Bekijk originele versie : Een hand kan niet klappen twee wel ...
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:05
Hallo ,
Ik zou graag willen weten van jullie of je nog in Nederland op je gemak voelt ?Wanneer dat niet het geval is waarom niet of waarom juist wel , en kunnen Marokkanen daar iets aan veranderen zoals beter organiseren om zich beter te kunnen verweren tegen deze media offensief . Hoe denken jullie daar over ?
IFRIQUIA ..
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:13
Democraat
Zou kunnen maar daar moeten wel kerels tegenover staan
amazigharifi
31-10-2003, 22:19
Origineel gepost door IFRIQUIA
Hallo ,
Ik zou graag willen weten van jullie of je nog in Nederland op je gemak voelt ?Wanneer dat niet het geval is waarom niet of waarom juist wel , en kunnen Marokkanen daar iets aan veranderen zoals beter organiseren om zich beter te kunnen verweren tegen deze media offensief . Hoe denken jullie daar over ?
IFRIQUIA ..
dat de marokkaanse gemeenschap moet verenigen om de kaaskoppen de mond te snoren is een ding wat duidelijk is. maar hoe kunnen we hytze tegen de marokkaanse gemeenschap de kop indrukken. hoe kunnen wij als marokannen de machtige media rake klappen delen. ik denk dat als de marokkaanse gemeenschap zich verenigd dat de media zich vanzelf zal ophoud met haatzaaien tegen de marokkaanse gemeenschap.
dat er iets moet gebeuren om de media de mond te snoren is een ding waar iedereen mee eens is.
meschien dat het tijd is om zich te verenigen en dat wij eens gaan beraden om stappen te ondernemen tegen de media en de racisten in den haag.
wat mij betreft vandaag dan morgen.
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:25
Democraat,
Die junkie woonde bij mij in de straat en NIEMAND gaf iets om haar dat is de harde waarheid toen ze leefde zou jij haar gewoon voorbij lopen ..... aub keep it real die hele affaire is een grote poppenkast met Jan Klaasen en Katrien in de hoofdrol.
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:33
amazigharifi
hallo essalaam eileikum m'brouk a ramadan...
IK heb in Frankrijk gewoond en kom er nog vaak wat ik heb gemerkt is dat er veel meer is Marokaanse organisaties zijn de mensen zijn veel aardiger tegen mekaar en helpen mekaar met raad en daad .
Vandaag heb ik tot mijn grote vreugde in de krant gelezen dat Marokkaanse studenten een vereniging hebben opgericht in Amsterdam om mekaar te helpen met hun studie klasse ...dit zou meer moeten gebeuren en we moeten dat dat echt gaan steunen met z'n allen .
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:37
Democraat
Ik wordt moe van je .......zucht waarom doe je eigenlijk al die moeite ?
Je weet niets van haar ik ken haar en woon al 6 jaar in dezelfde straat en leg me geen woorden in de mond please EN JA MEDIASLET HET IS EEN GROTE POPPENKAST
Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 22:41
Origineel gepost door IFRIQUIA
amazigharifi
hallo essalaam eileikum m'brouk a ramadan...
IK heb in Frankrijk gewoond en kom er nog vaak wat ik heb gemerkt is dat er veel meer is Marokaanse organisaties zijn de mensen zijn veel aardiger tegen mekaar en helpen mekaar met raad en daad .
Vandaag heb ik tot mijn grote vreugde in de krant gelezen dat Marokkaanse studenten een vereniging hebben opgericht in Amsterdam om mekaar te helpen met hun studie klasse ...dit zou meer moeten gebeuren en we moeten dat dat echt gaan steunen met z'n allen .
Frankrijk kan je absoluut niet vergelijken met NL, daar zijn de Marokkanen, Algerijnen, Tunesiers één vuist, ze groeien meestal op in getto's en hebben een hele hechte band....hier in NL hebben de Marokkanen onbewust de Nederlandse metaliteit aangenomen ''ikke ikke en de rest kan stikken'', Marokkanen leven vaak individueel en gaan Alléén met elkaar om als er voordeel te halen valt, problemen willen ze niet met elkaar delen, hier in NL duikt ook vaak het Arabier-Berber fenomeen op....dit is de realiteit zoals ik die ervaar....we kunnen veel leren van de Marokkanen vanaf Belgie richting het zuiden dus Frankrijk, Spanje etc.
