Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Respect, Daar gaat het om...

BentDagilia
23-08-2002, 20:22

Iwa mensen... Alles goed... ( vast wel ) Maar ik zat weer eens te denken ( lang niet gedaan ) en toen kwam ik uit op het woordje respect... Wat betekent respect voor jullie... Is respect het geen wat jongen buiten doen als ze achter een meisje aan gaan Is respect een jointje roken voor je vader...? :D Oke ik ben niet dom aan het doen maar ik zie gewoon dat het woord respect vaak word gebruikt maar dat ik het weinig zie in de maatschappij... Zelfs tegenover de meisjes die hoofdoek dragen... en tegenover ouders... Ik bedoel die kleine snotneuzen hebben schijt als ik met me moeder boodschappen doe ze fietsen 30 keer tegen ons aan... Waar is de echte respect gebleven dat je gewoon niet eens naar buiten durfde als je een hadj zag ( dit wa sin de middeleeuwe of zo ;) maar ja ) Respect wat betekent het voor jouw en wordt het veel toegepast .... Bent Dagilia :zwaai:

Sarahsalima
23-08-2002, 21:47
zonde dat niemand gereageerd heeft, maar toch wel weer een EER dat ik als eerste mag reageren. nu we het over EER hebben kom ik op het woordje EERBIEDIG wat hetzelfde betekent als RESPECT. Ohw....... dus de leden van Yasmina hebben RESPECT voor mij.  :rolleyes:   thanks allemaal   :D

BentDagilia
23-08-2002, 22:20
Sarah ik denk dat er veel topics erover zijn geopent maar ja ik was toen op vakantie ... Waarom ze niet willen reageren is denk ik ook omdat het vrijdag is ;) Bent Dagilia

LELIJKERD
23-08-2002, 22:21
IEWA ER IS EEN BAND TUSSEN RESPECT EN VRIJDAG SALAAAT EL DJOEMOE3A

Guadaloupe
23-08-2002, 22:24

de rest van de week, geen respect??????... slaat ook nergens op, respect hoor je altijd te hebben en juist op vrijdag meer respect!.

BentDagilia
23-08-2002, 22:25
Daar heb je gelijk in... Bent Dagilia

DieselGirly
23-08-2002, 22:27
Verdien je respect........of krijg je zowiezo respect?.....omdat je van de menselijk ras bent......?!

Guadaloupe
23-08-2002, 22:39
Origineel gepost door Fouzia19 Verdien je respect........of krijg je zowiezo respect?.....omdat je van de menselijk ras bent......?! ik ben van mening dat je iedereen moet respecteren, laat iedereen doen wat ie wil, laat hem in waarde wat je bij mij moet verdienen, is mijn vertrouwen!!

nl-girl
23-08-2002, 22:41
nananananananaaaaaaa RESPECT YOURSELF nanananaaaaa Respecteren begint bij zelfrespect.....

LELIJKERD
23-08-2002, 22:42
Origineel gepost door Guadaloupe de rest van de week, geen respect??????... slaat ook nergens op, respect hoor je altijd te hebben en juist op vrijdag meer respect!. HEY PRAAT GEEN STRONT IK HEB NIET GEZEGD DAT JE DE REST VAN DE WEEK ROTZOOI MAG UITHALEN MAAR DAT VRIJDAG EN RESPECT EEN SAMENHANG HEBBEN

Guadaloupe
23-08-2002, 22:43
Origineel gepost door LELIJKERD HEY PRAAT GEEN STRONT IK HEB NIET GEZEGD DAT JE DE REST VAN DE WEEK ROTZOOI MAG UITHALEN MAAR DAT VRIJDAG EN RESPECT EEN SAMENHANG HEBBEN he man, zo komt het over!!! jeetje lelijk hoor