Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help

Pagina's : [1] 2

LELIJKERD
23-08-2002, 20:10

waaa 3ibadelllahhhhh waarom moeten al mijn topics die ik open naar het kletshoekje gaan ? niemand die er dan nog naar omkijkt ! maar nu even wat anders, wat moet ik morgen aantrekken , ik heb morgen een bedrijfsuitje, en ik wil indruk maken op mijn vrouwelijke collega's (lees : receptioniste van beneden ) :hihi:

emsoem
23-08-2002, 20:15
Origineel gepost door LELIJKERD waaa 3ibadelllahhhhh waarom moeten al mijn topics die ik open naar het kletshoekje gaan ? niemand die er dan nog naar omkijkt ! maar nu even wat anders, wat moet ik morgen aantrekken , ik heb morgen een bedrijfsuitje, en ik wil indruk maken op mijn vrouwelijke collega's (lees : receptioniste van beneden ) :hihi: wat dacht je van naakt gaan???????? :p =emsoem=

laatje83
23-08-2002, 20:16
Gewoon wat je altijd aan doet. Ennnuuuh Lelijkerd ik denk niet dat ze je zomaar naar 't kletshoekje sturen. het ligt echt aan je zelf

ZiLaaL
23-08-2002, 20:20
Een spijkerbroek, versleten, met een net wit overhemd erboven... Nonchalante look dus ;) Timoucha's Idee van in Pak gaan is ook niet slecht! :)

Analfabeet
23-08-2002, 20:26

Origineel gepost door LELIJKERD waaa 3ibadelllahhhhh waarom moeten al mijn topics die ik open naar het kletshoekje gaan ? niemand die er dan nog naar omkijkt ! maar nu even wat anders, wat moet ik morgen aantrekken , ik heb morgen een bedrijfsuitje, en ik wil indruk maken op mijn vrouwelijke collega's (lees : receptioniste van beneden ) :hihi: Je gaat vreemd !!... Ik stel voor dat je als Nudist richting die Party gaat...tenslotte in je vrije tijd...Wie weet dat jou naakte lijf een snaar raakt bij misses ik-doe-niks-anders-dan-me-nagels-valen...Laat die Biceps van je haar snaartjes bespelen alsof je een hemelse Viool in je handjes hebt....

LELIJKERD
23-08-2002, 20:29
Angel als je de volgende keer niks te zeggen hebt, laat dan dat stront voor je. Moehim, we gaan eerst uit eten en dan wahde borrel (FANTA VOOR MIJ :D ) bij mijn baas' huis

LELIJKERD
23-08-2002, 20:35
Origineel gepost door Analfabeet Je gaat vreemd !!... Ik stel voor dat je als Nudist richting die Party gaat...tenslotte in je vrije tijd...Wie weet dat jou naakte lijf een snaar raakt bij misses ik-doe-niks-anders-dan-me-nagels-valen...Laat die Biceps van je haar snaartjes bespelen alsof je een hemelse Viool in je handjes hebt.... hey liefie, ik mag niemand mee nemen ander had ik jou graag aan mijn zijde gehad :hihi:

Analfabeet
23-08-2002, 20:56
Origineel gepost door LELIJKERD hey liefie, ik mag niemand mee nemen ander had ik jou graag aan mijn zijde gehad :hihi: Hehehe...Aan je zijde of onder je zijde ....Kekeke

Sarahsalima
23-08-2002, 21:30
draag een pantalon en een nette blouse waag het niet om die versleten diesel broek te dragen    

Sarahsalima
23-08-2002, 21:35
ohw............ euh ik bedoelde NETTE BLOUSE   hahhahaha solllyyy   :D       thanks angel ;)

camjo
23-08-2002, 21:36
Origineel gepost door LELIJKERD waaa 3ibadelllahhhhh waarom moeten al mijn topics die ik open naar het kletshoekje gaan ? niemand die er dan nog naar omkijkt ! maar nu even wat anders, wat moet ik morgen aantrekken , ik heb morgen een bedrijfsuitje, en ik wil indruk maken op mijn vrouwelijke collega's (lees : receptioniste van beneden ) :hihi: Normaal kleden............................................ ...en BLIJF JEZELF veel sukses

LELIJKERD
23-08-2002, 21:38
Origineel gepost door Mohammed Justice Normaal kleden............................................ ...en BLIJF JEZELF veel sukses euuhhhh................ je bedoelt .... SUCCES :D THANKS MJ

camjo
23-08-2002, 23:06
Origineel gepost door LELIJKERD euuhhhh................ je bedoelt .... SUCCES :D THANKS MJ Juist :D

Miss_Hexie
23-08-2002, 23:09
spijkerbroek en een wit truitje, vind ik tenminste erg mooi bij een jonge

LELIJKERD
23-08-2002, 23:10

miss heks chokran bezeffff

Pagina's : [1] 2