Bekijk originele versie : Een Belangrijke Vraag Voor De Mannen En De Vrouwen!! Wel Eerlijk Antwoorden
Zina_Zinaa
31-10-2003, 18:30
Ik geb al eerder een topic hierover geopend, maar er waren wat misvattingen, en mensen reageerde niet op het onderwerp, waardoor dat niet meer duidelijk was....
Nu ga ik de vraag anders formuleren:
Voor de jongemannen:
Voor welke vrouw zou jij gaan??
A= Een aantrekkelijk jongedame die er van top tot teen gelikt uitziet en zich goed kleed, mooi gezichtje alles er op en eraan..Mooi fuguurtje
Gedraagt zich erg goed, een oprechte moslima, maar 1 minpuntje
Ze draagt geen hoofddoek
B= Een aantrekkelijke jongedame draagt wijde kleding, draagt een hoofddoek gedraagt zich even goed net als A... Alleen je ziet haar vorm niet zo goed
Voor wie zou jij gaan??
Voor de dames:
VOOr welk man zou jij gaan??
A= Een jongeman, hij ziet er erg lekker uit van top tot teen gemerkt, lang mooi breed heeft iets weg van ( Jou droom man) En is erg bezig met de islaam, bid 5 keer per dag, gaat naar de moskee...Kijkt niet naar vrouwen. HIj is gewooon SUPER MOOI!!
B= Een jongeman verdiept zich in de islaam heeft een lange baard gedraagt zich net als A erg goed... Kijkt niet naar vrouwen, gaat naar de moskee, kleed zich een beetje anders dan A, hij is niet zo modieus.. Maar wel heel aardig en zonder die baard ook aantrekkelijk..
Okey voor wie zouden jullie gaan, hij is best wel lastig he en graag een toelichting bij
maar ik zou voor A gaan, om eerlijk te zijn, want ik loop er ongeveer ook zo bij, en ik vind een baard een sikje een snor niet zo mooi dus
Boessa:zwaai:
Voor jou is het duidelijk dat je het uiterlijk zeer belangrijk vindt....Ik neem aan dat je ook heel veel aandacht aan je uiterlijk besteedt.....Er zijn vele andere vragen op deze wereld waarover mensen zich zorgen maken. Wanneer jij je verdiept in de Islam zul je merken dat uiterlijk niet veel belang heeft........en je naam zegt al eigenlijk genoeg, ik weet dat vooroordelen niet goed zijn, maar elke topic die jij opent hanteert de zogezegde "probleem".....Het is ramadan, profiteer ervan......
Lady_moi
31-10-2003, 18:48
b...hij is aardig :o..zonder baard ook aantrekkelijk zei je heee :D dus ja b
Zina_Zinaa
31-10-2003, 18:51
haha oké dat kan ook
Hoe hij eruit ziet is niet eens het grootste probleem, het gaat erom dat hij zich in de islaam verdiept, en als hij dat goed doet dan zal Allah (swt) over hem waken en als hij je man wordt dan mag je van geluk spreken!!
prettiggestoord
31-10-2003, 18:56
voor meneer B :D :D
miss_arif
31-10-2003, 19:03
Mister B is mine :D
Zina_Zinaa
31-10-2003, 19:05
Origineel gepost door serifa84oujdia
Ik zal heel eerlijk zeggen ik zou waarschijnlijk ook voor A gaan, en dan zeg ik niet dat innerlijk niet belangrijk is. Innerlijk staat voorop, maar laten we allemaal eerlijk wezen het oog wil ook wat. En de keuze die zina ons geeft is niet zo moeilijk. De 2 mannen zijn allebei precies het zelfde alleen de een is aantrekkelijker en gaat wat meer met de mode mee dan de ander, daar is niets mis mee als die geen maar weet waarom en voor wie hij/zij het doet en zich volgens de islam gedraagd en dat doen ze allebei. De reden waarom ik ook voor A zou kiezen is omdat het type moslim is wat beter bij mij past dan type B. Je kan het ook zo zien je hebt een turkse en een marokaanse allebei zien ze er precies het zelfde uit en ik zou mogen kiezen met wie ik morgen zou gaan trouwen dan zou ik natuurlijk voor de marokaan gaan omdat wij het meeste opelkaar lijken. Ik hoop niet dat ik verkeerd wordt begrepen dan wie dan ook, want dat zie ik heel vaak gebeuren.
precies deze dame begrijpt het helemaal KLasse!!!
Ja ik denk ook dat de meeste voor A gaat
Lady_moi
31-10-2003, 19:08
Origineel gepost door miss_arif
Mister B is mine :D
amaaaai wat heb ik gehoord meiske :eek: kom es ff online
Gekke_SofSof
31-10-2003, 19:22
B => Ik geef hem een metamorfose zodat ie op A gaat lijken...You know
Smooth & Gelovig....Hij doet de standaard dingen en is toch Versssssss :D
Zina_Zinaa
31-10-2003, 19:29
Origineel gepost door Gekke_SofSof
B => Ik geef hem een metamorfose zodat ie op A gaat lijken...You know
Smooth & Gelovig....Hij doet de standaard dingen en is toch Versssssss :D
kifesch je gaat hem veranderen... B is een jongen die zich voor niemand gaat veranderen alleen voor Allah(swt)
dus dat kan niet hij zal vooraltijd zo er bij lopen
maar A is even goed als B dus??
boessa:zwaai:
Gekke_SofSof
31-10-2003, 19:31
Origineel gepost door Zina_Zinaa
kifesch je gaat hem veranderen... B is een jongen die zich voor niemand gaat veranderen alleen voor Allah(swt)
dus dat kan niet hij zal vooraltijd zo er bij lopen
maar A is even goed als B dus??
boessa:zwaai:
Kijk als het zo ziet kiezen we standaard voor A. M'n oog wil ook wat :rolleyes:
Zina_Zinaa
31-10-2003, 20:27
waarom reageren de boyz niet??
ik ga voor antwoord a omdat dei 5keer bid en alleen gen baard dus dat vind ik niet erg dus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.