Bekijk originele versie : Waargebeurd Verhaal:lezen!!
marocgirll2
31-10-2003, 18:47
hey allemaal,
ik ben van plan hier een waargebeurd verhaal te verplaatsen,het is zeker de moeite waard om te lezen...
nou ja,ik begin er vandaag nog aan
Kusss :zwaai:
mocro_souhaila
31-10-2003, 18:49
ja is goed..begin er maar aan
Lady_moi
31-10-2003, 18:49
bismillah :D
marocgirll2
31-10-2003, 18:50
hahahaha ewa besouia 3likoem
ben al bezig
hij is toch wel helemaal af he??? en niet als bij verhalenrubriek dat er nooit een einde aan komt!! :D
Origineel gepost door Lady_moi
bismillah :D
ik sluit me hierbij aan :D
marocgirll2
31-10-2003, 18:52
ja hij is al helemaal af,moet alleen getypt worden:D
Lady_moi
31-10-2003, 18:54
yallah zeed :)
oké oké kom op dan met het verhaal!!
marocgirll2
31-10-2003, 19:19
okey dit verhaal gaat dus over Hayat.
Het verhaal heet :Mijn leven die in een klap veranderde.
DEEL 1
Vroeg in de ochtend werd ze wakker door het gegil van haar moeder.'Lieverd er is iemand voor je mijn mooie lieve dochter',zei moeder tegen Hayat.
Hayat deed haar ogen langzaam open en keek naar de wekker die naast haar hoofd lag.Half zeven.'Wat,zo vroeg a moi,wie is er?',vroeg Hayat.'Jallah niet zoveel vragen.Ga douchen,kleed je netjes aan en kom dan meteen naar beneden.' Hayat begreep niks van moeder,maar deed wat haar gezegd werd.Was het...,nee dat kon toch niet?,dacht Hayat. Ze deed wat moeder zei,ze was per slot van rekening een keurig kind.Die aales wat haar ouders haar vermeldde deed.Maar haar ouders luisterden nooit naar wat zij wou.Hoe konden ze nou willen dat hun net 18 jarige dochter zou trouwen met iemand van wie ze niet hield.
Ze stapte nadenkend de douche in,en bleef daar zolang mogelijk totdat haar moeder luid op de deur begon te bonzen. 'A lefrita,schiet op,je b ent soms echt een schande voor ons Aibadallah.'
Hayat deed de douche uit en wikkelde zich in een handdoek,ze deed de badkamer deur open en liep haar moeder negerend voorbij.
Haar moeder liep mompelend naar benenden.
Hayat liep haar kamer in.Ze keek rond.Wat moet ik in Godsnaam aan,dacht ze. :confused:
Een stiekeme gedachte was dat ze gwoon naakt de huiskamer in zou lopen.En dan maar de reactie van haar aanstaande bruidegom afwachten....
Ze kreeg een glimlach op haar gezicht.Hayat deed de kastdeur open,in haar kastdeur zat een lange spiegel en ze bekeek zichzelf.Een slank lichaam was wat ze te zien kreeg.Ze pakte snel haar ondergoed,een nette zwarte rok,die ze zelf verschrikkelijk vond,maar die wel zeer geschikt was voor dit soort gelegenheden,en uiteindelijk een zwarte blouse.Haar haar deed ze in een knotje.Ze haalde diep adem en liep de kamer uit om vervolgens naar bendeden te gaan......
ik ga zo weer verder,is zo wel weer genoeg toch???
en als ik het vandaag niet red,dan maar morgen he :zwaai:
Kusss van mij
OujDa_LaDy
31-10-2003, 19:26
Mooie Begin..:goedzo:
Aardbeitje
31-10-2003, 19:40
Ja die ken ik ook. Het is een oud verhaal en is hier best vaak verschenen.Maar wil het niet voor anderen verpesten die het niet kennen. Typ lekker door het is een mooi verhaal....
marocgirll2
31-10-2003, 19:42
ja het zou best kunnen dat het wel vaker hier is verschenen,maar voor degene die het niet kennen typ ik lekker door:D
Kussss
mocro_souhaila
31-10-2003, 19:42
ik ken hem volgens mij ook al
samira0001
31-10-2003, 20:10
ik ken het ook al.... het is echt een hele zielige verhaal.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.