Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is volgens jullie verandert tussen de marokaanse samenleving (jongeren),....?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

DanGd_LayDy
31-10-2003, 21:56

Wordt de wereld met deze tijd echt steeds gekker, Wat vind jij ervan? Ik vind zelf dat sommige mensen met deze tijd steeds erger worden, Ik weet niet maar ik weet zeker dat veel dat ook denken.. maar dat laat ik wel aan jullie over...Wat is volgens jullie verandert tussen de marokaanse samenleving(jongeren),....? dat vroeger niet zo was..? Geef alsjeblieft je mening, en wat je vindt dat er is verandert ik verlang naar jullie reacties..alvast bedankt XXxDanGD_Laydy :zwaai:

Miss_Maghrabia
31-10-2003, 22:05
Origineel gepost door DanGd_LayDy Wordt de wereld met deze tijd echt steeds gekker, Wat vind jij ervan? Ik vind zelf dat sommige mensen met deze tijd steeds erger worden, Ik weet niet maar ik weet zeker dat veel dat ook denken.. maar dat laat ik wel aan jullie over...Wat is volgens jullie verandert tussen de marokaanse samenleving(jongeren),....? dat vroeger niet zo was..? Geef alsjeblieft je mening, en wat je vindt dat er is verandert ik verlang naar jullie reacties..alvast bedankt XXxDanGD_Laydy :zwaai: WALLAHILLAH,meid,je hebt heeeeeeelemaal gelijk!!! :goedzo: De mensen van tegenwoordig doen de gekste dingen,man,NIET NORMAAL!!!! Maarjah,het enige wat ik kan zeggen is LAHIKOEFAL3AWN!!!!! :zwaai:

mavrania
31-10-2003, 22:05
wat mij opvalt is dat steeds meer jongens/ meiden zo vroeg trouwt

misSanae
31-10-2003, 22:12
Wat mij opvalt is dat de marokkanen nu meer dan ooit negatief in de media verschijnen

DanGd_LayDy
31-10-2003, 22:14

Origineel gepost door mavrania wat mij opvalt is dat steeds meer jongens/ meiden zo vroeg trouwt Ehm..jah dat is ook wel zo, het is eigenlijk meer een up and down heel verschillend...maar bedankt voor jullie reacties nog reageer verder zou ik zeggen... :D xxxxxxxxxxx

Chyhaan
31-10-2003, 22:14
Origineel gepost door DanGd_LayDy Wordt de wereld met deze tijd echt steeds gekker, Wat vind jij ervan? Ik vind zelf dat sommige mensen met deze tijd steeds erger worden, Ik weet niet maar ik weet zeker dat veel dat ook denken.. maar dat laat ik wel aan jullie over...Wat is volgens jullie verandert tussen de marokaanse samenleving(jongeren),....? dat vroeger niet zo was..? Geef alsjeblieft je mening, en wat je vindt dat er is verandert ik verlang naar jullie reacties..alvast bedankt XXxDanGD_Laydy :zwaai: GEEN RESPECT........ dat kennen de meeste niet....

DanGd_LayDy
31-10-2003, 22:18
Origineel gepost door Chyhaan GEEN RESPECT........ dat kennen de meeste niet.... geen respect :kwaad: juist dat hebben ze absoluut niet meer de laatste tijd, vooral de meeste jongens voor de meiden, ze respecteren nu bijna geen enkele meid met hoofdoek of zonder hoofdoek is nu gelijk,,..maar is niet gek wij worden zwart gemaakt door de meiden die zo laag gaan als jullie me begrijpen.... Wat vinden jullie daarvan..? Bedankt voor reactie... :D

Chyhaan
31-10-2003, 22:25
Origineel gepost door DanGd_LayDy geen respect :kwaad: juist dat hebben ze absoluut niet meer de laatste tijd, vooral de meeste jongens voor de meiden, ze respecteren nu bijna geen enkele meid met hoofdoek of zonder hoofdoek is nu gelijk,,..maar is niet gek wij worden zwart gemaakt door de meiden die zo laag gaan als jullie me begrijpen.... Wat vinden jullie daarvan..? Bedankt voor reactie... :D Precies, ik irriteer me er aan... En probeer die dames te ontwijken... Al gaat dat niet zo makkelijk...

