Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bereid je ervoor: alkaida slaat binnenkort hard terug .

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
31-10-2003, 22:46

volgens het tijdschrift "ALmajalla" zal alkaida tijdens ramadan een grote aanslag plegen tegen de amerikanen.. vermoedelijk zal dat plaats vinden in irak, maar dat is niet zeker, dat melde de woordvoerder van alkaida " Abu Mohammed Al Ablaj".. een tip: zorg voor reserve: water en voedsel en kijk op http://english.aljazeer.net of blijf op de hoogte van het laatste nieuws door naar CNN te kijken.. verder.. ramadan moubarak! :zwaai: :zwaai: http://www.al-watan.com/data/20031031/index.asp?content=current1#18.

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 22:58
Origineel gepost door youssef85 volgens het tijdschrift "ALmajalla" zal alkaida tijdens ramadan een grote aanslag plegen tegen de amerikanen.. vermoedelijk zal dat plaats vinden in irak, maar dat is niet zeker, dat melde de woordvoerder van alkaida " Abu Mohammed Al Ablaj".. een tip: zorg voor reserve: water en voedsel en kijk op http://english.aljazeer.net of blijf op de hoogte van het laatste nieuws door naar CNN te kijken.. verder.. ramadan moubarak! :zwaai: :zwaai: http://www.al-watan.com/data/20031031/index.asp?content=current1#18 Tijdens Ramadan?, soub7an Allah ik weet wel dat de Hollywood aanbidders niet deugen maar om nou speciaal op Ramadan een aanslag te plegen(als dit waar is tenminte) in naam van Allah(swt)?....nee dit gaat een beetje te ver broeders....wa Allahou 3lam.

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 23:36
Origineel gepost door Democraat Zou best kunne ja, ik kom daar wel eens. Jij niet dan? ik zou het echt mooi vinden hoor......Kaboem......40 nederlanders dood. Dan ga ik echt met mijn vlaggetje uit mijn auto door de straat rijden en tuteren man...... Vette Party Dan weten ze dat ze niet moeten spotten met moslims... KABOEM Jij zit er ook zo vol mee :D ....is dit de reden waarom jij Marokko.nl terroriseert?.....je zag het al aankomen maar nu de Marokkanen het goedkeuren, roert de boel lekker op z'n freestyle, beneden achterin welteverstaan.....de tijd zal het leren Demoncraat :p

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 23:57
Origineel gepost door Democraat Demoncraat komt de boel terroriseren :D ik probeer gewoon een beetje met jullie mee te praten, dat mag toch wel of niet :zwaai: Doe maar een snoepje, de zon is al onder. heb je ook dadels? :) Als je dadels wil dan moet je eerst lief zijn tegen ons Demoncraatje :D

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 00:01

Demoncraat gaat Maandag even beklag doen bij de Telegraaf ''ik word gek van de Marokkanen!''.....ik ga hem dinsdag even kopen voor ik ga werken :D

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 00:33
Origineel gepost door buddy Ik heb al zo vaak gehoord dat er nog een grote aanslag zou komen na 9/11 ik geloof er eigenlijk niet meer in. NA is geen vast tijdstip, dus het kan jaren zelfs na 11/9 kunnen betekenen....hier bewijs je al mee, dat jij de realiteit bagatelliseert....en de realiteit is veelomvattend dus het leven, jouw kijk op de wereld etc terwijl de waarschuwing voor zichzelf staat en duidelijk aangeeft dat het geen vast tijdsstip is zoals 1 november een vast tijdstip is, der stond NA 9/11. Begrijp je het nog een beetje? :D

