Bekijk originele versie : Waar zien jullie je toekomst?
Hier in NL, of gewoon je vaderland: Egypte, Marokko, Turkijë etc... etc...
Ik zelf kies toch voor Egypte, want zie dat het hier steeds slechter aantoe gaat in NL.
En wat moet ik hier, droge land, geen sfeer.
Familie lekker in Egypte.
Enige wat NL heeft is money.
Dus kiezen jullie later voor jullie vaderland of denken jullie naaah ik blijf hier in NL?
M.
Ik zou wel naar Amerika willen gaan!!!
Weg van de problemen in Nederland!!! Maar aangezien ik binnenkort 2 kids heb... Zie ik t somber in...
Denk dat ik niet zomaar weg kan gaan... Als ik alleen was dan was ik al weg gegaan!!!
nee ik blijf denk ik lekker in dit kippenlandje!!
mij niet gezien hoor in Marokko!;)
Origineel gepost door BabyBorn
Maar waarom Amerika?
Balad al Haram.
Mijn belangrijkste reden dat ik hier weg wil van NL is, omdat dit ook een Joden land begint te worden.
Nee, geef mij maar liever een Islamitisch land, waar je Imaan als maar groeit en niet verslapt wordt door dit land.
Amerika spreekt me aan, ben daar voor de geboorte van mijn dochter geweest en was zo gezellig leuke mensen...
Alleen nu kan het niet... Ik moet eerst goed voor mij kids gaan zorgen en daarna kijken of Amerika in de planning komt :)
Origineel gepost door BabyBorn
Tip: ga niet naar Amerika, tenzij je wilt dat er iets met jou en je kids zal gebeuren.
In dat land komt 100% ook aanslagen.
Met mijn kinderen ga ik negergens heen... IK wilde naar Amerika gaan als ik geen kinderen gehad had.. Dat is nu niet zo en om met zijn 3 naar Amerika te gaan, vind ik onhandig...
De komende 20 jr zit ik in ned!!! :kwaad:
Heb daar niet veel contacten...
Naar wie moet ik gaan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.