Bekijk originele versie : Kan iemand me me helpen ??
Aith_Said
09-11-2007, 14:10
Ik heb een wachtwoord ingesteld op me laptop maar ben hem nu vergeten en kan er nu niet meer op :( heeft er iemand verstand van hoe je het verwijderd ?? ik kan er nu helemaal niet meer op :( :(
Ik heb een wachtwoord ingesteld op me laptop maar ben hem nu vergeten en kan er nu niet meer op :( heeft er iemand verstand van hoe je het verwijderd ?? ik kan er nu helemaal niet meer op :( :(
De enige wat kan je doen is de computer herstellen!!
Hoe?
Start laptop opnieuw, en na starten meteen op F8 drukken!
Good lock :goedzo:
DutchBear
09-11-2007, 17:39
Google even op embcd. (emergency boot cd). Is wel vrij complex, maar daarmee kan je je wachtwoord resetten.
Leynaani
09-11-2007, 20:02
Arm kind, :huil:
Aith_Said
09-11-2007, 22:34
De enige wat kan je doen is de computer herstellen!!
Hoe?
Start laptop opnieuw, en na starten meteen op F8 drukken!
Good lock :goedzo:
ooh shoekran bro morgen metteen proberen ;)
Aith_Said
09-11-2007, 22:34
Google even op embcd. (emergency boot cd). Is wel vrij complex, maar daarmee kan je je wachtwoord resetten.
Zal ik ook nog proberen :D
Maar thnx he ;)
Aith_Said
09-11-2007, 22:35
Arm kind, :huil:
Jah ik weet !! :huil:
En nu kan ik niet meer internetten enzo :huil::huil:
:hihi:
Leynaani
10-11-2007, 12:04
Jah ik weet !! :huil:
En nu kan ik niet meer internetten enzo :huil::huil:
Leg die broodmes neer. Het is nog te vroeg om die broodmes in je te steken. Leg het neer. Denk aan al die mooie momenten. Ik weet het hoe het voelt om zonder Internet te zitten. Lijkt net alsof je zonder brood zit. Sssssst, kom maar. Het komt goed.
Leg die broodmes neer. Het is nog te vroeg om die broodmes in je te steken. Leg het neer. Denk aan al die mooie momenten. Ik weet het hoe het voelt om zonder Internet te zitten. Lijkt net alsof je zonder brood zit. Sssssst, kom maar. Het komt goed.
:lol:
Leynaani
10-11-2007, 12:25
Yemina, zet eens even de TV aan. Kijk eens of er een TBS'er ontsnapt is.
Yemina, zet eens even de TV aan. Kijk eens of er een TBS'er ontsnapt is.
nador_321
10-11-2007, 19:43
je kan ook op crtl+alt+delete drukken en dan als administrator inlogge als die geen wachtwoord heefd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.