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 00:50
Origineel gepost door Democraat Ik zweer het je, nog een grote aanslag en Osama gaat daar spijt van krijgen. En de rest van de moslimwereld trouwens ook. Je begint al te spartelen!...hahaha ik zie je al voor me ''een spartelende kruisvaarder'', begin je een beetje in te zien waarom wij protesteren als geen ander?, door de aanpak van de regering en media(vooral), zullen er alléén maar nog meer Moslims komen in dit land, dus Marokkanen die het spoor buister waren zullen terug grijpen naar een houvast(in de meeste gevallen) en sommige zullen het fundamentalismse omarmen en je hebt de geslaagde groep die Allah(swt) heeft GEKOZEN tot de geslaagden.....3 groepen zullen er onstaan...het is aan de Nederlanders om 1. Generaliserend negatief berichtgevend nieuws en actualiteit, te nuanceren incl. een goedmakertje 2. Moslims met rust te laten, want niemand wil diep in zijn hart verderf en onrust op de wereld. Knoop dit goed in de oortjes en het zijn geen bedreigingen maar een wens....maar eens wens kan zo danig geworteld zitten waardoor de realiteit duidelijk wordt en mensen zich genoodzaakt voelen om rare dingen te doen....respect komt van beide kante ;) .... dat moeten jullie toch als beste weten, respectvol Nederland?!.

sahira
01-11-2003, 01:29
Origineel gepost door Democraat Ik zweer het je, nog een grote aanslag en Osama gaat daar spijt van krijgen. En de rest van de moslimwereld trouwens ook. Is dit een bedreiging? Of is het de bedoeling dat we nu bang moeten worden? Je laat me nu echt even hardop lachen, je bent bang en voelt je bedreigt...uit angst ga je lopen zweren en dreigen dat wij en de rest van de moslims spijt zullen krijgen.... :D spijt zul jij krijgen dat je ons niet wilde geloven.... :zwaai:

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 01:40
Origineel gepost door buddy volgens mij ben je niet zo vredelievend als zoals je je altijd voordoet. Enne denk eens hoe de wereld is veranderd na 9/11, als er een gewoonte gemaakt gaat worden zal het volgende gebeuren. Er heerst nu nog een verdeeldheid in de westerse wereld. Dan zal er een blok worden gevormt dat ook zal optreden, en niet zo mild als de vorige keer. Als ze een religie hebben zijn ze welkom, de rest zal lijken moeten tellen. :zwaai:

sahira
01-11-2003, 01:48
Origineel gepost door buddy volgens mij ben je niet zo vredelievend als zoals je je altijd voordoet. Enne denk eens hoe de wereld is veranderd na 9/11, als er een gewoonte gemaakt gaat worden zal het volgende gebeuren. Er heerst nu nog een verdeeldheid in de westerse wereld. Dan zal er een blok worden gevormt dat ook zal optreden, en niet zo mild als de vorige keer. Zo...jij denkt dus te weten wie ik ben en hoe ik in elkaar zit..mooi niet dus! Mijn wereld is niet veranderd sinds 9/11...de jouwe wel dan? Als je goed begrijpt, zeg je dat de westerse wereld zich als één blok zal vormen, iets wat ik niet zo snel zie gebeuren beste Buddy, hoe graag je het ook wilt! En ook jij gaat dreigen, laat me niet nog een keer lachen Buddy, de kids liggen al op bed, laat hen niet wakker worden door mijn schaterlachen op dit tijdstip! :D De westerse wereld zal optreden en niet zo mild als de vorige keer...welk land wordt deze keer de oorlog verklaard?

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 02:03
Origineel gepost door Democraat Nog 1 grote 11 september achtige aanslag in Amerika en de westerse wereld verenigd zich zeker. Welk land zij gaan binnenvallen? Elk land waar ook maar 1 terrorist zou kunnen zitten, denk je dat Amerika op haar handen gaat zitten terwijl ze het beste en grootste leger uit de menselijke geschiedenis hebben? Denk jij dat zich zich gewoon laten vermoorden zonder iets te doen? Zij zullen alles doen waar zij van denken dat het kan helpen. En 1 aanslag al la 11 september in parijs of londen..... Ik weet niet of de moslims in Europa daar blij mee zullen zijn. Dat is geen dreigement, het is iets wat nooit mag gebeuren. Ja en jij geloofd zeker ook in de fabeltjus dat Amerika het best beveiligde land tegen terrorisme is?.....precies 2 PASSAGIERS vliegtuigen konden 2 oogappels van Amerika naar beneden halen.....de mannen hadden daar paar vlieguurtjes voor nodig....ze kwamen als engelen uit het niets.....

