. Zelfs s'avonds belt hij me op rond een uur of 23.00uur om te vragen wat ik aan het doen ben, ziekelijk toch? En ik kan niet zeggen dat hij me niet mag bellen en zo want dan wordt hij boos, want een vriend van me vader ( is de zoon van die vriend ) ... Ik heb het er wel is met me moeder over gehad, maar mijn moeder zegt dat het gewoon bescherming is. Ik kom hem zelfs wel is tegen in de stad en dan ben ik gewoon met een vriendin, en dan blijft hij de hele tijd in de buurt om te kijken waar ik loop en of ik andere jongens tegen kom ect. Hij houdt mij dus IN DE GATEN! Aan de ene kant vind ik het wel veilig want zo wordt ik niet lastig gevallen door andere jongens. Maar wat kan ik er zelf aan doen dat het minder wordt? volgens mij wordt dit een obsessie voor hem... :( Groeten sultana

Sheraz
23-08-2002, 22:53
Origineel gepost door jamila_nador Ik ben verloofd en als mijn verloofde opbelt en ik ben in de stad en hij hoort stemmen etc... dan krijg ik een preek van hier tot tokio. Maar dat vindt ik wel leuk.Lekker jaloers omdat ie van me houdt. Maar hij vertrouwt me wel,of dat een goede idee is dat weet ik niet hahaha :D Hmmm ziet er inderdaad niet gezond uit!

laatje83
23-08-2002, 22:54
*Waar ben je? *Met wie ben je? *wat? Hoor ik daar een man op de achtergrond? *Ik was op een feest? Wat????? waren daar ook mannen????? *Hij wordt al gek als je over een mannelijke collega praat. *Als je ergens loopt en je wordt bekeken door een man of zo, dat ie meteen op de vuist wil gaan met diegene ......... zo'n vriend heb ik dus.

Sheraz
23-08-2002, 22:54
Origineel gepost door Sultana16 Ja, ik ga pas met een jongen om, en ik heb nog niet eens met hem, en hij houd mij nu al in de gaten, met wie ik om ga, wat ik die dag ga doen. Zelfs s'avonds belt hij me op rond een uur of 23.00uur om te vragen wat ik aan het doen ben, ziekelijk toch? En ik kan niet zeggen dat hij me niet mag bellen en zo want dan wordt hij boos, want een vriend van me vader ( is de zoon van die vriend ) ... Ik heb het er wel is met me moeder over gehad, maar mijn moeder zegt dat het gewoon bescherming is. Ik kom hem zelfs wel is tegen in de stad en dan ben ik gewoon met een vriendin, en dan blijft hij de hele tijd in de buurt om te kijken waar ik loop en of ik andere jongens tegen kom ect. Hij houdt mij dus IN DE GATEN! Aan de ene kant vind ik het wel veilig want zo wordt ik niet lastig gevallen door andere jongens. Maar wat kan ik er zelf aan doen dat het minder wordt? volgens mij wordt dit een obsessie voor hem... :( Groeten sultana Weet je wat je te doen staat: DUMPEN die handel!

selmAa
23-08-2002, 22:57
Origineel gepost door Fouzia19 nee zelf gelukkig nooit meegemaakt.....maar een goede vriend van me wel.....zijn vriendin is heeel ziekelijk dan echt ziekelijk jaloers......hij mag niet eens met z'n eigen vrienden meer omgaan....zaama invloed.......ahhahaha.......ooohhhhh....maar ja.....niets aan te doen....hij is nog verliefd!.... een goede vriend van mij heeft precies hetzelfde, ik en hij zaten al vanaf de kleuterschool bij elkaar in de klas en nu nog steeds, we kennen elkaar ong. 16 jaar en nooit heb ik verliefde gevoelens gekregen voor hem. als hij haar 's avonds om 7 uur nog heeft gezien en hij belt haar later niet meer, dan is het van je bent zeker met een ander meisje uitgeweest he. Maar jah sommige mensen zijn gewoon blind verliefd ;) :Iluvu: kiss

Junkie
23-08-2002, 23:01
't Ligt er gewoon aan of je zelf reden tot achterdocht opwekt. Als er normaal gevraagd wordt: "met wie ga je dan naar het centrum?", en er wordt pissig gezegd: "waarom?!" Tja, dan heb je de poppen aan het dansen. Zoals jij het formuleert ben ik dus jaloers. Als ik op mijn vragen geen geruststellende maar ontwijkende antwoorden krijg is dat niet meer dan logisch.

Stille
23-08-2002, 23:04
Origineel gepost door laatje83 *Waar ben je? *Met wie ben je? *wat? Hoor ik daar een man op de achtergrond? *Ik was op een feest? Wat????? waren daar ook mannen????? *Hij wordt al gek als je over een mannelijke collega praat. zo'n vriend heb ik dus. Is het leuk om zo'n vriend te hebben :o

ChebaB
23-08-2002, 23:13
Origineel gepost door sabrinat Heb jij ook wel eens een vriend/vriendin gehad die ziekelijk jaloers was/is? Hij wil alles van je weten. *Waar ben je? *Met wie ben je? *wat? Hoor ik daar een man op de achtergrond? *Ik was op een feest? Wat????? waren daar ook mannen????? *Hij wordt al gek als je over een mannelijke collega praat. *Als je ergens loopt en je wordt bekeken door een man of zo, dat ie meteen op de vuist wil gaan met diegene :kwaad: heb jij dit ook weleens meegemaakt? zo ja, hoe ging je hier mee om? Nope, heb nog nooit een vriend gehad, does...

SaraZena
24-08-2002, 11:11

Origineel gepost door JunkieXL 't Ligt er gewoon aan of je zelf reden tot achterdocht opwekt. Als er normaal gevraagd wordt: "met wie ga je dan naar het centrum?", en er wordt pissig gezegd: "waarom?!" Tja, dan heb je de poppen aan het dansen. Zoals jij het formuleert ben ik dus jaloers. Als ik op mijn vragen geen geruststellende maar ontwijkende antwoorden krijg is dat niet meer dan logisch. kijk, als je vriend je op een normale manier vraagt, met wie je gaat winkelen, dan is er natuurlijk niets aan de hand, dan moet je er ook een normaal antwoord op kunnen geven (anders klopt er nl. iets niet). Maar ga jij winkelen met die gene, en hij belt je tijdens het winkelen 10 keer op om te checken of je nog steeds met die zelfde persoon bent, tjaaa,.........dat noem ik ziekelijk jaloers. Kijk als je vriend / vriendin een beetje jaloers is, dan is dat wel leuk, is zelfs normaal, dat betekend namelijk dat ie om je geeft. Maar zodra het ziekelijke jaloezie is, dan is het een obsessie zijn en dat is niet zo gezond.

Pagina's : [1] 2