Marokkanen moeten niet één geheel worden als er ineens een maand lang door de media, Xtra negatief wordt gedaan maar altijd!.
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:48
Democraat
Sommige dingen gebeuren nou eenmaal hoe erg ook alleen mag dat van jou niet ...nee dat kan niet, he?? in Nederland???
Wij zijn toch niet zo waarom kijk om je heen eikel je leeft niet in een sprookje de wereld is hard net als in de rest van de wereld.
IK zeg toch ook niets over die psycho's die kinderen verkrachten in stukken snijden ....eikel je bent te naief DE WERELD IS BIKKEL
Wordt wakker dit kan iedereen en overal gebeuren en hou je gezeik voor je want ik vroeg normaal iets over de mediahetze die door mediaslettjes als jij wordt geloofd selectief arrogant made in HOLLAND ga je poppenkast weer in daar kan je eigen senario schrijven en spelen ...
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:51
Ik doe al die moeite om Jouw hersens een te laten werken.
Jij kent die vrouw, en vond het goed om haar dood te trappen.
Zou je het ook een goed idee vinden als nederlanders haar hadden doodgetrapt?
Staat er niets in de koran over het doelloos vermoorden van onschuldige mensen?
Zoek eens op zou ik zeggen.
Of hou erover op want je beseft waarschijnlijk zelf ook al dat jouw mening nergens op slaat.
ik wordt echt moe van zou je moeder trots op je zijn ?
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:53
IK ben tegen geweld al hoewel jij (DEMOcraat) brengt me aan het twijfelen .....enne mediaslet ga weer woorden in me mond leggen nog even en ik heb het gedaan ...
IFRIQUIA
31-10-2003, 22:58
He wat probeer ik goed te praten ? he.. je moeder is niet trots op je zo!!!!!! bel de kliklijn maar 0900-7000 en geeft het door want volgens mij ben je of dronken/stoned of gewoon dom je kan zo als journalist aan de slag bla bla enne sorry hoor maar ik heb medelijden met je van waar al deze wantrouwen ?
IFRIQUIA
01-11-2003, 23:22
Pistaa ,
Moeilijk he...zonder steeds maar te schelden trachten inhoudelijk te discussiëren.
Normal moet nu heiba verschijnen om je een waarschuwing te geven..eikel...mediaslet...... en wat heeft zen moeder ermee te maken?
iNHOUDELIJK ????????????? Ik vroeg om een mening van/over marokkanen in nederland over de media poppenkast maar tja krijg ik verwijten naar mijn hoofd van (DEMO)CRAAT over een andere onderwerp dan ik vroeg waar ik heel van over weet enne Tja hij en jij zijn mediaslet-jes en eikels als democraat mij dingen wilt verwijten doet hij dat maar ik kan hem negeren, ik kan netjes blijven maar :dat heb ik niet gedaan want mij hoor je geen sorry zeggen .Over en uit als hij iets wilt zeggen namens de in de steek gelaten (door de nederlandse maatschappij) sero-postieve Duitse junkie/alcoholverslaafde dan opent hij maar een rubriek over dan is hij in zijn recht zelfs haar ouders lieten haar aan lot over want junkies zijn geen ''fijne'' mensen ze ''stelen'' toch ?
PISta ik verwacht van jou al gekronkel met mijn woorden zet ze maar uit context je bent voorspelbaar geworden.
Wat zijn mammie betreft ik heb haar niet beledigd alleen gezegd dat ze niet trots om hem zal zijn dat geldt ook voor jou.(zo ben toch niet opgevoed?)
O,ja stop die volkshaat van je maar in je ***** en verzoen je maar met de dood want volgens mij ben je dat al , zowel je hersens als je hart zijn MORTE .
vrede zij met je ,
HeyoanQT
02-11-2003, 04:53
Ik denk dat de Marokkaanse gemeenschap gewoon geaanvaard is in Nederland , en los van wie je bent als je herrie schopt kom je met je kop in de Media, de kranten hier in Nederland hebben geen reden tot liegen, althans niet dat ik weet.
Ik merk dat Marokkanen helemaal niet in het besef zijn dat de Nederlander ze accepteert, Ik bedoel wees nou eerlijk een Kaaskop leeft nu eenmaal in een multiculturele samenleving, in Amsterdam kom je alles tegen , en die Marokkaan hoort daar ook gewoon bij. No big deal....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.