Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Simpele maaltijden?

OA_Girl
31-10-2003, 18:11

Maar dan bedoel ik ook ECHT simpel.. Heeft er iemand recepten..? :o

Lady_moi
01-11-2003, 18:51
salades ofsow? :confused:

Lady_moi
01-11-2003, 18:57
Ingrediƫnten: -1 krop sla -1 kleine ui -150 gr sperziebonen -2 gekookte aardappelen -2 ontvelde tomaten -2 hardgekookte eieren -12 zwarte olijven -1 blikje uitgelekte tonijn -4 ansjovis filets Bereidingswijze: Leg de gewassen slabladeren op de bodem van een schaal.Hierop een in ringen gesneden ui, en de gekookte sperziebonen.Dan de in blokjes gesneden aardappelen toevoegen, ook de tomaten in blokjes snijden en toevoegen.Gekookte eieren in partjes toevoegen samen met de olijven.Tonijn in stukjes verdelen over de salade en in het midden afgarneren met de ansjovis. http://members.brabant.chello.nl/~r.vanbruxvoort/Salade_Niqoise.gif een voorbeeld :rolleyes: :zwaai: :zwaai:

marocgirl112
03-11-2003, 10:00
weet je wat simpel maar ook echt lekker is. NASI koop n zakje met nasi goreng mix. en achterop staat hoe je t moet maken..... echt simpel want ik kan t ook. veel kookplezier

OUIDAD1
03-11-2003, 14:44

nog simpeler: neem 2 aardappelen, schillen, rasp ze dan. Vervolgens doe je er uitjes, komijn, zout en 2 eieren bij. Husselen die handel, vervolgens pak je flink hoopje bij elkaar, daar maak je als het waren platte hamburger van(niet al te plat he, wel lekker beetje dik houden) en dan aanbeide kanten bruin bakken in koekepan met zonnebloem olie.

OA_Girl
04-12-2003, 22:36
Origineel gepost door OUIDAD1 nog simpeler: neem 2 aardappelen, schillen, rasp ze dan. Vervolgens doe je er uitjes, komijn, zout en 2 eieren bij. Husselen die handel, vervolgens pak je flink hoopje bij elkaar, daar maak je als het waren platte hamburger van(niet al te plat he, wel lekker beetje dik houden) en dan aanbeide kanten bruin bakken in koekepan met zonnebloem olie. :verliefd:

TARIFITGIRL
05-12-2003, 01:21
hoi lady heb je nog meer salade fotos

tonk
05-12-2003, 11:46
Echt super simpel is pasta met spinazie: Voor 2-3 personen. - 1 pak diepvriesspinazie a la creme (450gr) - 1 kuipje kaas met kruiden (bv Bressot 150gr) - 1-2 uien - 200gr pasta Kook de pasta gaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Laat de spinazie ontdooien. Snipper de ui en fruit hem in een hapjespan. Voeg kaas, spinazie en pasta toe en laat door en door warm worden. Klaar. Eet smakelijk!

sahab
05-12-2003, 12:28
Tonk is geen mooie naam.

tonk
05-12-2003, 14:00
Ik zal het mijn ouders zeggen die hebben me zo (Tonke) genoemd.