Bekijk originele versie : Schoonheid??
Playster
08-11-2007, 21:40
Waneer vind jij een dame een schoonheid?
En JIJ madame waneer vind jij een jongen een spetter?
Is het haar/zijn uiterlijk?
Is het haar/zijn innerlijk?
Zijn het de worden?
Vertel het me:o Ben benieuwd wat jij een schoonheidje vind en JIJ een spetter:stout:
:o
lovemaroc16
08-11-2007, 21:42
hij moet schoon uitstralen rein, en gewoon uitstraling, krulletjes en mooie ogen erg belangrijk.
ILI_Amazigh
08-11-2007, 21:44
Zijn het de worden?
Vertel het me:o Ben benieuwd wat jij een schoonheidje vind en JIJ een spetter:stout:
Haar ogen... als ze die oprechte onschuldige blik heeft dan weet ik t:o
dunyatjuh
08-11-2007, 21:45
Zijn het de worden?
eerlijk is eerlijk... ik kijk eerst naar uiterlijk (uitstraling en manier van doen) en dan innerlijk (manier van praten):o
Playster
08-11-2007, 21:50
Haar ogen... als ze die oprechte onschuldige blik heeft dan weet ik t:o
aaagh zo sweet:p
Playster
08-11-2007, 21:50
eerlijk is eerlijk... ik kijk eerst naar uiterlijk (uitstraling en manier van doen) en dan innerlijk (manier van praten):o
Dat is meestal zo:wijs:
meriamtje
08-11-2007, 21:52
[QUOTE=Playster;39471705]Waneer vind jij een dame een schoonheid?
Zijn het de worden?
Volgens mij is het zo: ook al is iemand geen spetter qua uiterlijk, naarmate je de persoon beter leert kennen kan die in jouw ogen ineens een echte casanova worden. Gewoon door de manier waarop hij praat, de manier waarop hij in een situatie handelt,...
Uit thet dagelijsk leven heb ik ook geleerd dat een echte knappe gast na verloop van tijd in je ogen kan veranderen in een mister ugly
Dit is toch wat me is opgevallen met voordeel dat als het zover is om te settelen ik niet ga beoordelen op het uiterlijk.
Playster
08-11-2007, 21:54
[QUOTE=Playster;39471705]Waneer vind jij een dame een schoonheid?
Zijn het de worden?
Volgens mij is het zo: ook al is iemand geen spetter qua uiterlijk, naarmate je de persoon beter leert kennen kan die in jouw ogen ineens een echte casanova worden. Gewoon door de manier waarop hij praat, de manier waarop hij in een situatie handelt,...
Uit thet dagelijsk leven heb ik ook geleerd dat een echte knappe gast na verloop van tijd in je ogen kan veranderen in een mister ugly
Dit is toch wat me is opgevallen met voordeel dat als het zover is om te settelen ik niet ga beoordelen op het uiterlijk.
:goedzo: Klopptt ben het volledigg met je eens:D
1ding wat je aantrekt qua uiterlijk is al voldoende.
En qua innerlijk, hoe te handelen en manier van spreken en doen.
metalsia4you
08-11-2007, 22:46
Ik ga echt voor het innerlijk en een mooie glimlach! Ik val echt in zwijmel door een mooie lach :Iluvu:. Dan hoeft een persoon niet eens op een klassieke manier mooi te zijn .
JaKweenie
08-11-2007, 23:28
Ik ga echt voor het innerlijk en een mooie glimlach! Ik val echt in zwijmel door een mooie lach :Iluvu:. Dan hoeft een persoon niet eens op een klassieke manier mooi te zijn .
Sluit ik me volledig bij aan!!!
En als 'ie die smile maar vaak op z'n smoel heeft :love:
Dus ja lol hebben met elkaar... kan lang niet met iedereen... de wereld zit vol dooie/normale mensen...
Playster
09-11-2007, 08:49
Sluit ik me volledig bij aan!!!
En als 'ie die smile maar vaak op z'n smoel heeft :love:
Dus ja lol hebben met elkaar... kan lang niet met iedereen... de wereld zit vol dooie/normale mensen...
Ja man jammer genoeg wel:(
Maar ben ik ben gekkk dus ja met mij ga je je niet vervelen k bedoel dan gewoon mijn mannetje gaat zich niet vervelen met mij:o
Insch allah:o
yemmainou
09-11-2007, 10:03
schoonheid = een goed hart
of je nu een man of vrouw bent
Playster
09-11-2007, 10:20
schoonheid = een goed hart
of je nu een man of vrouw bent
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.