Bekijk originele versie : Wat je Reden voor een relatie?
C_warrior
23-08-2002, 20:05
attentie voor de marokkaanen van nederland,
Tegenwoordig zie je veel dames en heren samen lopen hand in hand.
Mijn vraag aan de mensen die dit lezen.
Wat is jullie Reden??
uiteraard is het liefde en soms is het wat anders, maar soms ligt er veel meer achter dan gezegd wordt..
bijvoorbeeld, willen jullie elkaar leren kennen zodat jullie een toekomst kunnen bouwen (huwelijk)
of is het, misschien willen jullie gewoon Vriendje en vriendinnetje spelen en het niet serieus nemen (gebeurt zovaak)
of willen jullie gewoon een maatje om mee te hangen
ik ben benieuwd naar jullie gedachtes, want achter elke actie ligt een gedachte
Gegroet CHabab
jamila_nador
23-08-2002, 20:09
Ik loop met een jongen hand in hand als ik bang ben om te vallen :D
dulce_lamia
23-08-2002, 20:11
Ik dacht zoiets laatst ook...... bleken ze getrouwd te zijn.
goudblondje01
24-08-2002, 20:44
hey
ik zou meer voor het serieuze kant gaan maar that's my
Sarahsalima
24-08-2002, 20:45
OHW..... wat een actuele topic zeg
mgarba_4ever
25-08-2002, 13:17
je moet dit wel seieus nemen, een topic gemaakt door onze chabab de HOMO-HATER hahahahahahah. mensen ik ben vandaag melig ook leuk om te weten.. maar mensen nemen meestal een relatie omdat ze de juiste persoon willen leren kennen om een toekoms mee op te bouwen. beter had ik het zelf niet kunnen zeggen.... hahahahahahah oh ik heb het zelf gezegd :D
SweetRose
25-08-2002, 13:39
Origineel gepost door mgarba_4ever
je moet dit wel seieus nemen, een topic gemaakt door onze chabab de HOMO-HATER hahahahahahah. mensen ik ben vandaag melig ook leuk om te weten.. maar mensen nemen meestal een relatie omdat ze de juiste persoon willen leren kennen om een toekoms mee op te bouwen. beter had ik het zelf niet kunnen zeggen.... hahahahahahah oh ik heb het zelf gezegd :D
:D hmmmmm that has a point...
xxx
De reden voor een relatie is .... meedoen met de mode,profiteren,spelletje spelen,je bent verliefd :Iluvu:
nou ik zou een relatie beginnen om een toekomst op te bouwen en om te laten merken dat ik om iemand geef, ik heb namelijk weinig liefde gehad in mijn leven en als je dan iemand hebt die je dat kan geven en aan wie jij het kan geven dan is dat toch prachtig. en hand in hand lopen geeft de andere persoon een teken.
ihsane
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.