Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben ten einde raad, mijn hijab gaat af..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

latinalatifa
08-11-2007, 22:33

ey mensen. ik weet het de laatste tijd echt niet meer. ik ben ene meisje die vrij is opgevoed en goed weet om te gaan met haar vrijheiod hamdl. ik heb nog nooit in me leven iets verkeerds gedaan en me ouders en mijjn omgeving zijn altijd trots op me geweest, als ik thuis ben ben ik thuis en als ik het huis uitga dan ben ik op school of op me werk. ik ben pas begonnen met me hijab, met spijt diep in me hart waarom ik niet eerder ben begonnen, met trots droeg ik hem op de juiste wijze en met de juiste intentie hamdl. alleen begonnen de dagen erna mijn oren erg op te zwellen en me haar erg uit te vallen, dat uitvallen van het haar vond ik geen drama, dat had ik er wel voor over, mijn hijab gaat er niet af! maar mijn oren worden met de dagen erger en zwellen zich op, heb nu inmiddels wondjes die open staan. als ik me hijab afdoe is het net steeds of er iemand de wondjes open krabt en gata het kortsje ook er steeds van af, ik heb egt veel pijn, met tranen in me ogen en hoofdpijn elke dag, wilde ik gewoon doorgaan. ik draag hem losjes en heb allerlei manieren gezocht om hem te dragen zodat ik gene pijn heb, maar niets helpt. ik weet gewoon niet wat ik doen moet, kan hem nu geeneens meer op. en blijf steeds thuis zitten, maar ik kan toch niet weken thuis zitten totdat de wonden dicht zijn? ik weet het gewoon echt niet meer :traan1: :traan1:

Temperament
08-11-2007, 22:37
Vreemd. Snijdt de Hijaab in je oren? Misschien heb je een allergie voor een bepaalde stof. Zou dat misschien kunnen?

Nisserine_arif
08-11-2007, 22:39
Misschien dat je naar de dokter kan gaan? Misschien krijg je wel een speciaal zalfje daarvoor mee? Kan het ook zijn dat je allergisch bent voor de stof van je hijaab? Heb je wel eens geprobeerd een andere stof hijaab te dragen? Succes meid,

DeadlyTamazight
08-11-2007, 22:40
woow. wat een vervelende dramaa..,, Ik heb een klasgenootje van mijn die ook wondjes had acher haar 0ren ze had er ook veel last van. Maar ze is er inmiddels van af. Ik weet niet precies wat ze daarvoor heeft gedaan maar ik zal het haar eens vragen. OF PM even je e-mail. Dan gaat het wat sneller via msn.

Nisserine_arif
08-11-2007, 22:43

Gebruik je spelden om je Hijaab vast te zetten bij je oren? Misschien dat het daardoor komt Of draag je oorbellen als je de hijaab draagt? Misschien dat ze snijden ..

latinalatifa
08-11-2007, 22:44
ik weet ook niet wat het is maar de pijn is echt niet meer uit te houden, ik kan geen eens meer op me oren liggen..het liefst lig ik alleen maar op me rug. het is geen allergie, want heb van alle soorten stoffen, en het is egt alleen op me oor, in me nek etc heb ik helemaal niks. ik heb va alles al geprobeerd, gaasjes, pleisters, watten etc etc, maar helemaal niks helpt, het blijft heel veel pijn doen, iedereen die de plekken ziet die schrikt gewoon. ik moet hem af doen, want dit kan geoon niet langer meer, ik heb ene maand geleden en sbar...in de hoop dat de pijn zal wennen, maar het gaat gewoon niet meer :traan1:

latinalatifa
08-11-2007, 22:45
Gebruik je spelden om je Hijaab vast te zetten bij je oren? Misschien dat het daardoor komt Of draag je oorbellen als je de hijaab draagt? Misschien dat ze snijden .. nee nee, ik drag hamdl mijn hijab gewoon helemaal gesloten geen oorbellen en ook geen naaldjes bij me oren.

Nisserine_arif
08-11-2007, 22:50
ik weet ook niet wat het is maar de pijn is echt niet meer uit te houden, ik kan geen eens meer op me oren liggen..het liefst lig ik alleen maar op me rug. het is geen allergie, want heb van alle soorten stoffen, en het is egt alleen op me oor, in me nek etc heb ik helemaal niks. ik heb va alles al geprobeerd, gaasjes, pleisters, watten etc etc, maar helemaal niks helpt, het blijft heel veel pijn doen, iedereen die de plekken ziet die schrikt gewoon. ik moet hem af doen, want dit kan geoon niet langer meer, ik heb ene maand geleden en sbar...in de hoop dat de pijn zal wennen, maar het gaat gewoon niet meer :traan1: Meid, ik vind het echt knap van je dat je al zo een grote stap heb genomen! en het zou echt ZONDE zijn als je m af zou doen! :jammer:, Je kan beter ff bij de apotheek om een zalfje ofzo vragen ..

here4you
08-11-2007, 22:51
beetje te strak :hihi:

latinalatifa
08-11-2007, 22:53
Meid, ik vind het echt knap van je dat je al zo een grote stap heb genomen! en het zou echt ZONDE zijn als je m af zou doen! :jammer:, Je kan beter ff bij de apotheek om een zalfje ofzo vragen .. ja klopt, maar wat moet ik anders :traan1: je draagt hem met het gevoel, hem nooit meer af te doen, maar wat moet je als je nu al twee maanden aan het lijden bent, elke dag elk minuut pijn hebt? :traan1:

latinalatifa
08-11-2007, 22:54
beetje te strak :hihi: ewa lach maar..het leven van een vrouw is echt hard :traan1: ik daag hem heel los de laatste tijd, hij schuift steeds naar achter maar toch nog die pijn :traan1:

here4you
08-11-2007, 22:56
ewa lach maar..het leven van een vrouw is echt hard :traan1: ik daag hem heel los de laatste tijd, hij schuift steeds naar achter maar toch nog die pijn :traan1: ik don`t belief you :lekkerpuh

latinalatifa
08-11-2007, 22:59
ik don`t belief you :lekkerpuh ik ga hier toch niet om liegen, kom op zeg..:moe: ik ben ten einde raad en ik hoop dat er mensen zijn die me begrijpen en me tips kunnen geven waar ik zelf nog niet op gekomen ben, want heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd :traan1:

Nisserine_arif
08-11-2007, 23:14
ewa lach maar..het leven van een vrouw is echt hard :traan1: ik daag hem heel los de laatste tijd, hij schuift steeds naar achter maar toch nog die pijn :traan1: Meid, ik lees nergens dat je de moeite heb genomen om naar de dokter te gaan hiervoor. Ik denk dat dat de beste oplossing is, Meid, ik ga slapen tsaba7 el gair.. veel succes en let me know :vrede:

latinalatifa
08-11-2007, 23:20

Meid, ik lees nergens dat je de moeite heb genomen om naar de dokter te gaan hiervoor. Ik denk dat dat de beste oplossing is, Meid, ik ga slapen tsaba7 el gair.. veel succes en let me know :vrede: als de dokter het ziet. dan zal hij zich ter pletter schrikken, hij zal toch alleen maar een zalfje geven en zeggen dat ik hem af moet doen en mijn oren rust moet geven, anders genezen ze niet ik bedoel ik werk met arsten ik weet inmiddels wel wat ze mensen aanraden.. vandaar dat ik zoiets heb het heeft geen zin om naar ene arts te gaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5