Bekijk originele versie : Pleasse, help! Al mijn info is verdwenen!!
Ik heb twee dagen geleden mij uit de pleuris gewerkt voor een schoolopdracht die ik op de PC heb uitgewerkt. Nu had ik dus een bestandje, waar ik al mee begonnen was, die ik woensdagavond/nacht heb aangevuld. Ik heb wel alles opgeslagen, naar mijn weten, want dat gaat bij mij automatisch!
Nu, twee dagen later heb ik het bestandje geopend en de helft van mijn uitwerking ontbrak!!!!! Het is gewoon verdwenen, terwijl er wel staat : 'laats gewijzigd op 7-11-2007 om 3.07 uur" en dat klopt ook, want op die datum en tijdstip heb ik het aangevuld, MAAR de aanvulling ontbreekt gewoon! :(:(:(
IK kan wel janken zeg!! Uren werk weggegooid. Nu heb ik mijn hele PC omgespit, USB-stick doorzicht (misschien heb ik onbewust daar op verder gwerkt). Ik weet het niet meer, kan niet helder nadenken...
Weet iemand a.u.b. wat het misschien kan zijn, want een bestandje dat ik opsla kan toch niet zomaar in het niets verdwijnen????
sorteer je documenten op details en controleer welke bestanden als laatste rond die tijd en datum zijn aangepast, misschien heb je die per ongeluk een andere naam gegeven of in een andere map gestopt.
Jaaa, weet je wat het is. Ik heb net gekeken en er stond op dat documentje (waar ik dus al aan begonnen was) het volgende:
"Laats gewijzigd op woensdat 7-11-2007 om 3.09", dat klopt ook want ik op dinsdagnacht (dus woensdag) begonnen met dat documenten. Nu heb ik er, wat ik dan dacht, woensdag weer aan gewerkt, omdat het werkstuk nog niet af was. Ik heb dus woensdag verder gewerkt en opgeslagen, want ik vergeet nooit om op te slaan (of ik was echt stoned). Vandaag wilde ik het openen, blijkt dus dat de wijzigingen niet zijn opgeslagen!
Er zijn dan 2 redenen hiervoor:
-Of ik heb per ongeluk verder gewerkt op een ander documentje en het daar opgeslagen
-Of ik heb dus de wijzigingen gewoon niet opgeslagen, maar dit lijkt me sterk. Ik sla alles om de 3 zinnen op!!
Kan dit wel, of zie ik iets over het hoofd? Het lijkt écht alsof het zomaar verdwenen is. :(
Jaaa, weet je wat het is. Ik heb net gekeken en er stond op dat documentje (waar ik dus al aan begonnen was) het volgende:
"Laats gewijzigd op woensdat 7-11-2007 om 3.09", dat klopt ook want ik op dinsdagnacht (dus woensdag) begonnen met dat documenten. Nu heb ik er, wat ik dan dacht, woensdag weer aan gewerkt, omdat het werkstuk nog niet af was. Ik heb dus woensdag verder gewerkt en opgeslagen, want ik vergeet nooit om op te slaan (of ik was echt stoned). Vandaag wilde ik het openen, blijkt dus dat de wijzigingen niet zijn opgeslagen!
Er zijn dan 2 redenen hiervoor:
-Of ik heb per ongeluk verder gewerkt op een ander documentje en het daar opgeslagen
-Of ik heb dus de wijzigingen gewoon niet opgeslagen, maar dit lijkt me sterk. Ik sla alles om de 3 zinnen op!!
Kan dit wel, of zie ik iets over het hoofd? Het lijkt écht alsof het zomaar verdwenen is. :(
zoals ik je al zei: als je in een ander document hebt verder gewerkt, zul je dat kunnen zien.
dus dan zal er een ander document zijn met dezelfde tijdstip ongeveer en datum dat het document is aangepast. enige wat jij dan kan doen is het document openen en scrollen om te zien of het daarin staat. anders ben je die denk ik kwijt omdat die niet is opgeslagen.
het kan zijn, dat je het document opende en een paar enters gaf en toen hebt opgeslagen en DAARNA pas verder bent gegaan met werken. dan ben je al die dingen kwijt en dan klopt die datum en tijdstip.
zoek alles goed door ook je usb stick, anders zul je opnieuw moeten beginnen.
tip: SLA om de 5 minuten even op het icoontje klikken van opslaan.
ik ga slapen. succes verder Allah J'3awnek Inchallah! dag!
zoals ik je al zei: als je in een ander document hebt verder gewerkt, zul je dat kunnen zien.
dus dan zal er een ander document zijn met dezelfde tijdstip ongeveer en datum dat het document is aangepast. enige wat jij dan kan doen is het document openen en scrollen om te zien of het daarin staat. anders ben je die denk ik kwijt omdat die niet is opgeslagen.
Ja idd, want ik heb ook alle documentjes omgespit, ook mijn USB-stick, webdata, maar niets gevonden. Ik vrees dat ik het gewoon dan niet heb opgeslagen...:(
het kan zijn, dat je het document opende en een paar enters gaf en toen hebt opgeslagen en DAARNA pas verder bent gegaan met werken. dan ben je al die dingen kwijt en dan klopt die datum en tijdstip.
zoek alles goed door ook je usb stick, anders zul je opnieuw moeten beginnen.
tip: SLA om de 5 minuten even op het icoontje klikken van opslaan.
ik ga slapen. succes verder Allah J'3awnek Inchallah! dag!
Bedankt voor je hulp! DjazakAllahoe gairan en slaap lekker.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.