Miss_Maghrabia
31-10-2003, 22:26
Origineel gepost door DanGd_LayDy geen respect :kwaad: juist dat hebben ze absoluut niet meer de laatste tijd, vooral de meeste jongens voor de meiden, ze respecteren nu bijna geen enkele meid met hoofdoek of zonder hoofdoek is nu gelijk,,..maar is niet gek wij worden zwart gemaakt door de meiden die zo laag gaan als jullie me begrijpen.... Wat vinden jullie daarvan..? Bedankt voor reactie... :D Aaaaaaaaaaaaaaaah,wat heb ik toch een HEKEL aan die wijven!!! Dragen ze een hoofddoek,doen ze3ma zo scheinheilig,maar ondertussen...... Echt ik heb er geen woorden voor!!!

MissHajar
31-10-2003, 22:27
Wat mij erg opvalt is dat de laatste twee jaar, jongeren zich meer verdiepen en onderwerpen aan het geloof. Als je naar de moskee gaat, zie je meer dan de helft jongeren tussen de 20 en 25 jaar. SubhanAllah!!!

MissHajar
31-10-2003, 22:30
Origineel gepost door Miss_Maghrabia Aaaaaaaaaaaaaaaah,wat heb ik toch een HEKEL aan die wijven!!! Dragen ze een hoofddoek,doen ze3ma zo scheinheilig,maar ondertussen...... Echt ik heb er geen woorden voor!!! Meid, laat die mensen toch lekker doen waar ze zin in hebben. Uiteindelijk worden we allemaal afzonderlijk afgerekend op onze daden. Doordat jij over ze praat en ze veroordeelt, raak je je hassanat kwijt en waarvoor? Juistem, voor niks!!

DanGd_LayDy
31-10-2003, 22:31
Origineel gepost door Miss_Maghrabia Aaaaaaaaaaaaaaaah,wat heb ik toch een HEKEL aan die wijven!!! Dragen ze een hoofddoek,doen ze3ma zo scheinheilig,maar ondertussen...... Echt ik heb er geen woorden voor!!! Jah inderdaad geen woorden voor, hoofdoek en achter om dingens doen die gewoon bestemd zijn voor een dier, wollah die hoofdoek is gewoon voor hun om hun naam de zuinigen, maarjah zo komen er nog wel achter wat goed en fout is dat weten ze al, maar ze moeten het nog echt tegen komen...

Miss_Maghrabia
31-10-2003, 22:35
Origineel gepost door MissHajar Meid, laat die mensen toch lekker doen waar ze zin in hebben. Uiteindelijk worden we allemaal afzonderlijk afgerekend op onze daden. Doordat jij over ze praat en ze veroordeelt, raak je je hassanat kwijt en waarvoor? Juistem, voor niks!! Jah daar heb je gelijk in!!! Dus daarom zeg ik ook Ik heb daar echt geen woorden meer voor!!

DanGd_LayDy
31-10-2003, 22:36
Origineel gepost door MissHajar Wat mij erg opvalt is dat de laatste twee jaar, jongeren zich meer verdiepen en onderwerpen aan het geloof. Als je naar de moskee gaat, zie je meer dan de helft jongeren tussen de 20 en 25 jaar. SubhanAllah!!! yep inderdad is me ook opgevallen vooral nu met de ramadan..

Miss_Maghrabia
31-10-2003, 22:37

Origineel gepost door DanGd_LayDy Jah inderdaad geen woorden voor, hoofdoek en achter om dingens doen die gewoon bestemd zijn voor een dier, wollah die hoofdoek is gewoon voor hun om hun naam de zuinigen, maarjah zo komen er nog wel achter wat goed en fout is dat weten ze al, maar ze moeten het nog echt tegen komen... Wallahilah!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5