Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Pigmentvlekjes/littekens door acné?



Pagina's : [1] 2 3 4

09-11-2007, 23:26
Assalam oe halaikoem,

Wie heeft daar last van?

Wat doe je er tegen of heb je er tegen gedaan?

heb vanalles geprobeerd:
Differingel (20&euro hielp niet
Tea Three olie helpt ook niet
ben nu bezig met een creme dat Diana heet en komt uit Beyrouth. Is erg vettig en dien het enkel voor het slapengaan in te smeren.

Is lekker zacht moet ik zeggen maar ik ben er nog maar een kleine weekje mee bezig.

Maar toch wil ik iemand anders´raad.

thanks

10-11-2007, 00:17



Citaat door Mocrosoft:
Assalam oe halaikoem,

Wie heeft daar last van?

Wat doe je er tegen of heb je er tegen gedaan?

heb vanalles geprobeerd:
Differingel (20&euro hielp niet
Tea Three olie helpt ook niet
ben nu bezig met een creme dat Diana heet en komt uit Beyrouth. Is erg vettig en dien het enkel voor het slapengaan in te smeren.

Is lekker zacht moet ik zeggen maar ik ben er nog maar een kleine weekje mee bezig.

Maar toch wil ik iemand anders´raad.

thanks



Ya allah die heb ik ook Diana. Je moet het wel met de zeep gebruiken die erbij hoort en niet normale zeep. Ik vond em zelf niet echt zo lekker het was zo vettig en het ging me echt irriteren.

10-11-2007, 21:17

Citaat door ×:
Ya allah die heb ik ook Diana. Je moet het wel met de zeep gebruiken die erbij hoort en niet normale zeep. Ik vond em zelf niet echt zo lekker het was zo vettig en het ging me echt irriteren.
Ya Allah leuk

Ja ik vond hem int begin ook niet lekker omdat die zo vettig was, maarm ijn huid word daar wel extreem zacht van.

Hoelang gebruik je die al en zie je al dan niet effect?

En ik gebruik ook die zeep, voor ik die creme aanbreng met die zeep mijn gezicht wassen en bij het ontwaken afspoelen met die zeep.

Let me know okay?

10-11-2007, 21:31

Citaat door Mocrosoft:
Ya Allah leuk

Ja ik vond hem int begin ook niet lekker omdat die zo vettig was, maarm ijn huid word daar wel extreem zacht van.

Hoelang gebruik je die al en zie je al dan niet effect?

En ik gebruik ook die zeep, voor ik die creme aanbreng met die zeep mijn gezicht wassen en bij het ontwaken afspoelen met die zeep.

Let me know okay?


hihi klinkt beter dan O MY GOD!

Ik gebruikte t vorig jaar zoals je zegt ja bij mij werd het ook zacht maar ik ben ermee gestopt het werkte wel een beetje en me huid zag r ook mooi uit. Ik had ook van alles gebruikt maar nu gebruik ik Biodermal PCLE creme ik gebruik die al sinds de zomer en ben r nu aan verslaafd

10-11-2007, 21:40



Citaat door ×:
hihi klinkt beter dan O MY GOD!

Ik gebruikte t vorig jaar zoals je zegt ja bij mij werd het ook zacht maar ik ben ermee gestopt het werkte wel een beetje en me huid zag r ook mooi uit. Ik had ook van alles gebruikt maar nu gebruik ik Biodermal PCLE creme ik gebruik die al sinds de zomer en ben r nu aan verslaafd


Wat is PCLE-creme? Heb jou die vraag eerder gesteld, maar toen heb je niet geantwoord.

10-11-2007, 21:41
Waar kan je die Diana kopen?

10-11-2007, 21:45

Citaat door wortelsapje:
Wat is PCLE-creme? Heb jou die vraag eerder gesteld, maar toen heb je niet geantwoord.

Echt waaaaaaar Sorrry dan had ik t niet gezien ofzo!!

PCLE creme bevordert het natuurlijke herstellend vermogen van de huid. Het is echt super tegen littekentjes van acne en wondjes. Het is gewoon een dagcreme maar voor de huid met speciale behoeften. En het is echt effectief!!

Ik hoop dat dat een beetje antwoord is op je vraag

10-11-2007, 21:53
En dat noemt gewoon zo PCLE creme? Kan ik zo bij de apotheker kopen?Ben namelijk uit belgië en misschien zijn die benamingen anders, maar als je me weet te zeggen wat er juist inzit etc ... mohim details dan kan ik het misschien hier ook halen.

En dat pcle dat helpt?

En diana?

Trouwens om op iemand anders vraag te reageren : Ik heb die hier gekocht bij een afrikaanse shop. Is van beyrouth of hoe je het ook schrijft afkomstig, dus van een arabisch land. Is int arabisch op geschreven en engels.
woon dus in Antwerpen en misschien als je daar waar jij woont een afrikaanse shop kent en je vraagt achter Diana, misschien dat ze dat daar ook hebben?Is een blauwe verpakking, potje is wit met een roze dekseltje en creme is groenig.

