Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sirieus gezondheidsprobleem ( bedplassen )

Pagina's : [1] 2 3

Samoura22
08-11-2007, 09:49

Selamou alaikoum broeders en zusters, Jullie zien het al, het probleem Bedplassen... het komt echt vaker voor dan dat je verwacht. Ik heb namelijk een vriendin die dat probleem heeft, ze is inmiddels al bijna 20 jaar:( en ze wilt zo graag trouwen met een jongen waar ze zielsveel van houd en hij van haar, hij is ook naar haar ouders gegaan om haar hand te vragen, ze zijn dus verloofd maar het word dus tijd dat ze gaan trouwen maar ze stelt het elke keer uit omdat ze natuurlijk een bedplas probl;eem heeft..:( mijn vraag is aan jullie of jullie ook iemand kennen met zo`n probleem en wat is hier aan te doen, naast natuurlijk om aan Allah te vragen om haar beter te maken.. dank Samoura22

Tatakiller
08-11-2007, 10:56
Ze mag met mij trouwen, want ik doe aan plassex.

Samoura22
08-11-2007, 10:59
Ze mag met mij trouwen, want ik doe aan plassex. graag alleen sirieuse reacties:jammer:

Tatakiller
08-11-2007, 11:03
graag alleen sirieuse reacties:jammer: Euhh, dat was een serieuze reactie. :moe:

xana
08-11-2007, 12:08

Sommige mense kunnen zo kinderachtig en laag reageren maar goed dat terzijde. Terugkomend op je vraag, ik heb tot en met groep 7 in mijn bed geplast. Er is niet echt een medicijn ervoor maar ik zou haar het volgende adviseren: * Drink niet veel voordat je gaat slapen; * Ga voordat je gaat slapen naar het toilet ook al moet je niet plassen. Deze twee dingen hebben bij mij gewerkt! Je kunt ook naar de dokter gaan maar die zal haar waarschijnlijk een plaswekker geven wat naar mening niet werkt! Veel succes...!

Samoura22
08-11-2007, 12:12
jaa wat haar probleem is dat ze al 20 jaar is, en ze zegt dat ze ook heeeel diep slaapt volgens mij is dat ook haar probleem ze heeft ook gehoord dat ze naa 20.00 geen koffie of thee moet drinken wat dat produceert nieuw urine ofzo, dat heeft wel een tijdje gewerkt, maar daarna ging het weer mis.

insaf18
08-11-2007, 13:21
ze moet raad vragen aan haar huisdokter..Mijn neef is 21 en pist oek nog in zijn bed..Hij neemt nu medicatie in

Moslima_1234
08-11-2007, 13:23
Allah iesafie dat is wat ik kan zeggen.

bent_elmagreb
08-11-2007, 15:43
ik heb ook in me bed geplast tot me 15e....het is vanzelf overgegaan op de dag dat ik voor het eerst ongesteld werd,op me 15e verjaardag dus!!...HAMDOELILAAH...ik heb zo veel klappen van me moeder gekregen vroeger..ze dacht dat ik het expres deed:hihi:

bent_elmagreb
08-11-2007, 15:45
ik ken een man die is over de 40 jaar en is nu gescheiden vanwege dat hij bedplast..echt erg..maar die vrouw kon het niet langer meer aan!!

BaDGuY
08-11-2007, 15:53
Waarom gaat ze niet naar de dokter, die kan haar medische hulp bieden

bent_elmagreb
08-11-2007, 15:54
Waarom gaat ze niet naar de dokter, die kan haar medische hulp bieden het enige wat hij kan voorschrijven is een plaswekker:confused:

Samoura22
08-11-2007, 17:07
ze moet raad vragen aan haar huisdokter..Mijn neef is 21 en pist oek nog in zijn bed..Hij neemt nu medicatie in wat voor medicatie neem je neef dan in als ik vragen mag?

jellow
08-11-2007, 17:34
Het beste om te doen..(wat al eerder werd gezegd) is yheel weinigf drinken ...en omdat het bij haar extreem is ...al vanaf 6uur niets drinken...want in de avond eet je niet zo veel ...dus als je drinkt in de avond komt het er meteen weer uit......mijn advies is gewoon niet veel drinken...want als je niet drinkt is er (bijna) ook geen plas dat er uit moet komen... ik heb ook lang geplast ...maar dat hield hmdl oook vanzelf op...mijn dokter had me dus dat geadviseerd... beslamma en veel succes

chocolatefreak
08-11-2007, 21:03

Selamou alaikoum broeders en zusters, Jullie zien het al, het probleem Bedplassen... het komt echt vaker voor dan dat je verwacht. Ik heb namelijk een vriendin die dat probleem heeft, ze is inmiddels al bijna 20 jaar:( en ze wilt zo graag trouwen met een jongen waar ze zielsveel van houd en hij van haar, hij is ook naar haar ouders gegaan om haar hand te vragen, ze zijn dus verloofd maar het word dus tijd dat ze gaan trouwen maar ze stelt het elke keer uit omdat ze natuurlijk een bedplas probl;eem heeft..:( mijn vraag is aan jullie of jullie ook iemand kennen met zo`n probleem en wat is hier aan te doen, naast natuurlijk om aan Allah te vragen om haar beter te maken.. dank Samoura22 dat lijkt me vreselijk joh :( maar ik weet wel dat je via de huisarts in aanmerking kan komen voor tabletten en die zorgen ervoor dat je niet plast en na een tijdje gaat het vanzelf over. (ken iemand die er last van had) alleen het vervelende is dat veel huisartsen de tabletten neit voor willen schrijven omdat ze duur zijn, maar ze kan het wel proberen. mocht je de naam van de tabletten willen weten dan hoor ik het ;) succes verder

Pagina's : [1] 2 3