Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle kazen verzamelen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LZN
31-10-2003, 19:08

Vraag aan onze mede-landers hier: Wat is nou eigenlijk de reden van jullie aanwezigheid hier? Ik bedoel: steeds maar weer de Islam en de moslims beledigen...niet normaal meer! oke, wij zijn ook geen lieverdjes..maar jullie ook niet! Laten we een deal maken: jullie houden er mee op, en wij gedogen jullie hier... :D.

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 19:18
Wil je ff op een waarschuwingsknopje drukken wanneer de grote groep zich gemeld heeft, Shahinda?.....dan gooi ik er even een bom op :D...ja sorry kan soms ongenuanceert reageren :giechel:

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 19:27
Het valt me op dat Kaaskoppen alléén kunnen reageren op onderwerpen zoals - Midden-Oosten - Moskeeen - Homosexualiteit - leugens van media Als er een keer een frisse onderwerp valt dat weinig met de boven genoemde issues te maken heeft, zijn ze ineens akelig stil....ze kunnen werkelijk de pot op van mij....spelletje speel ik niet meer mee, moeite totaal niet waard.

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 19:34
Origineel gepost door shahinda35 Ik vroeg me bijna het zelfde af....waar zijn ze eigenlijk, nu zij het woord mogen voeren zijn ze verdwenen..!! Misschien is het beter om positieve 'onbekende' actualiteiten over Marokkanen te openen en minder kaaskopvoer aanhalen....wanneer een kaaskop een provocerend 'issue''aanhaald, totaal negeren....je brengt mij op frisse ideeen Shahinda! :giechel:

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 19:39

Origineel gepost door shahinda35 fijn...laat je grijze cellen maar werken! :D dat laatste: negeren...soms is het erg moeilijk om ze te negeren, maar is zeker het beste! Als het zo door gaat dan kan het nog lang duren om gebruik te maken van je knop ....hebben we ze laten schrikken misschien? :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 19:48
Origineel gepost door buddy Als gatenkaasje wil ik het best met je ergens anders over hebben kom maar op met een leuk ander onderwerp Gaat er een revolutie plaatsvinden buddy?....ik geloof mijn ogen niet! :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:11
Origineel gepost door buddy Het lijstje wat je opnoemde vind ik idd wel leuk, vooral omdat jullie van die vreemde opvattingen erover hebben. Maar volgensmij heb jij er nog wel wat meer. Ik zou zeggen lucht je hart. 'Vreemd' is een persoonlijke opvatting buddy....ik vind jou vreemd bijvoorbeeld :D ....er valt niks op te luchten want ik zit nergens mee, kga zometeen lekker bulken op de sportschool en een lekkere sauna nemen :p

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:16
Origineel gepost door shahinda35 een sauna?? :o Ja 'helaas' is het geen Marokkaanse hamam, tja zitten af en toe blote dames naast me, tja Nederland he :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:19
Origineel gepost door Pistaa Ja...hij heeft een voorliefde voor naakte mannen....daar begint ie van te zweten.. :D Een sauna in Nederland is gemengd pisserd, Belgie is wat dat betreft een uitkomst voor mensen zoals Rnaj en consorten :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:21
Origineel gepost door shahinda35 blote nederlandse dames? daar hoef je toch niet perse naar een sauna te gaan? :D veel plezier, en ogen dicht he? Hahahaha zal mijn best doen maar aangezien ik 3 ogen heb :o Geintju! :eek: :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:41
Origineel gepost door Pistaa En die is? Iedereen naar de mond praten soms.. Doe ik niet, ik ben iemand die de dingen langs meer kanten bekijkt...dat neemt me me kwalijk, so be it. Ik hou niet van halve of verdraaide waarheden die men naar de hand zet. En de blik van vele Marokkanen hier is zeer 1zijdig en ondoordacht. Hou eens op met het gebruiken van persoonlijke termen zoals WAARHEID, VREEMD, ONDOORDACHT....van zo'n maatstaf-houding moet ik braken....zoals vele ook vaak menen te zeggen ''jij bent niet intelligent''....Pisserd doe dat niet :D

Bidawi_Mazlot
31-10-2003, 20:59
Origineel gepost door buddy Vreemd is een ander woord voor afwijkend. Ik vind het interessanter om met iemand te discussieren met iemand waar ik het niet mee eens ben dan met iemand waar ik het wel mee eens ben. Op die manier kan ik of mijn mening voor mijzelf duidelijker krijgen of van mening veranderen/aanpassen. Helaas is het heel vaak zo dat mensen hier hun waarheid op een paar duizend jaar oud boek baseren. Waar ongetwijfeld waarheden in staan maar ook onwaarheden. Als ik geen interessante discussie kan vinden ga ik maar een beetje prikken. Wat de laatste tijd hier nog wel eens het geval is. ook leuk. Ja dat kan best maar wat ik vaak zie, is 't elkaar bewust omlaag halen, van elkaar WILLEN leren is ver te zoeken.....iemand die van de Islam niets moet hebben staat al snel te shaken om zijn of haar 'hatelijke' reactie erin te gooien, het is vaak zo dat dit selectief gebeurt zonder na te denken....het woord Islam of Koran roert bepaalde mensen op een negatieve manier....kijk dat er veel mensen zich verdedigen dmv de Islam wil niet gelijk zeggen dat het 100% engeltjus zijn, mij kan je weerleggen omdat ik weinig weet en praktiseer van de Islam maar ga maar eens in discussie met een geleerde, of hij of zij snoert jou de mond of jij wordt boos en gaat weg of jij wordt zo overtuigd dat jij jouw mening zal bijstellen in een positieve richting.....maar aangezien er bijna alleen maar anti-Islam leden hier komen en er weinig tot geen Marokkaanse leden hier aanwezig zijn met genoeg kennis en overtuiging van de Islam, zal de situatie alleen maar leiden naar onbegrip.....het is natuurlijk leuker om met iemand, die een andere mening heeft, te discussieren maar daar houdt het ook wel mee op, elkaar bewust omlaag halen is geen discussie meer als je het aan mij vraagt.

JETLI
31-10-2003, 21:03
Ik ben inderdaad ook nieuwsgierig wat de mensen hier doen op een marokkaanse site die zelf niet van Marokkaanse afkomst zijn. Maar ik zie dat de antwoorden niet naar voldoening geantwoordt worden.

JETLI
31-10-2003, 21:28
Je antwoord was wel duidelijk, maar niet aansluitend op de vraag. Laat ik het zo stellen....wat doe je op een marokkaanse site. Met iemand discussieren waar je het niet mee eens bent dat kan overal, op je werk, in de kroeg, verjaardagen enz enz. Of wil je mij gaan vertellen dat je alleen met de Marokkanen het niet eens bent en daarom hier zit?

sahira
01-11-2003, 01:23

Origineel gepost door Democraat Hallo Rasechte kaaskop meld zich op appel met een streepje op de e. En wat doet een rasechte kaaskop hier eigenlijk?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9