Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is de geschikte leeftijd dat hij om je hand komt vragen?

Pagina's : [1] 2

LadyLo
31-10-2003, 23:06

nou, wat vinden jullie? stel, je hebt met een jongen, je bent 16 jaar oud. wanneer jullie 3 maanden wat hebben word je 17! wanneer jullie 4 en een half maand hebben gaat het uit, omdat hij niet serieus is! na een half jaar komt hij terug en wil hij je terug en is nu veel serieuzer en wil met je trouwen! je kent elkaar nou al bijna een jaar! je hebt nog steeds hevige gevoelens voor hem en gelooft dat hij echt veranderd is! je wordt 18, en het is zomer! hij wil om je hand komen vragen! maar jullie gaan nog niet trouwen, want je wil nog HBO doen, en hij is zit al op het HBO. Hij zegt dat jij de ware voor hem bent en dat hij wel wil wachten, geduld is een schone zaak. zelf wil je wel dat hij om je hand komt vragen, maar je bent 18, en dat is jong! onderhand ken je hem al anderhalf jaar en ben je nog steeds verliefd op hem! hij bidt en gaat naar de moskee, is een lekker ding en doet HBO! je kan hem terugnemen en dat hij van de zomer om je hand komt vragen of je neemt hem terug en zet jullie relatie voort, je voelt wel aan wanneer het tijd is om te trouwen, het liefst zo laat mogelijk. OF HIJ KAN DE POT OP???? (ook al ben je nog gek op hem) WAT ZOUDEN JULLIE DOEN???? serieuze antwoorden graag! :)

Chyhaan
31-10-2003, 23:08
Ik vind 21 mooie leeftijd...

LadyLo
31-10-2003, 23:10
Origineel gepost door Chyhaan Ik vind 21 mooie leeftijd... daar vroeg ik toch niet naar???? :confused: :confused: :confused:

LadyLo
31-10-2003, 23:14
kom op mensen! kunnen jullie behalve lezen ook antwoorden??? zoveel moeite is dat toch niet???

Johanna
31-10-2003, 23:16

terug nemen en om je hand komen vragen, je trouwt wanneer je er aan toe bent. Je leeftijd bepaalt dat niet

Chyhaan
31-10-2003, 23:17
Origineel gepost door LadyLo daar vroeg ik toch niet naar???? :confused: :confused: :confused: Sorry heb alleen de eerste zin gelezen :giechel: Het verhaaltje is te lang... :)

LadyLo
31-10-2003, 23:19
Origineel gepost door Chyhaan Sorry heb alleen de eerste zin gelezen :giechel: Het verhaaltje is te lang... :) luilak! :kwaad: yallah lezen!!!

tatouzient
31-10-2003, 23:30
aan trouwen is ni echt een leeftijd verbonde. als hij echt bewijst da hij veranderd is, en je vertrouwd hem op zn woord, dan moet je hem terug nemen en laat hem om je hand komen vragen. trouwen kunnen jullie doen wanneer jullie jullie studies hebben afgerond succes bisous xxx

Chyhaan
31-10-2003, 23:42
IK zou m niet dumpen.. Ik zou wachten tot ik klaar ben met studeren en dan kijken wat mijn gevoelens dan zeggen:)... Is het nog het zelfde dan trouw ik met m anders niet!!!

LadyLo
31-10-2003, 23:44
Origineel gepost door Chyhaan IK zou m niet dumpen.. Ik zou wachten tot ik klaar ben met studeren en dan kijken wat mijn gevoelens dan zeggen:)... Is het nog het zelfde dan trouw ik met m anders niet!!! zonder dat je wat met elkaar hebt bedoel je??

Chyhaan
31-10-2003, 23:47
Origineel gepost door LadyLo zonder dat je wat met elkaar hebt bedoel je?? Tuurlijk meot je wel wat met hem hebben!!! Anders weet je niet eens hoe die zoent;).... Als je niets met hem hebt... Dan kan hij naar een andere meid gaan, omdat hij denkt dat je m toch niet moet... Snapje Je moet hem ook wel het gevoel geven dat je hem moet... Anders raak je m kwijt....

LadyLo
01-11-2003, 00:14
volgende!:D

Dorita
01-11-2003, 00:18
Girl, Ik zou hem echt niet dumpen. Zo'n jongen kom je misschien maar 1 x in je 'life time' tegen. Ik zou hem terugnemen, je kan je ondertussen misschien wel verloven zodat je toch gewoon legaal met hem kan omgaan. Dat heb ik zelf ook gedaan, ik ben nu al bijna 3 jaar met hem samen en we gaan binnenkort pas trouwen. Ik heb er zelf geen spijt van, ik vindt het juist beter. Dan pas weet je ook wat je aan hem hebt. Ik wens je in ieder geval veel succes bij de beslissing die je neemt. Groetjes, Dorita

LadyLo
01-11-2003, 00:21
thanx!

LadyLo
01-11-2003, 00:32

we willen je best helpen, maar waarmee? :confused: maar kijk abdel1, wanneer een meisje 17 jaar is, is dat anders dan wanneer een jongen 17 jaar is! meisjes zijn veel sneller rijp en serieus! maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt! uitleg!

Pagina's : [1] 2