Bekijk originele versie : Wanneer is je leven compleet?
sneakynawal
31-10-2003, 23:03
Huisje - boompje - beestje....?
Of zal het nooit perfect zijn?
Mensen klagen altijd zeggen nooit elhemdoelila
wanneer ik getrouwd ben, nu ben ik een zwerver :D
sneakynawal
31-10-2003, 23:17
maar waarom voel ik mij dan nog niet compleet... er moet toch wel iets meer zijn dan alleen dit... studeren/werken/thuis... moet ik me meer gaan verdiepen in de islam.. ligt daar mijn antwoord... of moet ik een jaartje naar het buitenland... moet ik op kamers... moet ik .....
there's got to be more to life - Stacie Orrico...
In dat liedje... herken ik mijzelf in terug...
Ik ben nie tevree op dit moment...
ChOcOtOfFfF
31-10-2003, 23:18
ehmmm goeie vraag
Een mannetje :Iluvu: shie kotershttp://******************/neutebeut/smilies/sport/wippen.gif (toekomst Insha Allah)
lieve familie, prettiggestoorde vriendinnen(nu)
leuk huisje en een goeie gezondheid Insha Allah
Sou
Lady_moi
31-10-2003, 23:21
na mn studie :rolleyes: en een mannetje :Iluvu: en een huisje :D en natuurlijk beestjes :hihi: hahaha :giechel:
sneakynawal
31-10-2003, 23:21
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ehmmm goeie vraag
Een mannetje :Iluvu: shie kotershttp://******************/neutebeut/smilies/sport/wippen.gif (toekomst Insha Allah)
lieve familie, prettiggestoorde vriendinnen(nu)
leuk huisje en een goeie gezondheid Insha Allah
Sou
Insha Allah :)
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
maar waarom voel ik mij dan nog niet compleet... er moet toch wel iets meer zijn dan alleen dit... studeren/werken/thuis... moet ik me meer gaan verdiepen in de islam.. ligt daar mijn antwoord... of moet ik een jaartje naar het buitenland... moet ik op kamers... moet ik .....
ben je wel getrouwd?
sneakynawal
31-10-2003, 23:22
Origineel gepost door AdamX
ben je wel getrouwd?
Hahahaha... nee ik ben niet getrouwd...
Hahahaha... nee ik ben niet getrouwd...
daaromsi jeleven nog niet compleet en islam speelt ook wel een groot rol in :)
trouwen is de helft van je geloof, mijn leven is ook nog niet compleet :(
ChOcOtOfFfF
31-10-2003, 23:28
Dat wil ik ook hoor Insha Allah me meer in de Islam gaan verdiepen, ik denk dat het echte geluk daarin te vinden is. Dit leventjuh is toch maar tijdelijk. Ik moet wel lachen over dat je misschien op kamers wil gaan, ik zei dat een keer tegen mijn vader, nerrie ik heb het geweten:huil:
:zwaai:
sneakynawal
31-10-2003, 23:28
Origineel gepost door AdamX
daaromsi jeleven nog niet compleet en islam speelt ook wel een groot rol in :)
trouwen is de helft van
je geloof, mijn leven is ook nog niet compleet :(
OK... dus dat... maar trouwen, daar ben ik nog niet aan toe...
sneakynawal
31-10-2003, 23:30
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Dat wil ik ook hoor Insha Allah me meer in de Islam gaan verdiepen, ik denk dat het echte geluk daarin te vinden is. Dit leventjuh is toch maar tijdelijk. Ik moet wel lachen over dat je misschien op kamers wil gaan, ik zei dat een keer tegen mijn vader, nerrie ik heb het geweten:huil:
:zwaai:
Ik mag het wel... ik wilde eerst naar het buitenland gaan, mocht ook... maaruhm... ik ben nie zo geweldig in het huishouden, dus ik blijf thuis door gemakzucht... en uh... ik weet het nie... ik zou het nie willen... zelf koken/zelf wassen/alles zelf... nee doe maar nie... maar misschien ben ik dan wel.. gelukkiger?
ChOcOtOfFfF
31-10-2003, 23:45
Ik mag het wel... ik wilde eerst naar het buitenland gaan, mocht ook... maaruhm... ik ben nie zo geweldig in het huishouden, dus ik blijf thuis door gemakzucht... en uh... ik weet het nie... ik zou het nie willen... zelf koken/zelf wassen/alles zelf... nee doe maar nie... maar misschien ben ik dan wel.. gelukkiger?
Ach ja waarom ook niet, als het voor studie is ofzo. Het huishouden is zo onder de knie te krijgen en als je alleen woont dan heb je toch niet zoveel troep. Ik zou dat denk ik niet kunnen helemaal alleen, misschien met een vriendin ofzo anders wordt ik echt gek.
Als je in Amsterdam gaat wonen dan kom ik wel voor je werken :D maareh dan moet je wel eerst flink gaan sparen, anders gaat het feest niet door:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.