Bekijk originele versie : Voor Mannen !
zouden jullie met een meisje trouwen die NIET meer maagd is? hoe denken jullie daarover? graag jullie mening....
LELIJKERD
23-08-2002, 17:58
JAWIELLLLL ZE MOET MAAGD ZIJN
WANT IK WIL DE GENE ZIJN DIE ERVARING HEEFT EN NIET ZIJ :D
:stout:
Missrapster
23-08-2002, 18:01
sorry dat ik hier ff binnen stap maaruh...jij en ervaring gaan die wel samen??
LELIJKERD
23-08-2002, 18:09
Origineel gepost door Missrapster
sorry dat ik hier ff binnen stap maaruh...jij en ervaring gaan die wel samen??
waaa kifash ????
wat wil je daarmee zeggen
verklaar verklaar je zelf snel , iewa dagja
Missrapster
23-08-2002, 18:13
sorry..maar kverveel me zo en kga zo weg...dus lelijker kwilde je ff pesten!!
Miss_Hexie
23-08-2002, 18:34
het schiet niet erg op he rasheed, dat komt misschien omdat soortgelijke topics al tig keren zijn geopend.
Origineel gepost door Rasheed
eigenlijk zouden de mannen die niet meer maagd zijn met een vrouw van dezelfde kaliber moeten trouwen, en andersom natuurlijk. wat betreft degene die nog maagd is, die zou een maagd moeten trouwen. EERLIJK TOCH ?
ALs we zo tewerk zouden gaan dat soort, soort zou zoeken; dus maagd krijgt een maagd en ontmaagde krijgt een ontmaagde, dan zou de markt in mannen sterk in waarde stijgen!! :D
wie wilt er nou een afgelikte boterham??????
=emsoem=
Kolonel_Major
23-08-2002, 20:14
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Origineel gepost door Tarifscht
sorry hoor maar, ik begrijp echt niet waarom er 10 mensen zeggen dat het niet uit maakt...............
ik begrijp het echt niet........!
sorry moest er effe uit,................
en eh rasheed wat wil jij zelf als ik vragen mag?????????
groetjes Tarifscht!!!!!!!!!!!
Bedoel je dit in een negatieve of positieve manier.....( moet het een maagd zijn of vind dat er te weinig mensen maakt niet uit hebben gestemd)
Miss_Hexie
23-08-2002, 23:17
Nou ik vind dit sowieso eigenlijk een stelling die niet op niveau is maar, een persoon kan pas iets eisen als je zelf helemaal perfect bent en aangezien de mens dat niet is valt er ook nix te eisen. Ooit van Lmektab gehoord.
Salam,
Waar ik me nou blauw om kan ergeren is als mensen gaan zeggen dat ze met een maagd willen trouwen terwijl ze zelf het al 100 x gedaan hebben.
Er zijn zat jongens die van te voren het een en ander hebben gedaan, en dan toch perse met een maagd willen trouwen. Maar wij, meiden moeten het maar genoeg nemen met iemand die al heel erg ervaren is....Het oneerlijke hiervan is dat een jongen gewoon er nooit op wordt toegesproken, en een meisje meteen wordt uitgescholden en veel mannen niet met haar willen trouwen omdat ze een "afgelikte boterham" is.
Als je je aan de koran wil houden, dan moet een jongen ook maagd zijn en als hij dat niet is, dan moet hij niet gaan wenssen om met een maagd te gaan trouwen want dat is hij zelf ook niet waard.....
Groetjes
Dorita
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.