Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Middel of iets voor krullend haar dat het SNEL GROEIT ik wil lang haar:(??

Divatje_
09-11-2007, 21:18

Meiden kheb een vraag kheb best dik haar en al knip khet niet het blijft kort het groeit niet maar kwil lange krullen en kweet maar niet hoe het gaat groeien want als je het niet knipt groeit het niet verder graag alle reacties zijn welkom x Uno Krulleboll

wortelsapje
09-11-2007, 21:30
Meiden kheb een vraag kheb best dik haar en al knip khet niet het blijft kort het groeit niet maar kwil lange krullen en kweet maar niet hoe het gaat groeien want als je het niet knipt groeit het niet verder graag alle reacties zijn welkom x Uno Krulleboll Je haar groeit wel verder als je het niet knipt. Het is een fabeltje dat je haar sneller groeit als je het vaker knipt. Wel is het zo dat als je dode punten hebt, je die er wel af moet knippen, omdat je haar anders naar boven splijt en dan lijkt het idd alsof je haar niet meer groeit. Maar als je gezond haar hebt en je wilt je haar laten groeien, dan is 1 keer in de 4 maanden dode punten knippen voldoende. Tenzij je eerder merkt dat je haar van onderen droog en stro-achtig aanvoelt. :hihi: Verder zou je biergisttabletten kunnen gebruiken of Vitamine B complex forte, bevorderd de haargroei. En veel groente en fruit eten en water drinken. Verder weet ik het ook niet zo. Ik heb mn haren voor de zomer heel kort geknipt en zou mn lange haren ook graag weer terug willen hebben. :confused: In een andere topic hadden ze het over knoflookolie. Schijnt ook te helpen. Lees die topic maar!

Divatje_
09-11-2007, 21:32
Dankjewel meid:) maar het probleem is bij mij groeit het echt niet daarom

wortelsapje
09-11-2007, 21:41
Dankjewel meid:) maar het probleem is bij mij groeit het echt niet daarom Dat denk je alleen maar, omdat je krullen hebt. Als je haar opkrult, lijkt het veel korter dan het in werkelijkheid is. Ik heb zelf ook het gevoel dat mijn haar nauwlijks groeit. En toevallig zat ik laatst foto's te kijken van een paar maanden terug en daar was mn haar duidelijk een stuk korter. Je merkt wel dat je haar langer is geworden als je het gestijld hebt. ;)