sahira
01-11-2003, 02:12
Origineel gepost door Democraat Inderdaad, je mag best bang worden ja. Stel jij je op dit moment eens een grote aanslag voor in Amerika, vergelijkbaar met 11 september? Wat denk jij dat de Amerikanen gaan doen? Zij gaan die terroristen opvegen met grof geweld, zij vallen elk land binnen waar zij ook meer 1 groep teroristen verwacht, en ruimen na afloop de boel niet meer op. Of stel je een aanval voor in Europa, wat voor effect gaat dat hebben om de moslim minderheid in Europa? Amerika is paranoide genoeg, en zullen alles doen om hun samenleving veilig te stellen, het leger hebben ze er voor. gebruiken gaan ze het ook. Tuurlijk gaat amerika in de aanval, ook al weten ze niet ze belaagd heeft, maar in de aanval gaan ze...de sukkels! Bush heeft slapeloze nachten tegenwoordig, hij is niet zeker van zichzelf en het volk gaat morren... :D bovendien is het niet zeker of hij herkozen wordt, hij kan nog altijd gewoon cowboytje spelen op de ranch van zijn pa... :D En ik heb er geen moeite mee hoor, om mij voor te stellen hoe het zou zijn als amerika aangevallen wordt á la 11/9. Ik geef je gelijk, amerika is paranoide genoeg, ze zullen alleen nog maar gekker en banger worden! Laat wat mij betreft die legers maar komen, trek die blikken met soldaten maar open!

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 02:58
Origineel gepost door buddy Ik denk dat israel het best tegen terrorisme is beveiligd (dat terzijde). Het is kinderlijk eenvoudig om terroristische aanslagen te plegen, neem maar weer als voorbeeld Israel. En het is op 100-den manieren mogelijk. Maar dat zal ook de reden zijn dat de volgende keer de westerse wereld niet meer zo mild zal reageren. Geen land wild veranderen in Israel met de hamas, Engeland met de IRA of Spanje met de Basken. Tot nu toe is het altijd buitenlandse druk geweest die dat soort landen in toom hield. Als het aan Israel had gelegen was het palestijnse probleem al lang "opgelost". Maar ze weten dat ze het niet op die manier mogen oplossen van Europa & VS. Maar als alle landen in hetzelfde schuitje zitten, ben ik toch echt bang dat iedereen zijn eigen vijanden gaat opruimen. Rusland zal je niet horen die hebben er ook nog een paar op het verlanglijstje. Ze hebben de ballen niet om het groots aan te pakken bedoel je.....Joden en dwalende kennen de geschiedenis maar al te goed.....onze religie is als iets vreemds begonnen en zal eindigen als iets vreemds, niet bij onze Heer maar bij mensen zoals jij....dit zal idd uitmonden in een Immens veldslag dat de hele wereld op stelten zal zetten.....er zullen ongetwijfeld Moslims sneuvelen, dat zeker maar de oprechte Moslims zullen met de Koran in hun rechterhand en liefde voor Allah(swt) in hun harten de strijd overwinnen bi koudrati Allah(met Allahs permissie en hulp).....want Allah houdt niet van onrechtvaardige......

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 03:13
Origineel gepost door Democraat Alleen jammer dat het westen de beschikking heeft over het grootste en beste leger ooit. Door helpt de koran je niet bij hoor. De Koran is bedoelt om je Schepper beter te leren kennen en om jezelf te kunnen redden, het is een soort 'Manual of life'....maar de kracht van Allah gebeurt niet vanuit de Koran, een gewaarschuwt mens teld voor 10 in dit geval. Koran is een waarschuwing van wat Allah(swt) kan te weeg brengen, en wat Hij te weeg kan brengen, is voor Hem een weet en voor jou een vraag ;)

Bidawi_Mazlot
01-11-2003, 03:22

Origineel gepost door Democraat nou, begin maar vast met bidden dan. Met je Manual of life. Allah zal wat teweeg brengen. het zal best allemaal. Voorlopig kijk ik naar de realiteit Allah gaat de kruisraketten niet tegenhouden. Welterusten :zwaai: Wat dit betreft treft jou geen blaam, bijna iedere kaaskop gaat spottend om met de realiteit ja.....of ze nou 19 zijn of 70.....kindertjes :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5