Bekijk originele versie : Heeft iemand hier ervaring
sweety_neda
10-11-2007, 21:54
http://img265.imageshack.us/img265/4528/b227022sn3.jpg (http://imageshack.us)
MEEEEEEEEEEEE..
Ik heb zelf een wit huidje, dus ik ben bang dat als ik dat ga gebruiken dat ik geel wordt ofzo.
RiffiaGirl87
10-11-2007, 22:17
up...
wil ook weten of er iemand ervaring heeft!!
RiffiaGirl87
10-11-2007, 22:38
UP
er moet heus wel iemand zijn die het gebruikt..
nietalleen
10-11-2007, 22:40
Ik zou je eerder aanraden om een zonnebankje te nemen?
Its_Just_Me
10-11-2007, 22:41
je gaat ook geel/oranje worden!:hihi:
een vriendin van me gebruikte dat ook..ze was zelf heel bleek...maar toen werd ze beetje oranje:maf2:
als je echt een tintje wilt hebben gebruik die troep niet!...ga dan desnoods onder de zonnebank...maar mensen met een hele lichte huidskleur worden na 1 keer onder de zonnebank te hebben gelegen, niet bruin!....witte mensen hebben minder pygmenten dan donkere mensen...dus in jou geval moet je 3 keer ofzo onder de zonnebank gaan om een mooi tintje te krijgen..
niet achterelkaar natuurlijk!....2 keer in de week...en daarna de volgende week weer 1 keer...dan krijg je wel een mooie resultaat!...maar dit tempo moet je niet blijven herhalen..want 2 keer in de week is wel te veel...
RiffiaGirl87
10-11-2007, 22:42
oke duidelijk...ga het niet uitproberen want je wordt er dus geel/oranje van...NO NIKS VOOR MIJ....
sweety_neda
10-11-2007, 22:49
Ik wil niet bruin worden, ik wil gewoon een mooi tintje :hihi:!
- Ik ben bang om onder een zonnebank te gaan,
sweety_neda
10-11-2007, 22:50
je gaat ook geel/oranje worden!:hihi:
een vriendin van me gebruikte dat ook..ze was zelf heel bleek...maar toen werd ze beetje oranje:maf2:
als je echt een tintje wilt hebben gebruik die troep niet!...ga dan desnoods onder de zonnebank...maar mensen met een hele lichte huidskleur worden na 1 keer onder de zonnebank te hebben gelegen, niet bruin!....witte mensen hebben minder pygmenten dan donkere mensen...dus in jou geval moet je 3 keer ofzo onder de zonnebank gaan om een mooi tintje te krijgen..
niet achterelkaar natuurlijk!....2 keer in de week...en daarna de volgende week weer 1 keer...dan krijg je wel een mooie resultaat!...maar dit tempo moet je niet blijven herhalen..want 2 keer in de week is wel te veel...
Aaah, bedankt.
Ik ga het eens proberen :o
lella_sweety00
10-11-2007, 22:55
hey meid ik heb wel ervaring met LANCOME...ik heb een zelfbruiner is zo'n bruin flesje met een druk dopje...ik ben zelf ook witjes en toen vond k het niet mooi om te gebruiken maar toen k terug was van vakantie wou k mn kleurtje houden en deed weleens dit op of ging onder de zonnebank en dan kreeg k een mooi kleurtje...maar om het op je witte huid uit te proberen zal vast geen gezicht zyn maar ga eerst paar keer onder de zonnebank dan zal vast en zeker een hele mooie resultaat hebben en trouwens lancome is pittig van prijs maar wel een goeie merk
zonnebank is slecht voor je huid..
creme is beter!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.