Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : >>Voor het huwelijk je laten testen op SOA's/HIV<<

Pagina's : [1] 2 3

Galopea
09-11-2007, 13:24

[Hell yeah!!! Mijn man moet zich echt laten testen voordat ik uberhaupt met hem trouw. Ik vertrouw de Marokkaanse man anno 2007 niet meer hoor. Ze pakken alles wat ze pakken kunnen. En ik heb geen zin in souvenirtjes van Fatima/Rachida/Belinda/Melissa/Willemijn en go on and on and on]

Colonya
09-11-2007, 13:27
Net zoiets als " Hij wil dat jij je laat testen, je maagdelijkheid." Al heb je hem duidelijk gemaakt dat je 'heel' bent. Basis is vertrouwen. ;)

Galopea
09-11-2007, 13:33
Net zoiets als " Hij wil dat jij je laat testen, je maagdelijkheid." Al heb je hem duidelijk gemaakt dat je 'heel' bent. Basis is vertrouwen. ;) Met vertrouwen genees je geen Aids:). Mij laten testen? Tarrrrrrrrrrrrrr, geen enkel probleem als je niets te verbergen hebt waarom zou je daar dan moeilijk over moeten doen?

Colonya
09-11-2007, 13:36
Met vertrouwen genees je geen Aids:). Mij laten testen? Tarrrrrrrrrrrrrr, geen enkel probleem als je niets te verbergen hebt waarom zou je daar dan moeilijk over moeten doen? Je hebt duidelijk gezegt dat je 'heel' bent. En alsnog, ten koste van alles wil hij toch dat je je laat testen. Wat is je reactie hier dan op?

manoes
09-11-2007, 13:39

Hij Kan Ook Na Jullie Huwelijk Met Iemand In Bed Duiken Domwijf, Je Kan Wel Je Hele Leven Aan De Gang Blijven Tes Ten, Je Moet Geluk Hebben Daar In

Galopea
09-11-2007, 13:47
Je hebt duidelijk gezegt dat je 'heel' bent. En alsnog, ten koste van alles wil hij toch dat je je laat testen. Wat is je reactie hier dan op? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij onbevlekt is, maar toch neem k het zekere voor het onzekere. En nu met die maagdelijkheidspil, zou het me niet eens verbazen als me zoiets gevraagd zou worden.

ahlam-85
09-11-2007, 13:48
verstandig

Galopea
09-11-2007, 13:51
Hij Kan Ook Na Jullie Huwelijk Met Iemand In Bed Duiken Domwijf, Je Kan Wel Je Hele Leven Aan De Gang Blijven Tes Ten, Je Moet Geluk Hebben Daar In Voorkomen is beter dan genezen, en mocht ik een SOA/HIV (Allahi 7fad) krijgen tijdens mijn huwelijk en hij had zich daarvoor getest en hij had toen niets. Dan betekent het én een scheiding én hij zal nooit meer de daad kunnen verrichten.

miszY_zZ
09-11-2007, 15:42
[Hell yeah!!! Mijn man moet zich echt laten testen voordat ik uberhaupt met hem trouw. Ik vertrouw de Marokkaanse man anno 2007 niet meer hoor. Ze pakken alles wat ze pakken kunnen. En ik heb geen zin in souvenirtjes van Fatima/Rachida/Belinda/Melissa/Willemijn en go on and on and on] Groot Gelijk meid...:goedzo:

Simple_Lady
09-11-2007, 15:45
Je hebt gewoon gelijk! Jezelf jaren netjes gehouden en dan opeens een ongenezelijke ziekte oplopen door manlief! Ik vind het meer dan redelijk. Allah jehdina

Galopea
09-11-2007, 15:49
Je hebt gewoon gelijk! Jezelf jaren netjes gehouden en dan opeens een ongenezelijke ziekte oplopen door manlief! Ik vind het meer dan redelijk. Allah jehdina Inderdaad. Amien.

keukeprinsesje
09-11-2007, 15:59
ben ik het met je eens.

Winegum
09-11-2007, 19:48
[Hell yeah!!! Mijn man moet zich echt laten testen voordat ik uberhaupt met hem trouw. Ik vertrouw de Marokkaanse man anno 2007 niet meer hoor. Ze pakken alles wat ze pakken kunnen. En ik heb geen zin in souvenirtjes van Fatima/Rachida/Belinda/Melissa/Willemijn en go on and on and on] Als hij zich moet testen op een SOA dan moet je ook niet raar kijken als hij je vraagt of je ff laat teste op je maagdelijkheid is net zo'n belediging

BaDGuY
09-11-2007, 20:21
Als je volgens de Marokkaanse wet wilt trouwen, dan moet je een doktersklaring hebben

2cute
09-11-2007, 22:46

owja? dan moeten jullie je ook laten controlere of je nog maagd bent..als je man dat wil:ego:

Pagina's : [1] 2 3