Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb de laatste tijd de grootste hekel aan meisjes die

praatjes
31-10-2003, 21:15

Vragen stellen. Ja echt de meeste meisjes die gaan schaamteloos om met de vragen die ze hebben. Ik vind het ongepast wanneer een meisje naar me toe komt met vragen. :)

Touriyah
31-10-2003, 21:16
wat voor vragen dan?

Lady_moi
31-10-2003, 21:18
ik wist het da ge nie betrouwbaar was :eek: dus ge hebt toch nog ne hekel aan meiskes :ego: ps: ben je geen homo :) gewoon een vraag :zwaai:

BENTGHATAR
31-10-2003, 21:20
Okee..........

praatjes
31-10-2003, 21:26

Origineel gepost door Lady_moi ik wist het da ge nie betrouwbaar was :eek: dus ge hebt toch nog ne hekel aan meiskes :ego: ps: ben je geen homo :) gewoon een vraag :zwaai: Haha :D meisje je laat me lachen en het lijkt wel of je me erbij kietelt. haha stop dat. Waarom moet ik homo zijn ben ik niet man genoeg wanneer ik bepaalde meisjes niet aardig vind.

lala_fatima
31-10-2003, 21:27
Origineel gepost door praatjes Vragen stellen. Ja echt de meeste meisjes die gaan schaamteloos om met de vragen die ze hebben. Ik vind het ongepast wanneer een meisje naar me toe komt met vragen. :) :hihi: wat voor vragen

MOcROzINA
31-10-2003, 21:30
Origineel gepost door praatjes Vragen stellen. Ja echt de meeste meisjes die gaan schaamteloos om met de vragen die ze hebben. Ik vind het ongepast wanneer een meisje naar me toe komt met vragen. :) OOK AAN MIJ .......:tranen: MAAR IK STEL GEEN VRAGEN DUS :lekkerpuh