Bekijk originele versie : Aankomen!
Iznogood
09-11-2007, 17:03
hoe doe ik dat?
echt ik moet zo snel mogelijk wat pondjes aankomen,want gezond zie ik er niet meer uit::(
Iznogood
09-11-2007, 17:16
kom op dames :verdriet:
Turkse_chick
10-11-2007, 00:45
Hier zijn honderden topics over geopend.. snuffel een beetje rond en je zult vanzelf tegenkomen
Iznogood
10-11-2007, 23:15
Turkse_chick dan is dit de honderd en 1 topic:(
Saf0ra_ het is moeilijk he?:jammer: iedereen denkt dat het zomaar gaat,maar niet dus:(
hoeveel weeg je nu en hoe langben je dan?:eek:
vervelend_
11-11-2007, 00:06
Ik wil ook aankomen, :jammer:
Hoe doe ik dat.
vervelend_
11-11-2007, 00:10
maaaaaarmitaaaaaaaaaa a sahbti!
Lust ik niet, Ik heb gehoord marsepein helpt ook.
Het is nog lekker ook, ben er veslaaf aan geworden:o
vervelend_
11-11-2007, 00:19
Wie lust er nou geen marmita?
Íeuw. Marsepein is vies.
Ik.
Ieuw marmita is vies.
:gniffel:
Bni_Gmil
11-11-2007, 01:58
hoe doe ik dat?
echt ik moet zo snel mogelijk wat pondjes aankomen,want gezond zie ik er niet meer uit::( marmita en nog eens marmita en ontbijten met ouazzania en dan afronden met bered athee na3na3 :nerd:
nouraatjexxx
11-11-2007, 02:01
hoe doe ik dat?
echt ik moet zo snel mogelijk wat pondjes aankomen,want gezond zie ik er niet meer uit::(
Probeer na iedere maaltijd meer te eten ipv wat je zou eten. Een beetje proppen, al heb je geen honger meer. Zo wen je eraan meer te eten.
Iznogood
11-11-2007, 23:34
aaa wollah ik ook,
maar vroeger at ik altijd alleen maar nederlands eten je weet toch macaroni en spagetti en al die shit,
maar de laatste tijd eet ik elke dag met mn vader marmita
en meid ik ben echt aangekomen.
ik hoop dat je er wat aan hebt!
:sjans:
dankjewel!:sjans: maar ik lust geen marmitaa:verdriet:
Iznogood
11-11-2007, 23:37
junkfood.
ik eet nu al zoveel junkfood dat ik er misselijk van word:jammer:
marmita en nog eens marmita en ontbijten met ouazzania en dan afronden met bered athee na3na3 :nerd:
ik lust geen marmita! wat is ouzania die olie toch?
Probeer na iedere maaltijd meer te eten ipv wat je zou eten. Een beetje proppen, al heb je geen honger meer. Zo wen je eraan meer te eten.
dankjewel voor de tip meid,maar ik heb echt gewoon een onwijs groot probleem ik kan namelijk nooit veel eten,waqnt ik eet heel veel tussendoortjes,snickers,cola,koek,chipc noem maar op en ik kom geen halve kilo bij:jammer:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.