Bekijk originele versie : cream
lady_khadija
31-10-2003, 15:26
salaam mensen. ik weet dat cream niet mag in de ramadan. maar wordt je vasten dan ook verbroken daarmee?
beslama,
khadija
Aardbeitje
31-10-2003, 15:28
Ik heb begrepen dat het wel mag. En nee je vasten word daarmee niet verbroken.
lady_khadija
31-10-2003, 15:35
Origineel gepost door aardbeitje
Ik heb begrepen dat het wel mag. En nee je vasten word daarmee niet verbroken.
had ik ook begrepen ja. maar als ik ernaar vroeg dan zeiden de meeste dat het wel wordt verbroken...
boelilie
31-10-2003, 15:38
Nou ja, dank je dat je antwoorde he Lady_Khadija :).
Nou ja ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat het niet mag tijdens het vasten?
Ik heb zoiets van bewijs me 1st of iets Haram is en dan praten we verder, wat is er nou mis met een gezichtscream op te doen? het is niet alsof je het opeet! Ik doe ook schoonheidsmaskers op enzo en een gezichtscream zodat mijn huid zuiver is, en zuiverheid is belangrijk in de Islam of niet??? Dus ik denk echt niet dat je je vasten ermee verbreekt. Heel veel zoentjes. Ps.: De producten van Daniel Jouvance & Yves Rocher zijn echt SUPER!!!!!!!!
Dikke zoen het 15jarig :belgie:
Nawal :zwaai:
lady_khadija
31-10-2003, 15:44
Origineel gepost door boelilie
Nou ja, dank je dat je antwoorde he Lady_Khadija :).
Nou ja ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat het niet mag tijdens het vasten?
Ik heb zoiets van bewijs me 1st of iets Haram is en dan praten we verder, wat is er nou mis met een gezichtscream op te doen? het is niet alsof je het opeet! Ik doe ook schoonheidsmaskers op enzo en een gezichtscream zodat mijn huid zuiver is, en zuiverheid is belangrijk in de Islam of niet??? Dus ik denk echt niet dat je je vasten ermee verbreekt. Heel veel zoentjes. Ps.: De producten van Daniel Jouvance & Yves Rocher zijn echt SUPER!!!!!!!!
Dikke zoen het 15jarig :belgie:
Nawal :zwaai:
je spreekt de woorden uit mijn mond.....eerst zien dan geloven. ff een vraagje: welke gezichtsmasker doe je op? en wat voor resultaat krijg je uiteindelijk??
mouhim, thnx voor je reactie en voor je tips!! :D
bousa,
khadija
boelilie
31-10-2003, 16:41
Origineel gepost door lady_khadija
je spreekt de woorden uit mijn mond.....eerst zien dan geloven. ff een vraagje: welke gezichtsmasker doe je op? en wat voor resultaat krijg je uiteindelijk??
mouhim, thnx voor je reactie en voor je tips!! :D
bousa,
khadija
Dus ik gebruik vaak producten van Daniel Jouvance en Yves Rocher,
Ik heb een vettige T-zone dus gebruik ik meestal maskers voor een vettige huid die van Daniel Jouvance zijn echt uitstekend!Nu heb ik een lekker zacht baby huidje :D
Wat ook goed is zijn de fruitmaskers van Yves Rocher, lekker zuiver en fris!!!!!! En van gezichtscreames moet je niets kiezen met een geurtje als je een gevoelige huid hebt anders krijg je irritaties op je huid. Nou heel veel geluk met de volgende tips he.
En oh ja nog beauty tips voor de haren: Heb je droog haar? dan kun je thuis zelf een masker maken voor het haar gewoon een half koje mayonaise in je haar folie erover en 15min laten intrekken en dan uitspoelen en de laatste spoeling doe je het best met koud water met een heel klein beetje azijn klinkt mischien raar allemaal maar ik heb het van een internet site en het werkt echt bij mij :)
Nou veel suc6 he
Beslema
xxx-jes Nawal
:zwaai:
boelilie
31-10-2003, 16:46
en o ja het adres van die site is www.beautyweb.nl
heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zoentjes
xxx-jes Nawal
:zwaai:
lady_khadija
31-10-2003, 16:54
thnx schatje!!!!!!
boelilie
31-10-2003, 16:59
Origineel gepost door lady_khadija
thnx schatje!!!!!!
Graag gedaan lieffie :)
zoentjes :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.