Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : JALABA... wat vinden jullie ervan?

Pagina's : [1] 2 3 4

BentDagilia
23-08-2002, 20:26

Iwa mensen... ik ben net terug van vakantie en heb een jalaba laten maken daar om het hier aan te doen... ben er vandaag zelfs mee naar school gegaan... Ik vind zo een jalaba super handig en het zit lekker... Zijn er nog meer meiden die een jalaba hebben laten maken en het dragen in NL? Wat vinden jullie Jongens ervan dat Meisjes steeds meer een jalaba gaan dragen.......? Ik heb namelijk best wel veel meiden in een jalaba gezien in Amsterdam... Bent Dagilia :D

LELIJKERD
23-08-2002, 20:30
is moooooiii wolllah is prachtiggg mijn vriendin draagt het ook wel eens, echt vrouwelijk

BentDagilia
23-08-2002, 20:43
Ik heb twee dagen les gehad in amsterdam is school al maandga begonnen... Dus wie loopt er achter'??? Bent Dagilia

Uitgeblust
23-08-2002, 20:44
zou je elke dag moeten dragen zoooooooo sjiek hahaha

saidaaatje
23-08-2002, 20:46

hmmmm neee me ma wilde dat ik vorig jaar eentje zou laten maken maar ik vond t geldverspillign ik doe zoiets toch niet aan hooguit een keer op een feest ofzo maar ik zie mezelf nie in een djelleba

BentDagilia
23-08-2002, 20:49
Iwa Doukalia... ( ben ik trouwens ook ) maar seriues ze zitten echt lekker en zijn mooi.. maar ja je weet sommieg zijn verwestert ;) Waarom niet lekker in een marokkaanse jas... Turken gaan ook altijd in die turkenjas van hun en pkaistanen trekken altijd die jurken van hun dus waarom geen Marokkaanse Jalaba ;) Bent Dagilia

Uitgeblust
23-08-2002, 20:52
dat is jou gevoel erbij de mijne is anders :D

BentDagilia
23-08-2002, 20:59
Adon laat haar als je haar avatar niet kan uitstaan dan ga je lekker naar wat anders kijken... Bent Dagilia

EMIEN
23-08-2002, 21:09
Ik heb zon...."marokkaanse smoking" gekocht....mijn broer ging er mee naar een gala op school.....in iedereen vond em vet:D Weet je wat ik altijd draag..........bel7ga .....goeie zomerschoen...:D

BentDagilia
23-08-2002, 21:10
Wat is het verschil tussen ghandoura en een jalaba.... het is allebei Marokkaans? ik zou nooit met een ghadoura lopen dta isiets voor thuis wel met zo een t shirt ervan... Ik vind trouwesn wat die jongens hebben die t- shirt ghadoura met een broek ervan heel erg mooi... zag het vandaag bij een jongen in het blauw en ik moet zeggend at het gewoon heel erg goed bij hem stond.. Bent Dagilia

Bahjaouia
23-08-2002, 21:16
Assalaam 3aleikoem, Strak man, ik heb ook een aantal jellabes, ik laat er elk jaar twee maken, ze zitten gewoon super lekker en ze zijn simpel. Je hebt gene gezeik van oh shit deze broek en welke blouse........en die onzin... Marokkaanse meiden zouden ze meer moeten gaan dragen, en jongens zouden ook meer traditionele kleding dragen. Gelukkig gebeurt het steeds meer, ik vind het hartstikke gaaf hoor, en mijn ouders vinden het ook strak om ons in marokkaanse kledij te zien. Ewa thellaw Marrakech powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :zwaai: Bahjaouia

BentDagilia
23-08-2002, 21:16
Emien een marokkaanse smoking...? bedoel je jabador voor mannen? Bent Dagilia

BentDagilia
23-08-2002, 21:18
Aaai Bahjaouia... Toen ik van school thuis kwam zei me moeder zo tegen me vader ... ze is gelukkig niet verkaast ;) En op school was het zo van hmm jalaba, maar ik krege ook van die opmerkinge je hebt echt lef om het te dragen dan had ik zoiets van waarom lef het is gewoon tradiotioneel en ik vind het heel mooi... Bent Dagilia

BentDagilia
23-08-2002, 21:25
Naoual ik liep vandaag in de nieuwe dijk met een djelabba.... maar gewoon me pyama eronder en leuke sandaaltjes erbij niemand die me pyama zag... Bent Dagilia

Uitgeblust
23-08-2002, 21:27

Origineel gepost door ADON jij bent ook fundamentalistisch he!!!!!!!tfoe ala mensen.... ik haat mensen die de koran letterlijk intrepreteren!!!!!die zijn zo extreem. yalah, ga maar naar taliban meisje........... hier zijn we progressief en liberaal met de koran. je verdient een klop op je hoofd wegens fanatisme en koranliefde :zweep: /me zegt ik heb me niet tegenover jou te verantwoorden /me zegt HIJ oordeelt beter /me zegt als jij twijfels hebt denk ik dat jij een probleem hebt, niet ik

Pagina's : [1] 2 3 4