10-11-2007, 21:56

Citaat door Mocrosoft:
En dat noemt gewoon zo PCLE creme? Kan ik zo bij de apotheker kopen?Ben namelijk uit belgië en misschien zijn die benamingen anders, maar als je me weet te zeggen wat er juist inzit etc ... mohim details dan kan ik het misschien hier ook halen.

En dat pcle dat helpt?

En diana?

Trouwens om op iemand anders vraag te reageren : Ik heb die hier gekocht bij een afrikaanse shop. Is van beyrouth of hoe je het ook schrijft afkomstig, dus van een arabisch land. Is int arabisch op geschreven en engels.
woon dus in Antwerpen en misschien als je daar waar jij woont een afrikaanse shop kent en je vraagt achter Diana, misschien dat ze dat daar ook hebben?Is een blauwe verpakking, potje is wit met een roze dekseltje en creme is groenig.


Biodermal Pcle-creme heet t .

10-11-2007, 22:00

Citaat door Mocrosoft:
En dat noemt gewoon zo PCLE creme? Kan ik zo bij de apotheker kopen?Ben namelijk uit belgië en misschien zijn die benamingen anders, maar als je me weet te zeggen wat er juist inzit etc ... mohim details dan kan ik het misschien hier ook halen.

En dat pcle dat helpt?

En diana?

Trouwens om op iemand anders vraag te reageren : Ik heb die hier gekocht bij een afrikaanse shop. Is van beyrouth of hoe je het ook schrijft afkomstig, dus van een arabisch land. Is int arabisch op geschreven en engels.
woon dus in Antwerpen en misschien als je daar waar jij woont een afrikaanse shop kent en je vraagt achter Diana, misschien dat ze dat daar ook hebben?Is een blauwe verpakking, potje is wit met een roze dekseltje en creme is groenig.


Ok... Shokran a gti!

10-11-2007, 22:08

Citaat door ×:
Biodermal Pcle-creme heet t .


Oeps haha zag Biodermal niet.

Maar ghair incha Allah.

Vraagje, het helpt?en na hoelang zag je resultaat?

en wat betreft die diana gedoe?Hielp het ook?en zoja hoelang heeft eht geduurd?

ik ben een heel ongeduldige van aard en dat werkt ook heel demotiverend. Als ik niet snel genoeg resultaat zie dan geef ik het op en ren ik naar het volgende (is spijtig genoeg bij alles zo)

Maar goed, thanks anyway

10-11-2007, 22:11

Citaat door Mocrosoft:
Assalam oe halaikoem,

Wie heeft daar last van?

Wat doe je er tegen of heb je er tegen gedaan?

heb vanalles geprobeerd:
Differingel (20&euro hielp niet
Tea Three olie helpt ook niet
ben nu bezig met een creme dat Diana heet en komt uit Beyrouth. Is erg vettig en dien het enkel voor het slapengaan in te smeren.

Is lekker zacht moet ik zeggen maar ik ben er nog maar een kleine weekje mee bezig.

Maar toch wil ik iemand anders´raad.

thanks



heb er ook egt last van heb binnenkort inshallah een afspraak bij de dermatoloog,, hoop dat dat zal helpen.. verder adviseren veel meiden me die marokkaanse sabon taws te gebruiken.. wat ik zelf ook heb geprobeerd,, en dat hielp wel,, is voor het slapen gaan mijn gezicht gewoon met citroen schoon te wrijve en te scrubben.. die cremetjes helpen niet veel heb egt van alles geprobeerd maar weloe.. citroen en sabon taws zijn goed.

10-11-2007, 22:22


dus eerst gezicht wassen met saboun Taws en daarna inwrijven met citroen?

en zijn je littekens echt vervaagd?

10-11-2007, 22:24

Citaat door Casale:
Ok... Shokran a gti!


La shokran 3ala wazjieb ogti

10-11-2007, 22:24

Citaat door Mocrosoft:
Oeps haha zag Biodermal niet.

Maar ghair incha Allah.

Vraagje, het helpt?en na hoelang zag je resultaat?

en wat betreft die diana gedoe?Hielp het ook?en zoja hoelang heeft eht geduurd?

ik ben een heel ongeduldige van aard en dat werkt ook heel demotiverend. Als ik niet snel genoeg resultaat zie dan geef ik het op en ren ik naar het volgende (is spijtig genoeg bij alles zo)

Maar goed, thanks anyway


het helpt ja en na 14 dagen zie je zeker resultaat. tenminste bij mij. Ik gebruikte t een week voor ik op vakantie gingen een week voor ik terug ging zei iedereen al tege me van je gezicht is helemaal schoon.

Diana ik kan t me niet echt meer herinnere weet alleen dat me huid gwn zacht werd maar als ik iets vets gebruik dan krijg ik zo een gevoel dat me huid vies is en gaat het me irriteren daarom was ik ermee gestopt.

Pagina's : [1] 2 3 4